schoop ud og jbl ind.....hvordan stiller vi efterhånden op?
skula ind på midten eller??
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV - OB 20/04/2014
Collapse
X
-
sådanne som tingene er og har udviklet sig, passer Troels og OB sammen som hånd i handske.................flok bold mongoler................men glæder mig til optimisternes evaluering af tingene efter kampen her........for der må bare være så meget godt vi kan tage med til næste kamp og op på hesten igen
Farvel Troels....................og tag Høegh med dig!
Leave a comment:
-
Enig. Diarra har været påpasselig i defensiven. Irriterende at vi ikke får set ham i en hel kamp i hans 'rigtige' side.
Leave a comment:
-
Jeg kan slet ikke se mig ud af, hvad vi skal gøre her. Ligesom sidste kamp, har vi bragt modstanderholdet i en ideel situation for dem. Nu kan de bare fedte den hjem herfra.
Schoop ser allerede træt ud!
EDIT: Hvorefter Schoop laver den vildeste sukkerball
Leave a comment:
-
Man sidder lidt og har en "Den kloge narre den mindre kloge følelse" når man ser vores kampe mod Vestsjælland.
Leave a comment:
-
Jeg har sagt det før siger det gerne igen TB tror han spiller skak og at han er Bobby Fischer
Leave a comment:
-
Det er virkelig en kedelig omgang bold det der! Ingen fart i spillet overhovedet, ALT for mange fejlafleveringer og ingen vilje
Leave a comment:
-
Udover det er et mærkværdigt træk, så synes jeg heller ikke Diarra har været dårlig...
Leave a comment:
-
Det er sgu sløjt i dag. Der skal vist snart ske noget i ådalen hvis vi skal op i top igen.
Leave a comment:
Leave a comment: