Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråb BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Tilbage efter en kæmpefed oplevelse i Brøndby.

    1. jeg kan ikke huske, at vi har domineret Brøndby på Brøndby Stadion den måde, som vi gjorde i dag i 70 min. Det var virkeligt imponerende at se. Jeg jublede allerede efter 5 sek., hvor vi sad i fjæset på dem i helbanepres, og det fortsatte indtil Barretts skade. Totales risiko! Fuck resultatet; sådan spiller et hold med nosser. Jeg er helt vild med det. Det kostede os helt tydeligt det første mål, som man kunne se fra vores ende - hvis presset kikser bare ét sted, og modstanderen lykkes med at vende hurtigt, så er det livsfarligt. Og efter deres scoring.... så blev vi ved. Gjorde det samme igen, holdt fast i planen, sad i flæsket på dem. Indtil videre har jeg været ok positiv overfor Michelsen; men efter denne her kamp bliver jeg sgu nærmest discipel. Hvis man kan spille sådan her, så er pokaler og alt det der ikke det vigtigste - det er satme bare inspirerende og fedt at se på. OG der VAR faktisk ret stille i Brøndby i dele af kampen. Også stille på en måde som jeg ikke kan huske at opleve det før.

    2. Oliver Lund er sikkert et rart menneske og en fin fyr. Men, sorry to say it, han er bare laaangt fra det øvrige niveau. Det var ikke hans kiksere (selv om de ikke tæller op); det var mere hans mangler mht placeringsevne og spilforståelse. Når han er 'vågen', så gik det helt fint; men det er som koncentrationen ikke rækker længere end til næste situation, hvor han så er væk fra vinduet. Nu får han nok ret fast spilletid resten af sæsonen, så jeg håber, at det bliver lidt bedre, men ...puha....

    3: Tverskov er boss. Fuck han er god. Jaja, det ved vi alle, men det er han bare.

    4. Leuwin er på vej til at blive en ny yndlingsspiller for mig. Han var kanon, og ham og Tverskov var 2 x mr. Cool bagved. Fornemt at spille sig ud af deres pres som vi gjorde det!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Men så er det også utaknemmeligt at hedde Oliver Lund. Han buser rigtigt nok for meget, hvorefter Bøf scorer et totalt tilfældigt mål. Før det har tverskov lavet en kæmpe brøler, hvor gryte redder hans røv. Deraf bliver det så Lunds fejl, man husker, imens Tverskov var klasse. Begge spillede fremragende i dag, men flere spiller inkl. de to, lavede fejl. Nogen kostede og andre gjorde ikke. I sidste er det bare mest offensivt der skal peges fingre, for vi havde et hav af chancer til at få den her kamp lukket!
    Absolut enig.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Men så er det også utaknemmeligt at hedde Oliver Lund. Han buser rigtigt nok for meget, hvorefter Bøf scorer et totalt tilfældigt mål. Før det har tverskov lavet en kæmpe brøler, hvor gryte redder hans røv. Deraf bliver det så Lunds fejl, man husker, imens Tverskov var klasse. Begge spillede fremragende i dag, men flere spiller inkl. de to, lavede fejl. Nogen kostede og andre gjorde ikke. I sidste er det bare mest offensivt der skal peges fingre, for vi havde et hav af chancer til at få den her kamp lukket!
    Jeg er ikke vanvittigt uenig. Oliver må nok leve med at man følger med i hans fejl fordi historikken er at han laver en lille håndfuld store i hver kamp.

    Jeg vil dog godt tilføje at Tverskovs to og opspil i dag - igen - er eminent.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er relativt glad for vi fik Oliver tilbage i vinterpausen. Uden ham havde det set sort ud. Men det ændrer ikke på han laver store fejl og han kostede et mål i dag fordi han oversatser.
    Men så er det også utaknemmeligt at hedde Oliver Lund. Han buser rigtigt nok for meget, hvorefter Bøf scorer et totalt tilfældigt mål. Før det har tverskov lavet en kæmpe brøler, hvor gryte redder hans røv. Deraf bliver det så Lunds fejl, man husker, imens Tverskov var klasse. Begge spillede fremragende i dag, men flere spiller inkl. de to, lavede fejl. Nogen kostede og andre gjorde ikke. I sidste er det bare mest offensivt der skal peges fingre, for vi havde et hav af chancer til at få den her kamp lukket!

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er relativt glad for vi fik Oliver tilbage i vinterpausen. Uden ham havde det set sort ud. Men det ændrer ikke på han laver store fejl og han kostede et mål i dag fordi han oversatser.
    Tjo, men Tverskov var også tæt på at koste. Vi spiller med stor risiko og så koster det nogen gange den anden vej.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jo, ja. I dag koster han altså to point, da han laver en Oliver - oversatser og bliver tørret - dem har han 1-4 af i hver kamp. I dag koster det. Mod FCM og FCK koster det formentlig ikke mindre.
    Ja han oversatser lige der. Men hvor var han altså god idag i store perioder. Selv i det offensive på backen efter Barret udgår. Jeg har også været efter Lund. Men det er altså tæt på at han fortjent står foran Ludwig.. Og måske også en kontraktforlængelse

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så ud som han snublede i den situation og sådan ting sker nu en gang og BIF var meeeeget heldigt at score derefter fordi Caspers blokering gik direkt mod Tiblings ben. Synes Oliver spillede en god kamp.
    Jeg er relativt glad for vi fik Oliver tilbage i vinterpausen. Uden ham havde det set sort ud. Men det ændrer ikke på han laver store fejl og han kostede et mål i dag fordi han oversatser.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Og Tverskov må ikke få et gult kort...
    Nej det må han gerne lade være med at få. Han var virkelig god idag selvom han lavede sin første rigtig store fejl længe.
    Spændende at se om Ramon skal overtage styrmandsrollen efter Tverskov. Kan simpelthen ikke forestille mig at vi kan holde på så god en spiller med det udstillingsvindue vi giver os selv pt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jo, ja. I dag koster han altså to point, da han laver en Oliver - oversatser og bliver tørret - dem har han 1-4 af i hver kamp. I dag koster det. Mod FCM og FCK koster det formentlig ikke mindre.
    Så ud som han snublede i den situation og sådan ting sker nu en gang og BIF var meeeeget heldigt at score derefter fordi Caspers blokering gik direkt mod Tiblings ben. Synes Oliver spillede en god kamp.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Enig i at vi var bedst, men er ikke sikker på expected goals. Wilczeks kæmpe chance kommer til at tælle voldsomt op for Brøndby i det regnestykke. Og et ikke dømt straffespark tæller ikke der.
    Ja, der har du nok en pointe.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det er 3 defensive spillere ude på 1 uge. Så nu skal alle 5 spille hver gang uden plads til karantæne og ydeligere skader...
    Ikke godt
    Og Tverskov må ikke få et gult kort...

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, det bliver tyndt og der kan ret hurtigt ske hvad jeg frygtede: at vi kommer til at savne Desler.
    Fint at Oliver Lund viser sig som ægte støtte. Viser sig sonet godt og rigtigt køb, især med Olivers alsidighed.
    Jo, ja. I dag koster han altså to point, da han laver en Oliver - oversatser og bliver tørret - dem har han 1-4 af i hver kamp. I dag koster det. Mod FCM og FCK koster det formentlig ikke mindre.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Tjo, dobbelt så mange skud inden for rammen, et straffespark der ikke bliver dømt, flere gule kort som Brøndby slipper for. Vil umiddelbart tro at expected goals taler for OB sejr. OB var det bedste hold i dag.
    Enig i at vi var bedst, men er ikke sikker på expected goals. Wilczeks kæmpe chance kommer til at tælle voldsomt op for Brøndby i det regnestykke. Og et ikke dømt straffespark tæller ikke der.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, det bliver tyndt og der kan ret hurtigt ske hvad jeg frygtede: at vi kommer til at savne Desler.
    Fint at Oliver Lund viser sig som ægte støtte. Viser sig sonet godt og rigtigt køb, især med Olivers alsidighed.
    Ja det er 3 defensive spillere ude på 1 uge. Så nu skal alle 5 spille hver gang uden plads til karantæne og ydeligere skader...
    Ikke godt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja. Og med Marcos forstrækning i baglåret er vi godt nok udfordret i bagkæden hvis han ikke hurtigt bliver klar
    Ja, det bliver tyndt og der kan ret hurtigt ske hvad jeg frygtede: at vi kommer til at savne Desler.
    Fint at Oliver Lund viser sig som ægte støtte. Viser sig sonet godt og rigtigt køb, især med Olivers alsidighed.

    Leave a comment:

Working...
X