Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
    Det jeg så da han spillede i VEndsyssel lignede bestemt ikke en der var uvenner med bolden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det jeg så da han spillede i VEndsyssel lignede bestemt ikke en der var uvenner med bolden
      Synes også alt jeg har set har indikeret han har ret i sit eget skudsmål omkring at være bedre i driblinger/løb end pasninger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
        Manglende form kan faktisk nemt spille ind på det med kontrol på bolden.

        Når man ikke har det fysiske overskud kan timingen af at tæmme bolden godt svigte lidt.
        Udover det har han jo heller ikke så meget bold følelse i sig endnu efter en lang skades periode.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
          der er mange der er efter JJT i pasningsspil .. jeg tror Opondo bliver stærk for os når formen er på plads

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

            Synes også alt jeg har set har indikeret han har ret i sit eget skudsmål omkring at være bedre i driblinger/løb end pasninger.
            Pasningerne sad bestemt ikke i skabet i dag. Han smed konsekvent bolden væk hver gang. Han ligner en der er langt fra topformen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Pasningerne sad bestemt ikke i skabet i dag. Han smed konsekvent bolden væk hver gang. Han ligner en der er langt fra topformen.
              Det har de også meldt ud. Jeg tænker at det måske først bliver i foråret han rammer 100% med det efterslæb

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
                Det var ikke fordi jeg mente at det nødvendigvis var Opondo der ville være jeres løsning på det, men at det potentielt kunne give bonus at have en spiller med højere succesrate.
                Det jeg har set af Opondo og det er indrømmet ikke nok til at komme med en sikker vurdering, antyder dog at han er bedre venner med den end Casper Nielsen.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det har de også meldt ud. Jeg tænker at det måske først bliver i foråret han rammer 100% med det efterslæb
                  Hvor længe har han egentlig været skadet?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Hvor længe har han egentlig været skadet?
                    Syntes jeg har læst April et sted. Mener han spillede lidt under slutspil men kom aldrig rigtig igang. Så han må ikke have kommet ordentlig over sin skade. Ellers virker det utroligt at han ikke er i bedre form end han er

                    Comment


                      Åååååh nej. Tøffe har os som nr 3 i år

                      https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...il-fck/7709758

                      vi rykker ned

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Åååååh nej. Tøffe har os som nr 3 i år

                        https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...il-fck/7709758

                        vi rykker ned
                        Var lige inde på fck fanforum i går. 36 ud af 36 havde OB i top 6. Langt de fleste 3-4 plads. Ved ikke om det er typisk fans, men der var mange der ville være tilfredse med 1 point.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ingen tvivl om at hvis vi henter Pål og der arbejdes på ydeligere er vi selv i en god position. De 3 nedrykkere skal nok findes blandt dine første 4 valg.

                          Jeg tror ikke at FCN får problemer ifm at skulle rykke ned. De har simpelthen så mange at tage af. Og det er heller ikke forbudt for dem at handle lidt når man lige har solgt for små 100 mill. Det tror jeg de gør
                          Tror du får ret med FCN, de fører ligaen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Nigeria ude af ANC. Dejligt. Lange Paul uden mål og næsten ingen spilletid. Så kan de klamme svin fra heden da ikke bruge det til at score endnu en giga transfer. De får nok en del alligevel. Men nok ikke noget latterligt beløb forhåbentlig(crossing fingers)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Tror du får ret med FCN, de fører ligaen
                              Hvordan kan det komme bag på folk år efter år? De har det sygeste akademi som bare tilfører lidt flere fra Ghana hvis der er lavvande i det danske.
                              Og så længe de scorer 100 mill hver sæson vil dette fortsætte i en liga på vores niveau hvor der ærligtalt jo ikke skal det vanvittige niveau til..

                              Vi kan kun håbe at JH får noget op og stå med det akademi i Senegal og får noget produktivt ud af det
                              Last edited by fmprOB; 14-07-2019, 22:56.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nigeria ude af ANC. Dejligt. Lange Paul uden mål og næsten ingen spilletid. Så kan de klamme svin fra heden da ikke bruge det til at score endnu en giga transfer. De får nok en del alligevel. Men nok ikke noget latterligt beløb forhåbentlig(crossing fingers)
                                He he .. så fedt
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X