Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV - OB 20/04/2014
Collapse
X
-
i "gamle dage" i skøjtehallen kunne man ofte høre OIK-fans synge "Vi er bedst i undertal..." ... syn's det lugter lidt af det samme for OB her i påsken ..
hvad om vi starter med 10 mand næste kamp? - så er der færre til at smide bolden væk ;-)
(sorry for et indholdsløst indlæg, KEDER mig bare over den ringe ringe kamp)
Leave a comment:
-
Vi må fandme håbe, at holdene under OB ikke tager point - for OB kan meget nemt gå hen og gøre rent 0 point bord hvis denne stil fortsætter.
Leave a comment:
-
Må nu erkende, det her er en af de mere sørgelige kampe længe...
Det er jo næsten latterligt at se på...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægJeg håber satme efterhånden vedkommende der fik den geniale ide at hyre TB ind 3. gang efterhånden er rimelig træt af at rense lokummerne
Haha, word !
Leave a comment:
-
Jeg håber satme efterhånden vedkommende der fik den geniale ide at hyre TB ind 3. gang efterhånden er rimelig træt af at rense lokummerne
Leave a comment:
-
Husk det er en lang proces vi er inde i. Der går jo gerne 3-4 år før det bliver godt.
Leave a comment:
-
Gad vide hvor mange sæsoner, det her skal fortsætte?! Denne kamp er virkelig et billede på, hvordan de sidste sæsoner har været for OB! Troede ellers tingene var ved at vende lidt (hvertfald rent spillemæssigt), men de sidste par kampe har godt nok fået mig til at tvivle!
Leave a comment:
Leave a comment: