Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • JrEwing
    replied
    Jeg fristes til at slukke for den ydmygelse, der var mere vilje, gejst og teknik i mit netop nybagte rugbrød

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Nu bliver det latterligt...

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Nej nej nej og en mere værsgo FCK

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Barret - en idiot.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Kom nu lidt for helvede....

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Kæft man... Det bliver tenniscifre i dag.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Jeg havde givet Oliver Lund nogle værdifulde minutter i midterforsvaret i resten af kampen, nu den allerede er tabt. Vi kan ligeså godt forberede os på, at vi kan få brug for ham.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hvordan det?
    Mål kommer jo stort set aldrig uden at der er en eller anden der bliver sat eller laver en mindre fejl ... men det er da gennemspillede angreb og så et godt frispark.

    og så vil jeg lige sige at det altså ikke er status quo, 5 af de hold der er omkring OB har fået point.
    Selvfølgelig kunne i ikke forvente noget her, det er klart :).
    Det første er jo en assist fra Ramon, virkelig virkelig sløjt af ham. Den anden ligner Barret en kæmpe idiot, hopper på en skudfinte i en ufarlig situation. Den tredje kunne jeg have sparket ind. Den mur var jo håbløs, det var palles gavebod for Skov.
    Der var et point til top 6 inden runden. Det er der også i morgen når den slutter. Ud over det, så har AaB, Horsens og BIF tabt point i nogle på papiret "nemme" kampe, mens vi har overstået en svær.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Man kan godt se at vi ikke har trænet på græs i opstarten
    Synes det ligner vi har trænet uden bold

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Skal vi gætte på JH, trænerstab og spillere står aldeles uforstående fordi det jo har gået så godt i træningskampene ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Er til stede i Parken, og jeg har aldrig set noget lignende! Ingen kan tæmme en bold i løb, og vores angrebsspil er fuldstændigt nytteløst..
    Skal vi gætte på JH, trænerstab og spillere står aldeles uforstående fordi det jo har gået så godt i træningskampene ..

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Man kan godt se at vi ikke har trænet på græs i opstarten
    Det gjorde OB da helt sikkert i Belek og den sidste uge hjemme også.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Man kan godt se at vi ikke har trænet på græs i opstarten

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Selvom de har været overlegne, så har vi altså givet dem alle tre mål. Det er det mest ærgerlige, eller elendige om man vil.
    Hvordan det?
    Mål kommer jo stort set aldrig uden at der er en eller anden der bliver sat eller laver en mindre fejl ... men det er da gennemspillede angreb og så et godt frispark.

    og så vil jeg lige sige at det altså ikke er status quo, 5 af de hold der er omkring OB har fået point.
    Selvfølgelig kunne i ikke forvente noget her, det er klart :).

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Efter i dag kan vores målscore også være smadret og dermed vil den fordel være væk
    Det er nemlig rigtigt. Spændende at se hvad JM så forsøger. Forsøger han at parkere bussen eller at lave flere mål.

    Leave a comment:

Working...
X