Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE 30.8.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SønderjyskE 30.8.2019

    Bashkim i karantæne og må forbande, han ikke kan revanchere sig.

    Tror SJE-defensiven spiser Jebali, hvis han ikke når at blive en del hurtigere på en uge. Holder dog godt i bolden.

    Er Barett her om en uge? Og skal han i så fald starte?

    Fortjener Eske en startplads? Eller skal et kommende trekløver med Janus, Opondo og Kløve bygges på efter svag kamp af Kløve?

    Svendsen har bare ikke at være syg. Frygter dog ham og Jebali sammen ikke giver nok dynamik. Måske tre fremme med Eskesen og Kløve og så starte Janus og Opondo centralt.


    #2
    Oprindeligt indsendt af Mangeårig læser Se indlæg
    Bashkim i karantæne og må forbande, han ikke kan revanchere sig.

    Tror SJE-defensiven spiser Jebali, hvis han ikke når at blive en del hurtigere på en uge. Holder dog godt i bolden.

    Er Barett her om en uge? Og skal han i så fald starte?

    Fortjener Eske en startplads? Eller skal et kommende trekløver med Janus, Opondo og Kløve bygges på efter svag kamp af Kløve?

    Svendsen har bare ikke at være syg. Frygter dog ham og Jebali sammen ikke giver nok dynamik. Måske tre fremme med Eskesen og Kløve og så starte Janus og Opondo centralt.
    Jebali viser et enormt potientiale. Hvis AK havde være bare lidt bedre havde JM ikke behøvet at fremskynde Jabali i start 11. Som verden er har det den fordel at han får kamptræning. Han holdt i bolden og vandt luftfdueller, på et hylde over det AK kan. Men det er tydeligt, at han mangler form.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Jebali viser et enormt potientiale. Hvis AK havde være bare lidt bedre havde JM ikke behøvet at fremskynde Jabali i start 11. Som verden er har det den fordel at han får kamptræning. Han holdt i bolden og vandt luftfdueller, på et hylde over det AK kan. Men det er tydeligt, at han mangler form.
      Enig. Du kan bare se klassen som han besidder. Han skal bare integreres og i bedre form

      Comment


        #4
        Lige nu tænker jeg faktisk, at det er en fordel uden Bashkim. Jeg synes, vi er blevet for febrilske i vores spil, og for hurtigt søger den dybe pasning efter netop Bashkim, for meget er lagt an på ham. Vi skal genfinde de dyder Kent trods alt gav os, nemlig lidt mere ro og kontrol på bolden. Sdr,Jydske bliver virkelig svært, har ikke de store forventninger til en sejr. 2-2 er mit bud.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Lige nu tænker jeg faktisk, at det er en fordel uden Bashkim. Jeg synes, vi er blevet for febrilske i vores spil, og for hurtigt søger den dybe pasning efter netop Bashkim, for meget er lagt an på ham. Vi skal genfinde de dyder Kent trods alt gav os, nemlig lidt mere ro og kontrol på bolden. Sdr,Jydske bliver virkelig svært, har ikke de store forventninger til en sejr. 2-2 er mit bud.
          Tænker det er en fordel han lige får en pause, han har været urimelig uskarp hele sæsonen og haft over 30 afslutninger uden at score.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Sønderjyske har et fint hold, der bør have en ambition om top 6, ligesom os, det bliver meget lige.

            Jeg vil hellere have Barret på fløjen end Olli, jeg elsker Ollis indstilling og han må gerne være på banen, men jeg får lange løg af de indlæg. Han er dog en fin gardering også på kanten, men er Barret her, så er han en del af det bedste hold imo.

            Mener Baskims kort var for brok, hvis det er rigtigt husket, så har han ikke karantæne, han mangler 6 strafpoint til en karantæne.

            Jeg vil gerne have Sander og Bash oppe foran. Banggaard er ikke pjattet med små hurtige mennesker.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Sønderjyske har et fint hold, der bør have en ambition om top 6, ligesom os, det bliver meget lige.

              Jeg vil hellere have Barret på fløjen end Olli, jeg elsker Ollis indstilling og han må gerne være på banen, men jeg får lange løg af de indlæg. Han er dog en fin gardering også på kanten, men er Barret her, så er han en del af det bedste hold imo.

              Mener Baskims kort var for brok, hvis det er rigtigt husket, så har han ikke karantæne, han mangler 6 strafpoint til en karantæne.

              Jeg vil gerne have Sander og Bash oppe foran. Banggaard er ikke pjattet med små hurtige mennesker.
              Det er ikke til at vide hvad der har gjort at Olli har været foretrukket de seneste kampe fremfor JBL - udover JBLs skade, som sandsynligvis har haft indvirkning på det. Olli har ikke spillet sig af pladsen mod FCN, og han er altid supermotiveret og kampklar. Hvis JBL er umotiveret til træning osv. p.gr.a. kontraktsituationen så foretrækker jeg til enhver tid Olli, som ganske vist ikke har samme præcision i indlæg, men det er imø også ok at kende sine begrænsninger, og give bolden "en i røveren" og håbe det bedste - om det så er en forsvarsspillers knæ, eller Bashkim den rammer bare bolden havner hvor den skal afslutningsvis.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Sønderjyske har et fint hold, der bør have en ambition om top 6, ligesom os, det bliver meget lige.

                Jeg vil hellere have Barret på fløjen end Olli, jeg elsker Ollis indstilling og han må gerne være på banen, men jeg får lange løg af de indlæg. Han er dog en fin gardering også på kanten, men er Barret her, så er han en del af det bedste hold imo.

                Mener Baskims kort var for brok, hvis det er rigtigt husket, så har han ikke karantæne, han mangler 6 strafpoint til en karantæne.

                Jeg vil gerne have Sander og Bash oppe foran. Banggaard er ikke pjattet med små hurtige mennesker.
                JM sagde efter kampen at Baskim har karantæne men han kan jo tage fejl, uanset hvad så trænger Baskim til en tur på bænken.
                Sønderjyske har de senere år været lidt af en skræk modstander og forestiller mig ikke det er bedre i denne sæson hvor de er godt forstærket. På baggrund af vores forfærdelige spil i sæsonen anser jeg Sønderjyske som svage favoritter i kampen.
                .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er ikke til at vide hvad der har gjort at Olli har været foretrukket de seneste kampe fremfor JBL - udover JBLs skade, som sandsynligvis har haft indvirkning på det. Olli har ikke spillet sig af pladsen mod FCN, og han er altid supermotiveret og kampklar. Hvis JBL er umotiveret til træning osv. p.gr.a. kontraktsituationen så foretrækker jeg til enhver tid Olli, som ganske vist ikke har samme præcision i indlæg, men det er imø også ok at kende sine begrænsninger, og give bolden "en i røveren" og håbe det bedste - om det så er en forsvarsspillers knæ, eller Bashkim den rammer bare bolden havner hvor den skal afslutningsvis.
                  Mod et hold som SdJ vil jeg klart foretrække Oliver Lund da vi får mere at lave defensivt hvor Barret ikke er super stærk.

                  Comment


                    #10
                    Imponeret af Opondo. Potentielt én af ligaens stærkeste midtbaner, hvis vi får de 3 til at fungere sammen.

                    edit: Beklager. Forkert tråd. Men stadig relevant
                    Last edited by Jonss; 24-08-2019, 12:15.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Sønderjyske har et fint hold, der bør have en ambition om top 6, ligesom os, det bliver meget lige.

                      Jeg vil hellere have Barret på fløjen end Olli, jeg elsker Ollis indstilling og han må gerne være på banen, men jeg får lange løg af de indlæg. Han er dog en fin gardering også på kanten, men er Barret her, så er han en del af det bedste hold imo.

                      Mener Baskims kort var for brok, hvis det er rigtigt husket, så har han ikke karantæne, han mangler 6 strafpoint til en karantæne.

                      Jeg vil gerne have Sander og Bash oppe foran. Banggaard er ikke pjattet med små hurtige mennesker.
                      Baskim fik sit kort ved at kante en Hobro spiller og derved stoppe en kontra.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Baskim fik sit kort ved at kante en Hobro spiller og derved stoppe en kontra.
                        Det var AK der fik for brok. Det eneste tidspunkt hvor han viste sig.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det var AK der fik for brok. Det eneste tidspunkt hvor han viste sig.
                          Enig. Han trænger til en pause. Lige nu leder han febrilsk efter målene. Han er tam på de store chancer og afslutter lige lovlig meget i desperation over den ikke går ind for tiden. Ærgerligt at Jebali ikke er i bedre form endnu. Han mangler godt nok form i forhold til den fart han viser i de klip man kan finde med ham. Er sikker på det kommer. Han får nok også lidt mere spilletid end han berettiger til, for at fremskynde hans form en smule.
                          Ellers er det jo en kamp vi skal vinde. Sønderjyske tror jeg utvivlsomt kommer til at bejle til top 6. Hjemmekampene i de her kampe skal derfor vindes. Sønderjyske synes jeg er lidt nat og dag. De spiller ind imellem super fin fodbold og får presset sine modstandere ned som vi kender det bl.a. fra da JM trænede dem. Andre gange ligner de et hold som aldrig har spillet sammen og slet ikke kan sammensætte to afleveringergange i træk. Jeg tror det er en kamp vi kommer til at dominerer, men også kommer til at give chancer væk i. Derfor er det vigtigt at vi får effektiviseret vores afslutninger i forhold til de seneste to kampe.

                          Comment


                            #14
                            Har ikke tilgang men Bashkim er åbenbart klar at spille mod Sønderjyske:
                            https://www.fyens.dk/sport/OB-Kadrii...rtikel/3375102
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Har ikke tilgang men Bashkim er åbenbart klar at spille mod Sønderjyske:
                              https://www.fyens.dk/sport/OB-Kadrii...rtikel/3375102
                              Den fantastiske dommer har kun givet Bashkim 4 strafpoint. Så var der endelig en kendelse som gik OBs vej.

                              Comment

                              Working...
                              X