Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jamen så må du jo nyde deres kamp pt mod FCK. I sidste ende tæller kun målene, og heldigvis er der ingen facitliste. Men enig i at ikke alle hold spiller lige kønt. Jeg hader feks de 3 år under Kent Nielsen. Det er blevet meget bedre under Jakob Michaelsen synes jeg og mange andre.
    Det gjorde jeg bestemt, da Jonas Wind spillede en storkamp og ligner en kommende landsholdsspiller og jeg fik heldigvis lov at se lidt Daramy også.
    FCN sejler mest i forsvaret når Victor Nelsson ikke er med, så går det bare ikke.
    Andreas Skov blev dækket tungt op og så er jeg bare enormt ked af at Kudus ikke bliver dansk landsholdsspiller, han bliver vanvittigt god og er det allerede!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Hver sin smag, jeg elsker når der bliver kælet for bolden og det samtidig går stærkt ... for mig spiller OB alt for stejlt, f.eks.
    Dem der ikke kan lide pasningsspillet eller hold der har fokus på det kalder det for "kønsløst", dem der ikke kan lide de hold der spiller ekstremt stejlt eller med fokus på fysikken får andre stempler, tons, rodet osv.
    Jeg er trods alt glad for at alle de typer findes, men nyder det fodbold hvor der er fokus på det tekniske, det er trods alt bolden der må være det centrale.
    Jamen så må du jo nyde deres kamp pt mod FCK. I sidste ende tæller kun målene, og heldigvis er der ingen facitliste. Men enig i at ikke alle hold spiller lige kønt. Jeg hader feks de 3 år under Kent Nielsen. Det er blevet meget bedre under Jakob Michaelsen synes jeg og mange andre.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

    FCN har gode spillere, men det er fortsat kønsløst trillebold så længe de ikke kører deres kontraer. Hver sine lyster, men jeg bryder mig ikke om det.

    Og ja de fleste store chancer i kampen kom (surprice ) efter ret graverende forsvarsfejl, men sådan er det jo ofte...
    Hver sin smag, jeg elsker når der bliver kælet for bolden og det samtidig går stærkt ... for mig spiller OB alt for stejlt, f.eks.
    Dem der ikke kan lide pasningsspillet eller hold der har fokus på det kalder det for "kønsløst", dem der ikke kan lide de hold der spiller ekstremt stejlt eller med fokus på fysikken får andre stempler, tons, rodet osv.
    Jeg er trods alt glad for at alle de typer findes, men nyder det fodbold hvor der er fokus på det tekniske, det er trods alt bolden der må være det centrale.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Hvis man kun baserer det på en computers beregninger og ikke ser kampen, hvor man kan se at i hvert fald den ene af OB`s store chancer fremkommer ved en enorm fejl fra FCN.
    Superliga.dk har FCN til at dominere i det meste af kampen, men det skal altid være en kombination af tal og det man kan se i kampen.

    Min eneste påstand er vel egentlig også at FCN stod for det meste gode spil/etablerede angrebsspil, jeg mener som sådan ikke at de har fortjent mere ... når de ikke kan finde ud af at lukke en kamp.
    FCN har gode spillere, men det er fortsat kønsløst trillebold så længe de ikke kører deres kontraer. Hver sine lyster, men jeg bryder mig ikke om det.

    Og ja de fleste store chancer i kampen kom (surprice ) efter ret graverende forsvarsfejl, men sådan er det jo ofte...

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det vil jeg kalde en lidt farvet udlægning. OB har de fleste chancer og bør vinde 3-2 i følge expected goals og vil vinde i godt 40 % af lignende kampe.
    Hvis man kun baserer det på en computers beregninger og ikke ser kampen, hvor man kan se at i hvert fald den ene af OB`s store chancer fremkommer ved en enorm fejl fra FCN.
    Superliga.dk har FCN til at dominere i det meste af kampen, men det skal altid være en kombination af tal og det man kan se i kampen.

    Min eneste påstand er vel egentlig også at FCN stod for det meste gode spil/etablerede angrebsspil, jeg mener som sådan ikke at de har fortjent mere ... når de ikke kan finde ud af at lukke en kamp.

    Leave a comment:


  • binzer-fan
    replied
    Men jeg vil rose Jack J lidt
    Jeg var på Odense Stadion for første gang i 1 1/2 år (jeg har været til de fleste kampe på Sjælland
    Men hvor er det en fornøjelse
    Bedre mad stort udvalg af øl og hurtig service
    Min kammerat gik ned 3 min efter pausen var startet nåede på toilettet og hente 6 øl (240 kr dejlig pris) og var tilbage 5 min før 2 halvleg startede
    Det er god service og bedre end de fleste andre steder

    Leave a comment:


  • binzer-fan
    replied
    Jeg ved at jeg måske trader ned i en vebserede

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det blev egentlig meget som jeg havde forventet.
    FCN stod for det meste af det gode spil.
    Der var flere end Andreas Skov at holde øje med (det kunne jeg godt have fortalt jer :D ).
    FCN kan ikke holde en føring og OB giver ikke sådan lige op og maser løs med sin presbold, det er ikke kønt men de har kræfterne.
    OB er meget afhængige af Tverskov, da han er den bedste spilfordeler på holdet (ikke det eneste årsag).
    Det vil jeg kalde en lidt farvet udlægning. OB har de fleste chancer og bør vinde 3-2 i følge expected goals og vil vinde i godt 40 % af lignende kampe.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Det blev egentlig meget som jeg havde forventet.
    FCN stod for det meste af det gode spil.
    Der var flere end Andreas Skov at holde øje med (det kunne jeg godt have fortalt jer :D ).
    FCN kan ikke holde en føring og OB giver ikke sådan lige op og maser løs med sin presbold, det er ikke kønt men de har kræfterne.
    OB er meget afhængige af Tverskov, da han er den bedste spilfordeler på holdet (ikke det eneste årsag).

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Vi skal ihvertfald have hentet en ny angriber, helenious skal væk, ak ja kan godt lide den mand men der er bare for langt mellem mplene, men beholder ham gerne til blnken

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Spørgsmålet er jo om man kan få en forlængelse ud af dem (og Tverskov) hvis vi kan kvalificere os til Europa ...

    Ellers skal de vel sælges så der kan hentes reelle erstatninger ind ..
    Meget enig. Men gør mig ikke de store forhåbninger om forlængelser eller EL. Vi ville alligevel nok være ude inden vinduet lukker.

    Og spørgsmålet er vel om vi kan få en sum for dem der er tilfredsstillende? Det vil de sidste kampe nok afhænge meget af

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enghardt kan sagtens være i spil ja. Vi må se

    Et hold med ambitioner om Top 6 har ikke Lund som 1. Backup på begge backs. Specielt ikke med tanke på at Ryan og JBL kun har 1 år tilbage af deres kontrakt
    Spørgsmålet er jo om man kan få en forlængelse ud af dem (og Tverskov) hvis vi kan kvalificere os til Europa ...

    Ellers skal de vel sælges så der kan hentes reelle erstatninger ind ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Enghardt har ikke kontrakt efter den 1. juli nogen steder (altså officielt), så i min verden kan vi sagtens være i spil.

    Oliver Lund kan også sagtens være tænkt som gardering på backen, i begge sider.
    Enghardt kan sagtens være i spil ja. Vi må se

    Et hold med ambitioner om Top 6 har ikke Lund som 1. Backup på begge backs. Specielt ikke med tanke på at Ryan og JBL kun har 1 år tilbage af deres kontrakt

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De har jo forsøgt at hente Enghardt i Randers uden held som har lign profil som Tverskov. Så det er jo nok på det niveau
    Enghardt har ikke kontrakt efter den 1. juli nogen steder (altså officielt), så i min verden kan vi sagtens være i spil.

    Oliver Lund kan også sagtens være tænkt som gardering på backen, i begge sider.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Var det mig det havde scoret det 2-2 mål, så havde fejringen sgu ikke fået for lidt.

    Lignede desværre at Kadrii scorede et fuldstændig ligegyldigt mål, eller at han bare var ligeglad. (Det er han selvfølgelig ikke)
    Ja det undrede også mig lidt. Men tror ikke vi skal ligge mere i det end som så. Han er en rolig fyr som ikke har brug for at lave et show hver gang han scorer. Og den fik da også en knyttet næve

    Leave a comment:

Working...
X