Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vil da håbe, at der kommer en del flere end 2500 på stadion. Navnlig, hvis Esbjerg sender 500 afsted. Ellers har Jack Jørgensen da spillet fallit.

    EDIT: Det er vores by, vores stadion, vores klub. Kom nu på stadion, folkens - det er lang tid siden, vi har haft så betydningsfuld en kamp på Fyn!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
      Vil da håbe, at der kommer en del flere end 2500 på stadion. Navnlig, hvis Esbjerg sender 500 afsted. Ellers har Jack Jørgensen da spillet fallit.

      EDIT: Det er vores by, vores stadion, vores klub. Kom nu på stadion, folkens - det er lang tid siden, vi har haft så betydningsfuld en kamp på Fyn!
      Nu er det ikke Jack Jørgensen der skal fylde stadion. Det er OB fans. Hvis der ellers snart er nogen tilbage :) folk har jo mere travlt med at brokke sig over alting i Odense. Det er egentlig så nemt. Bare det at møde op på stadion er en hjælp. Men det formår man ikke en gang. Så hellere sidde hjemme og brokke sig over dem der er mødt op fordi de ikke synger højt nok. Til grin ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Jeg har i hvert fald læst at CN og Kløve er elendige og ikke bidrager med noget som helst og at vi altid burde starte med Eske og JJT - blandt andet fra dig, så vidt jeg husker. Hvad betyder det, hvis ikke det betyder at de to sidstnævnte er niveauer bedre end CN og Kløve?

        Det betyder at du læser nogle indlæg som fanden læser biblen.
        Det er nævnt flere gange at Kløve og CN ikke er mærkbart bedre end JJT og Eske. Og at så længe niveau forskellen ikke er målbar så ser jeg hellere vi bruger og udvikler vores egne unge fremfor at bruge lejesvende.

        Jeg har også nævnt at jeg helst så vi satte Oliver på mål her i foråret , det betyder heller ikke at jeg påstår at han er bedre end Gryte.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det betyder at du læser nogle indlæg som fanden læser biblen.
          Det er nævnt flere gange at Kløve og CN ikke er mærkbart bedre end JJT og Eske. Og at så længe niveau forskellen ikke er målbar så ser jeg hellere vi bruger og udvikler vores egne unge fremfor at bruge lejesvende.

          Jeg har også nævnt at jeg helst så vi satte Oliver på mål her i foråret , det betyder heller ikke at jeg påstår at han er bedre end Gryte.
          Der er blevet argumenteret utrolig meget for hvor ringe CN og Kløve er og at de intet bidrager med. Vil du seriøst mene, at det du og andre CN/Kløve-kritikere har givet udtryk for er at I mener, at de er nogenlunde på niveau med dem vi har på bænken? I så fald, så er det en underlig måde I har forsøgt at kommunikere det på, når nu 90% af jeres indlæg har handlet om at negligere og/eller nedgøre CN og Kløve's indsatser og at det var dybt skandaløst at de spiller fast... Så får man ikke umiddelbart indtrykket af at det I mener er at de faktisk er nogenlunde på niveau med deres potentielle erstatninger.

          EDIT: Forskellen ift. Gryte vs. Oliver er at her har din argumentation ikke gået på at Gryte er elendig, men at Oliver er fremtidens mand og Gryte alligevel er væk om et halvt år. I CN/Kløve-casen har argumentationen hovedsageligt gået på CN og Kløves påståede elendigheder.
          Last edited by driflin; 27-02-2019, 16:37.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
            Ifølge Stiften hedder start 11'eren:

            Gryte
            Leeuwin, Tverskov, Lund
            Desler, Greve, JJ, Julius, Barrett
            AK og Helenius
            Puha. Det var 2-3 skifter mere end jeg håbede der var behov for og jeg kan godt frygte midtbanens tyngde, kontrollerede afleveringer og evner i Esbjergs kontrafaser. Og så har Helenius godt nok ikke set skarp ud.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Puha. Det var 2-3 skifter mere end jeg håbede der var behov for og jeg kan godt frygte midtbanens tyngde, kontrollerede afleveringer og evner i Esbjergs kontrafaser. Og så har Helenius godt nok ikke set skarp ud.
              vi får virkelig udfordret truppens bredde. Det er ikke noget dårligt hold, og jeg tror der er gået efter stærkeste hold på dagen, med nogle friske kræfter, og så Kadrii som supersub.
              Hvis vi bliver pillet af brættet og ryger klart ud med dette hold, vil JM have et forklaringsproblem, vi må afvente dommen.

              Comment


                #67
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Så FS ramte - heldigvis - forkert med Bashkim og så er det den anden Lund, der spiller i midterforsvaret. Desler og Greve skal begge virkelig tage chancen. Men i hvert fald som udgangspunkt lækkert med 5 spillere fra egne rækker!

                  Comment


                    #69
                    Jeg troede ikke at Lund måtte spille, da han spillede pokal kamp for Lyngby.

                    Comment


                      #70
                      Esbjerg skifter også et halvt hold og stiller med et meget uprøvet forsvar. Det bør være til vores fordel med de her udskiftninger.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Jeg troede ikke at Lund måtte spille, da han spillede pokal kamp for Lyngby.
                        Ja vi ryger nok ud pga Lund ikke er spilleberettiget.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Esbjerg skifter også et halvt hold og stiller med et meget uprøvet forsvar. Det bør være til vores fordel med de her udskiftninger.
                          Forstår virkelig ikke behovet for at stille op med mange nye. Det var ikke sket hvis det var en superligakamp.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Der er blevet argumenteret utrolig meget for hvor ringe CN og Kløve er og at de intet bidrager med. Vil du seriøst mene, at det du og andre CN/Kløve-kritikere har givet udtryk for er at I mener, at de er nogenlunde på niveau med dem vi har på bænken? I så fald, så er det en underlig måde I har forsøgt at kommunikere det på, når nu 90% af jeres indlæg har handlet om at negligere og/eller nedgøre CN og Kløve's indsatser og at det var dybt skandaløst at de spiller fast... Så får man ikke umiddelbart indtrykket af at det I mener er at de faktisk er nogenlunde på niveau med deres potentielle erstatninger.

                            EDIT: Forskellen ift. Gryte vs. Oliver er at her har din argumentation ikke gået på at Gryte er elendig, men at Oliver er fremtidens mand og Gryte alligevel er væk om et halvt år. I CN/Kløve-casen har argumentationen hovedsageligt gået på CN og Kløves påståede elendigheder.

                            Kløve/CN er imo ikke markant bedre end Eske/JJT og derfor bør der skiftes når de har nogle på hinanden følgende dårlige/elendige kampe . Det er ikke ensbetydende med at man syntes de er elendige hele vejen igennem. Det er lidt ala den diskution der tit har været herinde hvor det er svært for nogle at se forskellen på at være god men ikke god nok .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Hvorfor har vi ikke søgt afholdelse af finalen?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Forstår virkelig ikke behovet for at stille op med mange nye. Det var ikke sket hvis det var en superligakamp.
                                Nej, det gør jeg virkelig heller ikke. Men det er åbenbart vigtigere at få sat alle sejl ind på at opnå en sekundær placering, fremfor at gå efter at få en pokal i skabet.

                                Comment

                                Working...
                                X