Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuck det. I det mindste slipper vi for at høre ord som forbandet, marginaler, tæt på, jada jada jada

    Comment


      Målscoren er udslettet og vi er pt det hold i ligaen med den dårligste form. Alt afhænger af kampen mod Vejle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        6-1.. Og det blev så tenniscifre.
        Dybt pinlig indsats af alle mand. Vi lignede til tider en flok hovedløse høns. Når man ikke kan lave to spilninger før man smider bolden væk så skal det jo gå galt. FCK var altså ikke umulige at presse i dag, men vi havde simpelthen ingen kvalitet på dagen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Hatten af for FCK. Det er sgu et godt hold. Har vi en spiller der kunne indgå i deres 15 mands trup? Måske Gryte (men han er altså lidt lav)
          Gryte lukker i dag 6 mål ind på 8 skud inden for rammen. Han er ikke just i topform

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            de er sgu da bedre her og nu hvis de ligger over os i tabellen er de ikke?
            Hvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunkt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              De der kluntede kæmpefejl står der Marco Lunds navn på. Dem laver han 7-10 af per sæson og det er derfor det er svært at se ham som starter.
              Helt enig.

              Comment


                Det var godt nok skidt, meget skidt. 😩

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Hvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunkt
                  Jeg tror bare vi ser forskelligt på det så lad os lukke den der....jeg tror ikke på top 6 hav en god aften...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt
                      Kun dommeren, den skulle vi have købt, det kunne måååske have hjælpet... ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
                          Det eneste vi med sikkerhed kan sige er, at uanset hvor skidt det går, så er sportsdirektøren hævet over ethvert ansvar.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
                            Enig. Altså, det er jo en fadæse af en indstilling at komme med. Hvad fanden bilder sådan en flok sig op. Jeg er med på, vi møder rækkens bedste hold, men det er ingen undskyldning for ikke, som minimum, at gå til den.

                            Kan vi ikke være med spilmæssigt, så må de fandme slå sig på os, når vi spiller. Den flok dengsedrenge, man så i dag, de var ikke trøjen værdig.

                            Comment


                              Vi ligger nr 9 og er uden vores anfører mod Vejle. Det ser ikke så lovende ud. Og der burde have været handlet bedre i transfervinduet.
                              Jeg siger stadig 5-8, men hælder mest til 7-8 lige nu.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Leif Rasmussen tror de banale boldomgangsfejl inkl afleveringer skyldes holdet har trænet for meget på kunstgræs
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X