Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Frygter korsbåndsskade til Helenius

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-aar/7597841

    Ramon gik ud med lægskade
    Trist:-( Aldrig sjovt med de alvorlige skader, uanset hvem der måtte pådrage dem. Vil dog gerne lige sende en stor ros til vores anfører, der går ned i omklædningsrummet for at støtte Helenius. Og ligeledes til især både Gryte og Lund for psykologisk førstehjælp til Helenius mens han lå på banen. Selvom det bør være normalt, så er det dejligt at se.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ingen chance at Marco bliver klart for kampen?
    Aner det ikke. Men tænker ikke at chancerne er gode når han ikke engang var i betragtning til gårsdagens trup

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nok også Marco. Så er der Oliver Lund og Ludwig tilbage i en 4-4-2. Puha. Det er jeg ikke tryg ved
    Ingen chance at Marco bliver klart for kampen?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Så "kun" kampen på fjernsynet, og det virkede ikke som om Drachman og JJT fungerede sammen på midtbanen. Om det måske kunne skyldes at Kløve/CN ikke var med, ved jeg ikke.
    Oliver gjorde det for såvidt ok. Kunne dog godt tænke mig, at han blev opgraderet til en højere klasse.
    Og så meget gerne en super angriber sammen med Kadrii. Hvad med en type som Kamara fra Vendsyssel?
    Svært at bedømme i hensigt af JJ/Drachmann. Håber vi prøver det en gang mere sammen med Kløve eller CN. Vi må se at CNs og Kløves arbejdsraseri gør en stor forskel for vores spil. De skaber dermed ja også muligheder for Ryan og Barrett i offensiven og vi må vel indrømme at vores offensive spil fejlede fuldstændigt mod FCM.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så står vi vel uden Tverskov og Ramon mod FCN. Det bliver vanskeligt.
    Nok også Marco. Så er der Oliver Lund og Ludwig tilbage i en 4-4-2. Puha. Det er jeg ikke tryg ved

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Frygter korsbåndsskade til Helenius

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-aar/7597841

    Ramon gik ud med lægskade
    Så står vi vel uden Tverskov og Ramon mod FCN. Det bliver vanskeligt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Frygter korsbåndsskade til Helenius

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-aar/7597841

    Ramon gik ud med lægskade

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Så "kun" kampen på fjernsynet, og det virkede ikke som om Drachman og JJT fungerede sammen på midtbanen. Om det måske kunne skyldes at Kløve/CN ikke var med, ved jeg ikke.
    Oliver gjorde det for såvidt ok. Kunne dog godt tænke mig, at han blev opgraderet til en højere klasse.
    Og så meget gerne en super angriber sammen med Kadrii. Hvad med en type som Kamara fra Vendsyssel?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Så kom OB ned på jorden igen☹️

    En kamp hvor det var tydeligt, at der manglede nogle bærende spillere. Vi fik også set at truppen er rigtig tynd på kvaliteten. Vi mangler 1 angriber - måske endda 2, så der også er til bredden og konkurrencen. Der mangler en offensiv styrmand til midten og et par forsvarsspillere. Tiden må vise om vi også skal have en målmand. Med andre ord, der skal handles, og rigtig gerne kvalitet, fremfor kvantitet.

    Synd for Helenius med skaden i dag - jeg frygter, at han kommer endnu dybere ned i hullet. Jeg synes i øvrigt også, at det er synd at man bliver ved med at spille ham. Han ligner ikke en der trives.

    Puha, lad os håbe det vender. For det var skidt i dag
    Vi får set at kløve og CN bare er et nøk over deres direkte konkurrenter, samt at kadrii slet ikke kan undværes.
    jjt og greve er slet ikke aggressive nok i presset, hvilket gav fcm vanvittigt gode forudsætninger for at spille udenom os og sætte pres på vores bagerste kæde. Samtidig er helenius totalt fraværende i samtlige minutter til han går i stykker. Han løber vel dybt to gange og når han endelig gør og ikke ståe offside, så er han slet ikke beslutsom og hurtig nok til at få noget ud af det. AK var også dårlig, men det er også svært at spille med en mand, der er så meget anderledes end Kadrii, som normalt spiller.
    super synd for alle parter at Helenius at han bliver skadet. Han og OB trænger til at han finder et andet sted at spille. Det bliver så nok tidligst til vinter han kan ryge ud.

    Men vi må op på hesten igen. Vi har en hjemmekamp vi skal vinde på fredag. Fcm ude er forventelige nederlag. Specielt uden 3 vigtige offensivspillere. Nu kommer de vigtigste kampe, hvor 3 point virkelig kan rykke noget i forhold til bronzekampen.
    ​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Helenius knæ scannes i kommende uge

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aestere-bedre/

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    started a topic Nedtakt FCM - OB

    Nedtakt FCM - OB

    Så kom OB ned på jorden igen☹️

    En kamp hvor det var tydeligt, at der manglede nogle bærende spillere. Vi fik også set at truppen er rigtig tynd på kvaliteten. Vi mangler 1 angriber - måske endda 2, så der også er til bredden og konkurrencen. Der mangler en offensiv styrmand til midten og et par forsvarsspillere. Tiden må vise om vi også skal have en målmand. Med andre ord, der skal handles, og rigtig gerne kvalitet, fremfor kvantitet.

    Synd for Helenius med skaden i dag - jeg frygter, at han kommer endnu dybere ned i hullet. Jeg synes i øvrigt også, at det er synd at man bliver ved med at spille ham. Han ligner ikke en der trives.

    Puha, lad os håbe det vender. For det var skidt i dag
Working...
X