Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis man synes, at Oliver Lund spillede en god kamp, må man have været på rygeheroin.

    Manden sejler totalt på 1-0-målet, det er tilmed også ham der kommer svagt op i duellen ved 2-1-målet og header den lige hen til Anyembe der kan afslutte, så de får riposten og scorer. Generelt var det en kamp, hvor forsvaret tydeligvis ikke var særligt godt afstemt, eksemplificeret ved Lund og Barrett der står og peger på hinanden ved 1-0-målet, og det er længe siden, at vi har givet så mange gode chancer væk mod en ikke særligt god modstander.

    Kampen i går var bare endnu et vidnesbyrd om, at Lund er et elendigt køb der ikke kan spille midterforsvarer, og at vi skal krydse fingre for, at vi slipper for skader og karantæner dernede.
    Helt enig. Det var vel nærmest kampens største chok at han blev pokalfighter. Man kan så tydeligt se at han er Back, og ikke passer ind i vores system som en af de tre bageste. Han står konstant med sin modstander tættest på sidelinien, som man jo gør som back, men som centerforsvarer duer det jo ikke at din mand er "usynlig" for dig. Det sker ved målet til 1-0, og flere gange mere i kampen. Hans opsil er en katastrofe, hans clearinger ligeså. Hans fight og energi gør så at man trods alt alligevel sidder og syntes han er en herlig type. Men igår var han med til at forplante uro i opspillet, og give et meget svagt EFB duften af succes.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Helt enig. Det var vel nærmest kampens største chok at han blev pokalfighter. Man kan så tydeligt se at han er Back, og ikke passer ind i vores system som en af de tre bageste. Han står konstant med sin modstander tættest på sidelinien, som man jo gør som back, men som centerforsvarer duer det jo ikke at din mand er "usynlig" for dig. Det sker ved målet til 1-0, og flere gange mere i kampen. Hans opsil er en katastrofe, hans clearinger ligeså. Hans fight og energi gør så at man trods alt alligevel sidder og syntes han er en herlig type. Men igår var han med til at forplante uro i opspillet, og give et meget svagt EFB duften af succes.
      Synes Oli Lund spiller en fin kamp, men hvem er det der siger han blev kåret som pokalfighter? Det er normalt kun noget der hører pokalfinalen til. Mon ikke det handler om dengang han var i finalen med Lyngby, hvor han ganske rigtigt blev kåret som finalens pokalfighter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Synes Oli Lund spiller en fin kamp, men hvem er det der siger han blev kåret som pokalfighter? Det er normalt kun noget der hører pokalfinalen til. Mon ikke det handler om dengang han var i finalen med Lyngby, hvor han ganske rigtigt blev kåret som finalens pokalfighter.
        Han blev opråbt på stadion. Jeg tænker måske, at OB blot har skiftet navnet på deres normale MOM til pokallingo?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Han blev opråbt på stadion. Jeg tænker måske, at OB blot har skiftet navnet på deres normale MOM til pokallingo?
          Okay tak. Han var også den der fightede mest, så det giver god mening. Ikke nødvendigvis den bedste.

          Comment


            2. geniale mål i træk af AK. Er han på vej tilbage fra sin pension?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              2. geniale mål i træk af AK. Er han på vej tilbage fra sin pension?
              Jeg synes det ligner det. I opstarten lavede han også et klassemål i en af træningskampene. Imod vejle spillede han stærkt, selvom han ikke fik scoret. Jeg synes det ligner Jacob har fået en god snak med ham. I efteråret nåede han ikke at gå helt væk fra at være en Kent Nielsen-angriber, som hellere deltog i kombinationerne i stedet for at løbe dybt og være i feltet. I foråret har vi i langt højere grad set ham true dybt. Fremfor at søge imod sin medspiller for at lave ligegyldige 1-2 afleveringer midt på banen. Både imod Vejle og Horsens ser vi ham også jage umulige bolde og fremtvinge store chancer ved simpelthen at være aggressiv i presspillet. Det tror jeg simpelthen aldrig jeg har set ham gøre tidligere. Derfor er det måske snarere starten på hans nye ungdom. Det klæder ham i hvert fald, for vi får endelig set, hvor hurtig han egentlig er og samtidig får han jo så også scoret, hvilket forhåbentligt bare giver ham selvtillid til at folde sig endnu mere ud. Han har klart været vores bedste angriber i foråret og det skal han jo ret beset også være til den hyre han får.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Han blev opråbt på stadion. Jeg tænker måske, at OB blot har skiftet navnet på deres normale MOM til pokallingo?
                Sydbank kårer pokal fighter til kampen. Det er en del af deres satsning på at skabe noget pokal feber. Det er ikke noget OB eller fans har valgt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  2. geniale mål i træk af AK. Er han på vej tilbage fra sin pension?
                  Det var altså et sindssygt mål. Det har slet slet ikke fået den kredit fra offentligheden som den burde have haft.
                  Havde en fra FCN lavet det mål ville han være ombord et fly til lægecheck et sted i de fine rækker(ved godt vinduet er lukket ) og havde haft en giga check med hjem til CV

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    2. geniale mål i træk af AK. Er han på vej tilbage fra sin pension?
                    Uanset hbordan AK har spillet har jeg alle dage foretrukket ham fremfor Helenius så jeg håber vi får mere af den slags fra AK.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det var altså et sindssygt mål. Det har slet slet ikke fået den kredit fra offentligheden som den burde have haft.
                      Havde en fra FCN lavet det mål ville han være ombord et fly til lægecheck et sted i de fine rækker(ved godt vinduet er lukket ) og havde haft en giga check med hjem til CV
                      Havde en fra FCN lavet det mål, havde han retfærdigvis også været ti år yngre 😉

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Havde en fra FCN lavet det mål, havde han retfærdigvis også været ti år yngre 
                        Touché

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Havde en fra FCN lavet det mål, havde han retfærdigvis også været ti år yngre 😉
                          ... og scoret regelmæssigt i en periode og ikke været i en nedadgående formkurve/fysisk tilstand over flere år :D.
                          Synes nu ikke det er SÅ urimeligt at klubber er mere interesserede i dem der er på vej frem og ikke på vej ned.

                          Men ja, Anders var engang en der kunne have indbragt mange penge.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            ... og scoret regelmæssigt i en periode og ikke været i en nedadgående formkurve/fysisk tilstand over flere år :D.
                            Synes nu ikke det er SÅ urimeligt at klubber er mere interesserede i dem der er på vej frem og ikke på vej ned.

                            Men ja, Anders var engang en der kunne have indbragt mange penge.
                            Jamen klart. Jeg forstår sagtens at Skov Olsen eksempelvis er langt mere interessant for udenlandske klubber end AK og vel kan sælges for omtrent 10 gange prisen.

                            Får AK gang i målscoringen i resten af sæsonen kan jeg dog egentlig godt se ham få muligheden for et udenlandseventyr - han scorede trods alt 15 superligakasser sidste sæson og har beviseligt nogle kompetencer ift. fart og teknik. Om det så ville være ønskeligt for OB er noget helt andet - jeg ser langt hellere ham og Bashkim få et stærkt makkerskab op og køre. Finder de for alvor melodien og hinanden, er de vel potentielt en top-3 angrebsduo i Suppen.

                            Edit: Hvad får dig til at konkludere, at AK har været i nedadgående fysisk formkurve? Han har da mig bekendt ikke været synderligt hårdt ramt af skader - og han viser stadig god fart og laver mange højintensive løb.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Jamen klart. Jeg forstår sagtens at Skov Olsen eksempelvis er langt mere interessant for udenlandske klubber end AK og vel kan sælges for omtrent 10 gange prisen.

                              Får AK gang i målscoringen i resten af sæsonen kan jeg dog egentlig godt se ham få muligheden for et udenlandseventyr - han scorede trods alt 15 superligakasser sidste sæson og har beviseligt nogle kompetencer ift. fart og teknik. Om det så ville være ønskeligt for OB er noget helt andet - jeg ser langt hellere ham og Bashkim få et stærkt makkerskab op og køre. Finder de for alvor melodien og hinanden, er de vel potentielt en top-3 angrebsduo i Suppen.

                              Edit: Hvad får dig til at konkludere, at AK har været i nedadgående fysisk formkurve? Han har da mig bekendt ikke været synderligt hårdt ramt af skader - og han viser stadig god fart og laver mange højintensive løb.
                              Det er på baggrund af det jeg har set og de skader han har haft, jeg synes han virker langsommere og mindre mobil, end for år tilbage og han har da også kun scoret 2 gange i ligaen.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det er på baggrund af det jeg har set og de skader han har haft, jeg synes han virker langsommere og mindre mobil, end for år tilbage og han har da også kun scoret 2 gange i ligaen.
                                Det gjorde han også kun i hele forrige sæson, året efter scorede han 15.

                                Comment

                                Working...
                                X