Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 20-07-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3367299

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Tverskov var der men gik dog tidligt ind. Han “skåner” sig selv og tvivlsomt om han spiller med mandag. Og den unge mand ved siden af ludwig var Valdemar kwasiak også kaldet kwas :)
    Last edited by Dinjo; 20-07-2019, 13:36.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Må indrømme at det tog et minuts tid inden jeg kunne læse videre efter Tverskov kommentaren.

    Men mange tak for det gode referat

    Leave a comment:


  • DjibyFall
    started a topic Træning 20-07-2019

    Træning 20-07-2019

    Er netop hjemvendt efter at have set dagens træning. Desværre havde jeg taget fejl af træningstidspunktet, hvilket gjorde, at jeg kun så den sidste lille time af træningen.

    Det første jeg lagde mærke til var at Tverskov ikke var i Ådalen, om han havde været der inden jeg kom, skal jeg ikke kunne sige..

    Jeg kom og så ganske kort en øvelse, hvor de kørte et forsvars-angrebsspil, hvor de fire angribende spillere skulle starte med bolden imod de tre forsvarsspillere. Derfra skulle de time deres løb og komme til afslutning. Af den korte tid jeg så øvelsen bed jeg mærke i Sander, som virkede til at have et godt drive med bolden, med et lavt tyngdepunkt samt god timing i sine løb.

    Efter den øvelse gik de over til at spille 11 mod 11 på stor bane. Blåt hold stillede op i formationen 5-3-2, mens jeg havde lidt svært ved at se, hvilken formation grønt hold kørte med, til tider kunne det ligne en 5-4-1, men også af og til en 4-3-3.
    Blåt hold bestod af:
    OC
    Ryan-Oliver Lund-Ramon-Marco Lund-Barret
    JJ-Drachmann-Kløve
    AK-Bashkim

    Grønt hold:
    HC
    Harboe-Obbekjær-Henrik Hansen-Ludwig-Ung spiller som hed Mads
    Greve-Opondo-Frøkjær-Eskesen
    Sander

    Mande havde individuel træning med Lars Bjerring.

    Spillet varede cirka 30 minutter og JM stoppede spillet flere gange og gav spillerne dessiner. Det var ikke alt jeg kunne høre, men han lagde vægt på at midten skulle lukke af for muligheden for den direkte bold op på angriberen, han stoppede desuden spillet efter lidt sløseri og risikable bolde ind i midten og lagde kraftig vægt på at minimere disse potentiale farlige situationer og at man derimod skulle forsøge på at finde angriberne i rummene bag modstanderens forsvar.

    Hver at bemærke var at AK og Sander byttede hold hele to gange, det samme gjorde Oliver Lund og Ludwig. Det kunne godt tyde på at det var disse pladser, der er mest tvivl om til på mandag.

    Spillet endte 1-0 til grønt hold efter en fremragende aktion af Eskesen, som afviste Ryan og Drachmann ude på kanten, hvor han efterfølgende trak ind i banen og fandt Harboe(tror jeg), i dybden med en høj bold bag forsvarslinjen, Harboe afsluttede herefter kynisk. Ludwig så svag ud i sin markering af Harboe, hvilket også blev kommenteret af JM.

    Efter dette spil var der et spil på 20 minutter på lille bane, med 3 hold, hvor et af holdende fungerede som bander. Sander havde god bevægelighed, JJ traf gode beslutninger og Eskesen var akitekten bag det det meste.

    Spillet blev dog stoppet i nogle minutter da Bashkim bed i græsset, efter at have knaldet bolden i nettet efter en hård bold ind i feltet. Han tog sig til venstre knæ og gik efterfølgende ud fra træningen sammen med fyssen. Han kunne dog gå selv og det lignede ikke noget, der holder ham ude på mandag.

    Jesper Hansen var også i Ådalen. Hans telefon var rødglødende og han trak ofte væk, da han skulle snakke. Om det omhandlede mulige tilgange/afgange eller bare en akavet samtale med konen ved jeg ikke.
Working...
X