Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 15. april

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

    Det tror jeg ikke man kan konkludere. Da jeg rev mit korsbånd over gik jeg helt okay uden krykker. Husk også at Bashkim i sin tid kom tilbage på banen da hans korsbånd røg. Man mærker det ikke som sådan. Det er i ydrepositioner, og når man bremser/sætter hårdt igang, at korsbåndet mangler. Så knalder man bare mod menisken, da der ikke er noget der stopper bevægelsen.
    Nåh okay. Jammen så afventer vi dommen

    Leave a comment:


  • Garn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt. Så er det 100% ikke et overrevet korsbånd. Man kan håbe at noget bare gik af led eller noget med ledbåndende. Så burde han være klar igen senest til opstarten af ny sæson
    Det tror jeg ikke man kan konkludere. Da jeg rev mit korsbånd over gik jeg helt okay uden krykker. Husk også at Bashkim i sin tid kom tilbage på banen da hans korsbånd røg. Man mærker det ikke som sådan. Det er i ydrepositioner, og når man bremser/sætter hårdt igang, at korsbåndet mangler. Så knalder man bare mod menisken, da der ikke er noget der stopper bevægelsen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Nej nej, han gik uden.
    Fedt. Så er det 100% ikke et overrevet korsbånd. Man kan håbe at noget bare gik af led eller noget med ledbåndende. Så burde han være klar igen senest til opstarten af ny sæson

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak vildt hvis det kun var slaget der gjorde at Helenius skreg sådan. Gik han på krykker?
    Nej nej, han gik uden.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tak for beretningen. Krydser fingrene for Helenius.
    Tror ikke at vi kan bygge på Marco fredag da han ikke var med i træning i dag. Spændende om Obbekjær får debut.
    Lyder godt med Eskesen og sin ekstratræning. Synes han slår allerede rigtig gode indlæg og dødbolde for os og er vel én af de bedste i holdet i den disciplin. Fint at han udbygger det med endnu mere træning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var selvfølgelig til træning i Ådalen i dag, og vi har skrevet lidt om de ting, vi oplevede dernede.

    http://obstruktion.dk/traening-15-ap...ler-i-bedring/
    Tak vildt hvis det kun var slaget der gjorde at Helenius skreg sådan. Gik han på krykker?

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    started a topic Træning 15. april

    Træning 15. april

    Vi var selvfølgelig til træning i Ådalen i dag, og vi har skrevet lidt om de ting, vi oplevede dernede.

    http://obstruktion.dk/traening-15-ap...ler-i-bedring/
Working...
X