Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Sådanne historier var der også under JH og også længe før.
    Nu er der sikker ikke noget helt nyt at en spiller sender en lille stikpille efter han fik ikke forlænget kontrakten men synes selvom MH har jobbet kun relativ kort tid i OB så får vi mere og mere kritik om manglende kommunikation og skuffende forløb fra spillere og medarbejdere. På den måde havde vi det sikker ikke under JH.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Har vi ikke TH og CO til det lokale netværk ?
    Kan virkelig ikke se MHs rolle fremadrettet
    Det ved jeg ikke hvem er?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Thorborg har selvfølgelig noget at skulle have sagt. Men er sikker på han får frie hænder til at bygge det setup han vurderer der skal til inden for den økonomiske ramme som han har at gøre med. Hvis han i løbet af 2022 ønsker at fyre MH er jeg sikker på han får lov til dette
    Jeg er så i den henseende sikker på OB nok skal få den kringlet så det kommer til at fremstå som en opsigelse, så man ikke skal stå til regnskab for at man igen hyrede den forkerte mand

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

    Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør
    Thorborg har selvfølgelig noget at skulle have sagt. Men er sikker på han får frie hænder til at bygge det setup han vurderer der skal til inden for den økonomiske ramme som han har at gøre med. Hvis han i løbet af 2022 ønsker at fyre MH er jeg sikker på han får lov til dette

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Og det er nu virkelig ikke første gang at spillere udtaler sig om en mangel af kommunikation og forklaring siden MH sidder på kontoret i Ådalen. Det går bare ikke. Han lærer ja åbenbart intet ud af de fejl han gører og så bliver det aldrig bedre. At gøre fejl er en ting og er naturlig del af en udvikling, at gentage fejl er decideret dumt.
    Sådanne historier var der også under JH og også længe før.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Nej, der er efterhånden så mange tvivlsomme sager. Ledelsen er ikke god nok.

    Jeg ønsker virkelig Sander alt det bedste fremover i karrieren. Jeg er stødt på ham et par gange, og han er yderst sympatisk.
    Og offentligheden har ikke hørt dem alle. Langt fra

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
    Og det er nu virkelig ikke første gang at spillere udtaler sig om en mangel af kommunikation og forklaring siden MH sidder på kontoret i Ådalen. Det går bare ikke. Han lærer ja åbenbart intet ud af de fejl han gører og så bliver det aldrig bedre. At gøre fejl er en ting og er naturlig del af en udvikling, at gentage fejl er decideret dumt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er to forskellige stillingsbetegnelser og man har jo netop hentet en ind der skal kunne noget mere end det man kan og fordi der ikke var ressourcer til at håndtere hele det sportslige setup. Det kommer nok an på hvordan man fordeler arbejdsopgaverne men kan da sagtens forestille mig at Bjørn har det overordnede ansvar og håndtere det udenlandske både omkring transfers og div. samarbejder og netværk m.m. som OB har haltet på mens Hemme kommer håndtere det daglige ledelsesmæssige ansvar i Ådalen omkring ressourcer, Øens hold osv. med reference til Bjørn. Bjørn kan givetvis ikke håndtere hele området og har heller ikke det lokale netværk.
    Har vi ikke TH og CO til det lokale netværk ?
    Kan virkelig ikke se MHs rolle fremadrettet

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

    Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør
    Det er to forskellige stillingsbetegnelser og man har jo netop hentet en ind der skal kunne noget mere end det man kan og fordi der ikke var ressourcer til at håndtere hele det sportslige setup. Det kommer nok an på hvordan man fordeler arbejdsopgaverne men kan da sagtens forestille mig at Bjørn har det overordnede ansvar og håndtere det udenlandske både omkring transfers og div. samarbejder og netværk m.m. som OB har haltet på mens Hemme kommer håndtere det daglige ledelsesmæssige ansvar i Ådalen omkring ressourcer, Øens hold osv. med reference til Bjørn. Bjørn kan givetvis ikke håndtere hele området og har heller ikke det lokale netværk.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
    Nej, der er efterhånden så mange tvivlsomme sager. Ledelsen er ikke god nok.

    Jeg ønsker virkelig Sander alt det bedste fremover i karrieren. Jeg er stødt på ham et par gange, og han er yderst sympatisk.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
    Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

    Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
    det er mit allerstørste ønske for sommerens tranfervindue….og det gør mig ingenting hvis det allerede sker ved BW tiltræden

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
    Han er væk inden / til sommerpausen...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Sørgeligt, at det ligefrem er glæden han har fundet der.... men glad på hans vegne
    Ja…Vi må se om Odds overhovedet har råd til at købe ham fri efter deres sæson slutter. Man kan håbe at ham er blevet hot på markedet. For jeg tror ikke de får lov til at leje ham igen

    Leave a comment:

Working...
X