Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.
    Jeg er også spændt på, hvor meget vi har rykket os. Selvom vi også fik mange point i efteråret med undtagelse af de første 6 kampe, så er spillet bare bedre nu. Derfor har jeg også forhåbninger om at vi kan byde fcm op til dans. De er stadig bundsolide defensivt og har deres dødbolde, men flowet i spillet her i foråret, har ikke været som når de er bedst. De har så haft Evander et par gange, som kan det mest vanvittige, men ellers er selve spillet ikke imponerende. Jeg er spændt på om vi tør gå til dem, som vi gjorde mod bøf igår. Fcn havde held med det i Herning, så der er absolut muligheder. Jeg håber vi vil forsøge at overrumple dem, og ikke lader os presse tilbage, som vi plejer derovre, for så er de svære at holde tilbage.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.
    Synes da mere den her tråd emmer af bekymring og realisme end overdreven positivisme

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.
    Aldeles enig der skal satses fuldt ud på pokalen , så må vi kigge på FCK kampen derefter.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Jeg synes det var okay fornuftigt at hente Oliver Lund, jeg kunne godt se det gode i det, i forhold til skader og bredde, men jeg havde da også et smil på læben, hvor jeg tænkte, okay det var så ikke lige Frederik Tingager eller Mads Fenger.

    Men nu skal vi skisme være glade for han kom, for nu er der da godt brug for ham.
    Og vi må sige Lund virkelig har grebet chancen. Han virker hurtig agresiv og fysisk stærk. Desuden har han fået luget ud i fejlene.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.
    Ja, ikke kun fordi "den næste kamp er altid den vigtigste", det er en SEMIFINALE - og tog allerede en feriedag for den 17.5. :-).

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Jeg synes det var okay fornuftigt at hente Oliver Lund, jeg kunne godt se det gode i det, i forhold til skader og bredde, men jeg havde da også et smil på læben, hvor jeg tænkte, okay det var så ikke lige Frederik Tingager eller Mads Fenger.

    Men nu skal vi skisme være glade for han kom, for nu er der da godt brug for ham.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi bliver godt nok presset på en lidt tynd trup nu. Specielt defensivt.
    Problemet er vel at Ryan er nød til at spille igen mm vi går i 4-4-2. Hvis det koster en skade bliver vi godt nok presset
    Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

    Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

    Vi bliver godt nok presset på en lidt tynd trup nu. Specielt defensivt.
    Problemet er vel at Ryan er nød til at spille igen mm vi går i 4-4-2. Hvis det koster en skade bliver vi godt nok presset
Working...
X