Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser lige Hobro - Sønderjyske .

    der er mere stemning på hoppeborgen bag det ene mål end der er på lægterne

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Nåmen. Alt andet end sejr i morgen, og så begynder det jo at lugte, som det plejer i Ådalen. For helvede mand, jeg håber JM har fintunet nogle dødbolde i den lukkede træning.
      Ja den fik vi så ikke vi spillede muligvis bedst i de fleste perioderr af kampen, men at spile bedst er også at udnytte sit overtag og scorer på nogle af de chancer der er. Med 3 nedrykkere kan man kun være bekymret, ærgligt at vi ikke fik styrket os bedre i transfer vinduet, at satse på Bendtner virker forkert også selv om det var lykkes, tror jeg næppe at han kunne sætte sig op i Odense.

      Comment


        Ny siger jeg lige noget, som jeg ved lyder kontroversielt i nogles ører herinde, men jeg tror altså ikke at Farum rykker ned.

        Comment


          FC Nordsjælland spiller fremragende i dag.
          Flydende hurtigt og teknisk og Damsgaard ser ekstremt (mere og mere på det seneste) spændende ud!
          Så er Flemming Pedersen vist alligevel ikke så dårlig en træner.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ny siger jeg lige noget, som jeg ved lyder kontroversielt i nogles ører herinde, men jeg tror altså ikke at Farum rykker ned.
            Det bedste angrebsspil i år, det har virkelig set vildt ud af og til ... Damsgaard!

            Francis og Atanga er også imponerende selvfølgelig, men de bliver jo aldrig landsholdsaktuelle :D!

            AAB mangler VIRKELIG Lucas Andersen
            Last edited by Entusiastens; 22-09-2019, 13:59.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Endnu et hjemmenederlag for SIF. Om Kent går på ferie mandag?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Endnu et hjemmenederlag for SIF. Om Kent går på ferie mandag?
                Den må være tæt på

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Endnu et hjemmenederlag for SIF. Om Kent går på ferie mandag?
                  Enten fyrer de Kent, ellers accepterer de at rykke ned. Det har sådan set ikke ændret sig siden i mandags.

                  Comment


                    Ser ud till, at Brøndby fansenes bønner er blevet hørt med Maxsø og Rosted. Fremragende opdækning de opererer med, må man sige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ny siger jeg lige noget, som jeg ved lyder kontroversielt i nogles ører herinde, men jeg tror altså ikke at Farum rykker ned.
                      Jeg har på intet tidspunkt haft dem i nærheden af nedryknings kandidaterne, tværtimod har jeg troet mere på de kommer i top6
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Enten fyrer de Kent, ellers accepterer de at rykke ned. Det har sådan set ikke ændret sig siden i mandags.
                        En ansvarlig ledelse havde
                        1) ikke ansat KN
                        2) handlet i transfervindue
                        3) taget ansvar for egen brøler og fyret KN for 1-2 kampe siden
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvor er 6. pladsen billigt til salg i år - de sidste tre sæsoner har 6. pladsen efter grundspillets sidste kamp haft henholdsvis 36 (FCN), 35 (Horsens) og 35 (FCN) point. Som det ser ud lige nu, tror jeg næsten at man kan nøjes med 30!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                            Hvor er 6. pladsen billigt til salg i år - de sidste tre sæsoner har 6. pladsen efter grundspillets sidste kamp haft henholdsvis 36 (FCN), 35 (Horsens) og 35 (FCN) point. Som det ser ud lige nu, tror jeg næsten at man kan nøjes med 30!
                            Det var da ligegodt en ordentlig omgang sludder. Det pointsnit som vi har lige nu, som altså er lig 6. pladsen, er højere end alle de tre eksempler du nævner. Og lige nu er det reelt kun Silkeborg og Esbjerg der ikke er med om buddet.

                            Comment


                              Gyte sat af i Fuck.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                                Hvor er 6. pladsen billigt til salg i år - de sidste tre sæsoner har 6. pladsen efter grundspillets sidste kamp haft henholdsvis 36 (FCN), 35 (Horsens) og 35 (FCN) point. Som det ser ud lige nu, tror jeg næsten at man kan nøjes med 30!
                                Som det ser ud lige nu er det 36 point :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X