Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .
    Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.

    Comment


      Undskyld, men at se Daramy gør mig lige lidt glad ... han kan blive så vild!

      Hold nu kæft!
      Last edited by Entusiastens; 10-02-2019, 19:49.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
        Vi kan sagtens spille op mod FCK, og vi kan også få point imod dem. Men ikke når vi gør os selv så dårlige som vi er idag. Det har vi selv det største ansvar for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
          Undskyld men måske fatter jeg dig bare ikke?”de bedste hold snakker du om og en fed logik? “ vi er enige om det stadig gælder om at få flest point ikke? Og der er pt 7 hold der har flere point derfor har de 7 hold så mere ret til top 6 end os! derudover hvad er det så du ser os levere pt der berettiger top 6?
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Man må sgu håbe spillerne / klubben går ud og giver en gevaldig undskyldning til fansene efter den her kamp

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Stadig Jakob der sætter holdet.
              Men han kan stadigikke gøre det med andre spillere endJH henter ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Straffe til FCK. Gult Lund.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.
                  Der er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    6-1.. Og det blev så tenniscifre.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Til mindst bedre end Chelsea! 😜
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Hatten af for FCK. Det er sgu et godt hold. Har vi en spiller der kunne indgå i deres 15 mands trup? Måske Gryte (men han er altså lidt lav)
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Der er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.
                          Nej det er jo det jeg siger. De bedste hold ligger øverst til sidst. Så man kan da ikke sidde nu og sige vi fortjener mindre at komme i top 6, fordi nogle hold ligger foran os nu. det gør dem ikke bedre i mine øjne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            6-1.. Og det blev så tenniscifre.
                            Også et udtryk for niveauforskellen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Nej det er jo det jeg siger. De bedste hold ligger øverst til sidst. Så man kan da ikke sidde nu og sige vi fortjener mindre at komme i top 6, fordi nogle hold ligger foran os nu. det gør dem ikke bedre i mine øjne.
                              de er sgu da bedre her og nu hvis de ligger over os i tabellen er de ikke?
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                De der kluntede kæmpefejl står der Marco Lunds navn på. Dem laver han 7-10 af per sæson og det er derfor det er svært at se ham som starter.

                                Comment

                                Working...
                                X