Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
    Det eneste vi med sikkerhed kan sige er, at uanset hvor skidt det går, så er sportsdirektøren hævet over ethvert ansvar.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt
    Kun dommeren, den skulle vi have købt, det kunne måååske have hjælpet... ;-)

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Hvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunkt
    Jeg tror bare vi ser forskelligt på det så lad os lukke den der....jeg tror ikke på top 6 hav en god aften...

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Det var godt nok skidt, meget skidt. 😩

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    De der kluntede kæmpefejl står der Marco Lunds navn på. Dem laver han 7-10 af per sæson og det er derfor det er svært at se ham som starter.
    Helt enig.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    de er sgu da bedre her og nu hvis de ligger over os i tabellen er de ikke?
    Hvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunkt

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hatten af for FCK. Det er sgu et godt hold. Har vi en spiller der kunne indgå i deres 15 mands trup? Måske Gryte (men han er altså lidt lav)
    Gryte lukker i dag 6 mål ind på 8 skud inden for rammen. Han er ikke just i topform

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    6-1.. Og det blev så tenniscifre.
    Dybt pinlig indsats af alle mand. Vi lignede til tider en flok hovedløse høns. Når man ikke kan lave to spilninger før man smider bolden væk så skal det jo gå galt. FCK var altså ikke umulige at presse i dag, men vi havde simpelthen ingen kvalitet på dagen.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Målscoren er udslettet og vi er pt det hold i ligaen med den dårligste form. Alt afhænger af kampen mod Vejle.

    Leave a comment:


  • ellernowet
    replied
    Fuck det. I det mindste slipper vi for at høre ord som forbandet, marginaler, tæt på, jada jada jada

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    De der kluntede kæmpefejl står der Marco Lunds navn på. Dem laver han 7-10 af per sæson og det er derfor det er svært at se ham som starter.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Nej det er jo det jeg siger. De bedste hold ligger øverst til sidst. Så man kan da ikke sidde nu og sige vi fortjener mindre at komme i top 6, fordi nogle hold ligger foran os nu. det gør dem ikke bedre i mine øjne.
    de er sgu da bedre her og nu hvis de ligger over os i tabellen er de ikke?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    6-1.. Og det blev så tenniscifre.
    Også et udtryk for niveauforskellen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X