Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Fcn fredag 19/4.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

    Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.
    Klart, sådan vil det være for mange som altid kommer alligevel og så er der dem hvor der måske skal lokkes med lidt mere ... der KAN Andreas Skov være sådan en attraktion, han er dog nok ikke helt kendt nok endnu til for alvor at trække folk til.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Hvis du mener i den forstand at det kun er Brøndby og FCK der gør det, så er jeg enig ... men jeg tænker nu at der kommer folk på stadion for at se Andreas Skov f.eks.
    Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Over eller under 7000 i aften? Synes euforien over mesterskab spillet er forduftet med den dårlige start. Desuden er fcn ikke en modstander der appellerer til den almindelige tilskuerer.
    Gætter på 6502.
    Hvis du mener i den forstand at det kun er Brøndby og FCK der gør det, så er jeg enig ... men jeg tænker nu at der kommer folk på stadion for at se Andreas Skov f.eks.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Over eller under 7000 i aften? Synes euforien over mesterskab spillet er forduftet med den dårlige start. Desuden er fcn ikke en modstander der appellerer til den almindelige tilskuerer.
    Gætter på 6502.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Falder meget godt i tråd med hukommelsen :) har aldrig haft fcn som angstmodstander.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...nordsjaelland/

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hvad sker der hvis OB ender på 3. pladsen og BIF vinder pokalen?
    Så spiller vi vel kval-kamp mod Nr. 7 på hjemmebane.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Håber sgu Ramon bliver klar

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    http://obstruktion.dk/michelsen-hand...d-praestation/

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, 6 point i de næste to kampe og det skulle være meeeeget svært at give bronze væk. Så må FCM tage pokalen og vi har ikke mere brug for en kval-kamp for Europa.
    Hvad sker der hvis OB ender på 3. pladsen og BIF vinder pokalen?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Altså vinder vi i morgen, plus i esbjerg, så ser bronze pladsen sgu rigtig god ud
    Ja, 6 point i de næste to kampe og det skulle være meeeeget svært at give bronze væk. Så må FCM tage pokalen og vi har ikke mere brug for en kval-kamp for Europa.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Altså vinder vi i morgen, plus i esbjerg, så ser bronze pladsen sgu rigtig god ud

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Vi skal simpelthen vinde i morgen, og så er der en vigtig kamp om 3.pladsen, især hvis EfB vinder i dag (1-0 mod BIF)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Casper Nielsen så heller ikke ud til at fejle noget til dagens træning. Det er vigtigt for holdet med ham og Kløve tilbage.
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Troels Kløve er klar til kampen mod FC Nordsjælland, som han mener, bliver en nøglekamp for os.

    http://obstruktion.dk/kloeve-det-bli...nordsjaelland/

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Troels Kløve er klar til kampen mod FC Nordsjælland, som han mener, bliver en nøglekamp for os.

    http://obstruktion.dk/kloeve-det-bli...nordsjaelland/

    Leave a comment:

Working...
X