Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der røg vores Grytebust afløser
    siden 1887

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Brøndby opruster kraftigt på målmands posten. Det er niveau hvor OB slet ikke kan være med.
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ending/7658341

      De vil vel stille op med begge tilsammen i burret og tror at to halve målmænd tilsammen giver én rigtige målmand.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Der røg vores Grytebust afløser

        Da de kunne ikke få Gryte greb de lige en hylde højere i Bundby...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Så er sæsonkortet kommet til salg. 700kr, det er da sat op?
          siden 1887

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Så er sæsonkortet kommet til salg. 700kr, det er da sat op?
            Stadig billigt. De må jo mene at der begynder at komme ekstra valuta for pengene

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Så er sæsonkortet kommet til salg. 700kr, det er da sat op?
              Betalte 600 da jeg fornyet den lige, der er en rabat.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Betalte 600 da jeg fornyet den lige, der er en rabat.
                Det er jo vildt billigt stadigvæk. Kan kun opfordre folk til at købe sæsonkort. Koster ca det samme som 1 billet til 1 Prl kamp.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg kan altså ikke se noget problem med den udtalelse. Han skriver jo netop at der skal bygges oven på den placering vi fik i år men at det ikke kommer af sig selv og at der skal arbejdes hårdt pga den ufattelige tætte SL. Målsætningen og ambitionen vil stadig være der og sæsonen vil ikke være godkendt fremover hvis man misser.
                  Det er vel kun FCK og FCM der kan føle sig 100% sikker. Og BIF 90%.

                  Resten af os må leve med at der altid vil være lidt usikkerhed selvom man har et Top 6 budget da nogle klubber i perioder får meget ud af lidt(og det har han aldrig kunne hvis man skal anklage ham for noget).

                  Jeg vil vente med min forundren og vrede til senere hvis det ikke lykkedes ham/dem at forstærke holdet ift denne sæson. Alle muligheder er til stede og jeg vil ikke acceptere profiler erstattet med mellemvarer.
                  Tror ikke at der er nogle som bare uden videre forventet at vi som en selvfølge kommer i top 6 , men derfor kan man godt have det som målsætning . JH har tidligere ved flere lejligheder udtalt sig som om vi fans , Nårh nej kunder er snot dumme og har det som et ufravigeligt krav at vi er en del af toppen .

                  Der er forskel på ambitioner og forventninger inden sæsonen sætter jeg mig mine ambitioner , og de vil hvert år være top 6 , når jeg så ser truppens sammensætning mår vinduet, så sætter jeg mig mine forventninger, og de har stadig i JH’s regeringstid endnu ikke været top 6 .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Tror ikke at der er nogle som bare uden videre forventet at vi som en selvfølge kommer i top 6 , men derfor kan man godt have det som målsætning . JH har tidligere ved flere lejligheder udtalt sig som om vi fans , Nårh nej kunder er snot dumme og har det som et ufravigeligt krav at vi er en del af toppen .

                    Der er forskel på ambitioner og forventninger inden sæsonen sætter jeg mig mine ambitioner , og de vil hvert år være top 6 , når jeg så ser truppens sammensætning mår vinduet, så sætter jeg mig mine forventninger, og de har stadig i JH’s regeringstid endnu ikke været top 6 .
                    I store træk enig i det du skriver. Men det ændrer ikke det som jeg startede med at skrive. Nemlig at jeg ikke kan se noget problem i den aktuelle udtalelse.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      I store træk enig i det du skriver. Men det ændrer ikke det som jeg startede med at skrive. Nemlig at jeg ikke kan se noget problem i den aktuelle udtalelse.
                      Ved hvad du mener, det er nok også bare min manglende tillid til JH som gør at alt hvad der kommer fra ham tages med stort forbehold.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ved hvad du mener, det er nok også bare min manglende tillid til JH som gør at alt hvad der kommer fra ham tages med stort forbehold.
                        Sådan har jeg også haft det meget længe. Meeeeget længe. Sur,bitter og hvad der nu ellers følger med. Jeg har svinet ham til stolpe op og stolpe ned i 4-5 år. Lavet indlæg der burde have medført karantæner. Set sort på alt hvad han sagde.
                        Jeg føler bare et behov for at komme videre selvom min tillid til JH på transfermarkedet er minimal. Mit behov for at SVINE JH til hvergang han åbner munden er sat i bero.

                        Jeg har valgt at ligge min tillid i JMs kurv lige pt. Og JH var manden(sammen med NT som altid) der fik ham til klubben. Vi har masser af spillere der præsterer lige nu. Spillere som JH har signet og som blev svinet til under Kent. Sidste vindue var mere end godkendt.

                        Jeg har slettet hans gæld til mig. Oprettet en ny konto. Og givet ham en knivspids kredit forud. Vi må se hvordan han forvalter dette over det næste stykke tid.
                        Forgiven. Not forgotten.

                        I var måske nogen der skulle prøve noget lign?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Sådan har jeg også haft det meget længe. Meeeeget længe. Sur,bitter og hvad der nu ellers følger med. Jeg har svinet ham til stolpe op og stolpe ned i 4-5 år. Lavet indlæg der burde have medført karantæner. Set sort på alt hvad han sagde.
                          Jeg føler bare et behov for at komme videre selvom min tillid til JH på transfermarkedet er minimal. Mit behov for at SVINE JH til hvergang han åbner munden er sat i bero.

                          Jeg har valgt at ligge min tillid i JMs kurv lige pt. Og JH var manden(sammen med NT som altid) der fik ham til klubben. Vi har masser af spillere der præsterer lige nu. Spillere som JH har signet og som blev svinet til under Kent. Sidste vindue var mere end godkendt.

                          Jeg har slettet hans gæld til mig. Oprettet en ny konto. Og givet ham en knivspids kredit forud. Vi må se hvordan han forvalter dette over det næste stykke tid.
                          Forgiven. Not forgotten.

                          I var måske nogen der skulle prøve noget lign?
                          Andre vil mene at der skal 10 gode oplevelser til at udligne 1 dårlig ... og så er JH bagud på point ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Sådan har jeg også haft det meget længe. Meeeeget længe. Sur,bitter og hvad der nu ellers følger med. Jeg har svinet ham til stolpe op og stolpe ned i 4-5 år. Lavet indlæg der burde have medført karantæner. Set sort på alt hvad han sagde.
                            Jeg føler bare et behov for at komme videre selvom min tillid til JH på transfermarkedet er minimal. Mit behov for at SVINE JH til hvergang han åbner munden er sat i bero.

                            Jeg har valgt at ligge min tillid i JMs kurv lige pt. Og JH var manden(sammen med NT som altid) der fik ham til klubben. Vi har masser af spillere der præsterer lige nu. Spillere som JH har signet og som blev svinet til under Kent. Sidste vindue var mere end godkendt.

                            Jeg har slettet hans gæld til mig. Oprettet en ny konto. Og givet ham en knivspids kredit forud. Vi må se hvordan han forvalter dette over det næste stykke tid.
                            Forgiven. Not forgotten.

                            I var måske nogen der skulle prøve noget lign?
                            Spændende positivitet. Bedre sent end aldrig.
                            Min livserfaring er, at de bedste personer er dem, som er i stand til at "æde" deres egne fejltagelser, held og lykke med projektet.
                            Mvh pnl

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Spændende positivitet. Bedre sent end aldrig.
                              Min livserfaring er, at de bedste personer er dem, som er i stand til at "æde" deres egne fejltagelser, held og lykke med projektet.
                              Mvh pnl
                              Ved nu ikke om jeg vil betegne mit tidligere anstrengte forhold til JH som en fejltagelse. Syntes der har været masser af bevæggrunde for at jeg har haft det sådan. Jeg har bare valgt at trække en streg i sandet denne gang og tilgive ham for fortidens synder.

                              Men jo tak

                              Comment


                                #30
                                Vi starter hjemme mod FCK

                                Comment

                                Working...
                                X