Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.
    Nej det er jo det jeg siger. De bedste hold ligger øverst til sidst. Så man kan da ikke sidde nu og sige vi fortjener mindre at komme i top 6, fordi nogle hold ligger foran os nu. det gør dem ikke bedre i mine øjne.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Hatten af for FCK. Det er sgu et godt hold. Har vi en spiller der kunne indgå i deres 15 mands trup? Måske Gryte (men han er altså lidt lav)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Til mindst bedre end Chelsea! 😜

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    6-1.. Og det blev så tenniscifre.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.
    Der er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Straffe til FCK. Gult Lund.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Stadig Jakob der sætter holdet.
    Men han kan stadigikke gøre det med andre spillere endJH henter ...

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Man må sgu håbe spillerne / klubben går ud og giver en gevaldig undskyldning til fansene efter den her kamp

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
    Undskyld men måske fatter jeg dig bare ikke?”de bedste hold snakker du om og en fed logik? “ vi er enige om det stadig gælder om at få flest point ikke? Og der er pt 7 hold der har flere point derfor har de 7 hold så mere ret til top 6 end os! derudover hvad er det så du ser os levere pt der berettiger top 6?

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
    Vi kan sagtens spille op mod FCK, og vi kan også få point imod dem. Men ikke når vi gør os selv så dårlige som vi er idag. Det har vi selv det største ansvar for.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Undskyld, men at se Daramy gør mig lige lidt glad ... han kan blive så vild!

    Hold nu kæft!
    Last edited by Entusiastens; 10-02-2019, 19:49.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .
    Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Der er aldrig nogen der får mig overbevist om, at vi ikke skulle have cashet 10 mio. ind på Gryte.
    Enig , endnu en dumhed af JH

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Vi havde tabt til samtlige hold idag. Det har været en stor gavebod fra OBs side
    Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
    Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .

    Leave a comment:

Working...
X