Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Men vi kunne også gøre som FCM og leje dem ud. Forlæng kontrakterne med dem og lad dem prøve sig af i Horsens, Hb Køge, Fredericia osv.




    Det er vores talenter bare ikke gode nok til desværre. Enten er de så gode, at de spiller for os, eller som minimum er med på bænken hver gang, ellers er de ikke gode nok til at få meget spilletid for de fleste 1. divisionshold, og da slet ikke i Superligaen. En klub vil jo stort set altid prioritere de spillere de selv ejer, og jeg kan ikke se, at vi skulle have nogle talenter som ikke er tæt på holdet, men tilgengæld har niveau til at være profiler i 1. division. Eskesen kunne måske have været en case, men det er jo også sjældent, at vi har spillere på hans niveau gående og være så langt væk fra holdet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Men vi kunne også gøre som FCM og leje dem ud. Forlæng kontrakterne med dem og lad dem prøve sig af i Horsens, Hb Køge, Fredericia osv.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg ved ikke om jeg misforstår din sætning med Fenger og Frøkjær, som bare skal skubbes ud af holdet, hvis vi kan finde nogle bedre talenter udefra ??
    Det bliver da i så fald mod betaling. Jeg er helt uenig, jeg glæder mig netop over, at vi i vor skadessituation har så store talenter vi kan give spilletid i kritiske kampe. Udover de to nævnte har vi også set Breum, Østrøm og Ibrahimagic. Jeg har måske glemt flere. Jeg glæder mig over Tonni H`s arbejde med at finde store, meget unge talenter også i klubber udenfor OB. 17 årige Østrøm købte vi ovenikøbet fri. Alt tyder på, vi forsøger at “fiske” yngre spillere end tidligere. Jeg synes godt, vi kan være tilfreds med den øjeblikkelige kvalitet i Akademiet. Til gengæld er jeg ikke tilfreds med, at vi kun har fundet plads til stortalenterne i kampe med mange skadede stamspillere eller træningskampene.
    mvh pnl
    Det bliver sandsynligvis mod betaling ja, men det behøver jo ikke være det hvide ud af øjnene. Det kunne f.eks. være at hente Alexander Lind i Silkeborg, som jeg ser som et større talent end Fenger, og det er jo ikke meget anderledes, end at vi henter Østrøm i vinter.

    Min pointe var sådan set bare at bare fordi, at vi har sådan nogle talenter gående, så betyder det jo ikke, at vi er gift med dem og ikke kan tillade os at hente nogle andre unge spillere og bruge dem i stedet, hvis de er bedre. Der er ingen grund til at stoppe med at fylde på med talentfulde spillere i truppen, og det kunne man f.eks. gøre ved at kigge mod Silkeborg.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg ved ikke om jeg misforstår din sætning med Fenger og Frøkjær, som bare skal skubbes ud af holdet, hvis vi kan finde nogle bedre talenter udefra ??
    Det bliver da i så fald mod betaling. Jeg er helt uenig, jeg glæder mig netop over, at vi i vor skadessituation har så store talenter vi kan give spilletid i kritiske kampe. Udover de to nævnte har vi også set Breum, Østrøm og Ibrahimagic. Jeg har måske glemt flere. Jeg glæder mig over Tonni H`s arbejde med at finde store, meget unge talenter også i klubber udenfor OB. 17 årige Østrøm købte vi ovenikøbet fri. Alt tyder på, vi forsøger at “fiske” yngre spillere end tidligere. Jeg synes godt, vi kan være tilfreds med den øjeblikkelige kvalitet i Akademiet. Til gengæld er jeg ikke tilfreds med, at vi kun har fundet plads til stortalenterne i kampe med mange skadede stamspillere eller træningskampene.
    mvh pnl
    Enig. Sats på vires egne og så nøjes med få men mærkbare forstærkninger fremfor flere middelmådige

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Så er vi tilbage ved hvad der vedrør OB.
    ligesom NT må vurdere hvad en hobby må koste.
    lige nu det lidt som en frimærke samler som køber de samme mærker som andre. Hvis en samling skal skille sig ud, så skal man have nogle specielle mærker.
    Ja vi køber de andres byttere og forærer de sjældne mærker til de store samlere.

    Leave a comment:

Working...
X