Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråb BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ertuğrul
    replied
    Leeuwin bedste mand, enig med jer andre. Stensikker defensivt og var også med offensivt i dag. AK var også en fornøjelse at se på. Kløve gjorde det også godt. Ja, jeg kunne blive ved, men de skilte sig særligt positivt ud.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Leuwin min mom i dag. Spiller en kongekamp. Men mange gode i dag.
    Enig. Han får generelt for lidt ros. Minder mig om Derveld, der også altid døde med støvlerne på.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Vi var uheldige i dag, for langt hen ad vejen var vi klart de bedste, men efter 2-2 blev det tungt, vi faldt langt tilbage på banen og spillerne virkede trætte. Vi kommer godt ud af starthullerne både i 1. og 2. halvleg, men vi kan ikke holde momentum i mere end 20 minutter ad gangen. Til gengæld dejligt at vi hurtigt fik udlignet til 1-1! Inden kampen havde jeg gladelig solgt kampen for 1 point, men som vi spillede i dag, så er jeg da lidt ærgerlig over, at det ikke blev til tre. Uanset hvad, kan vi spille som vi spiller i dag, i resten af slutspillet, ser det rigtig lovende ud med hensyn til at løbe med bronzen. Dog skal skindet ikke sælges, før bjørnen er skudt, som man siger...

    Dagens mand i centrum: Dommer Anders Poulsen laver en fremragende imitation af den berygtede Anders Hermansen! (glemmer aldrig de hånd på bolden fra Remco van der Schaaf, de straffespark han snød os for og underkendte mål)

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Synes det er fair nok med et point til hver. Brøndby sad på stort set alt efter 2-2...
    Tjo, dobbelt så mange skud inden for rammen, et straffespark der ikke bliver dømt, flere gule kort som Brøndby slipper for. Vil umiddelbart tro at expected goals taler for OB sejr. OB var det bedste hold i dag.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Leuwin min mom i dag. Spiller en kongekamp. Men mange gode i dag.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Et point på udebane er selvfølgelig o.k.. Men er alligevel meget skuffet. Vi spillede en rigtig fedt kamp, var det bedre hold i første halvleg og spillede de på ræv og albuer i store dele af anden halvleg. Vi havde fortjent sejren!
    Holdet var virkeligt for, vi spillede ikke kun gid, IB har også et hold man må slås med!
    Hvem kan man fremhæve? Egentlig ingen fordi alle præsterede højt. Måske Oliver Lund, den back-up som viser sig som ægte støtte? For mig var det i dag Ramon og AK. Det er imponerende hvor roligt Ramon gør det. Han har en fantastisk positionsspul, ro på bolden og er absolut suverænt. Og AK: han spillede de Hermansson og Röcker ud af skoene på venstre aude en efter anden gang. Hvad ønsker ham at han endelig scorer mere. Det ville være så fortjent.
    VI LIGGER IKKE KUN NUMMER TRE - VI HAR OGSÅ ET TOP-3-HOLD!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Synes det er fair nok med et point til hver. Brøndby sad på stort set alt efter 2-2...
    Enig ... og vi misbruger stadig alt for mange store chancer ... vi skal altså score på mere end 25% af skudende indenfor rammen ..

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Hold kæft det er længe siden man har været så skuffede efter at spille 2 - 2 på udebane mod Brøndby.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Synes det er fair nok med et point til hver. Brøndby sad på stort set alt efter 2-2...
    Nej.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Synes det er fair nok med et point til hver. Brøndby sad på stort set alt efter 2-2...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Ærgerligt kun at få 1 point i dag. Vi er klart det bedste hold. Men skal stadig bruge for mange chancer for at lave mål. Er du gal hvor er vi uskarpe.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Vi var heldige da vi sidst besøgte Brøndby. Denne gang er Brøndby ekstremt heldige - men ærgerligt vi ikke får slået det store hul inden mødet med FCK og FCM.

    På positivsiden. I store dele af kampen spiller vi Brøndby ud af banen og spiller noget af det bedste og mest direkte jeg har set et nyere OB-hold præstere.

    På negativsiden. Ærgerligt med Barrett. Med en brækket fod/ankel er han ude resten af sæsonen. Hvor et det synd for ham og for holdets chancer. Og så Marco Lund oven i hatten. Shit.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    God kamp som vi skulle have vundet...længe siden man sådan rigtigt har kunnet sige det når der er tale om en udekamp mod BIF.
    Skidt dommerpræstation.
    Og noget virkeligt møg med de skader...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Muligvis brud på foden for JBL... øv øv øv

    Pis også .. god bedring til JBL.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Egentligt en mærkelig fornemmelse at sidde og været skuffet efter at have spillet uafgjort mod vores nærmeste konkurrent på udebane, men for helvede nogle chancer vi brænder.

    Leave a comment:

Working...
X