Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Velkommen tilbage. God indstilling - knap så gode evner.

    Hverken på back eller i centerforsvaret lugter det af god back-up. Prove us wrong.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    For helvede da også! Han var ringe sidst, og er det med al sandsynlighed stadigvæk.

    Det ENESTE jeg kan glæde mig over, er at der er tale om 6 måneders kontrakt, og så har vi FORHÅBENTLIG en ny forsvarsspiller på sigtekornet fra sommeren af, hvor vi med stor sandsynlighed står over for en udskiftning i det bagerste geled.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Nå, men så prøver vi igen den gode gamle med at hente en spiller til en rolle, som han aldrig har haft succes med at spille. Det kan da i det mindste ikke gå dårligere end det gjorde med Jönsson, Kryger og Rømer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Åh gud åh gud åh gud

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er vel meget fornuftigt i den nuværende situation. I hvert fald så fremt man ikke sælger Jeppe Tverskov til sommer - for i så fald burde man have hentet en spiller med mere fremtid ind allerede nu.
    Fornuftigt og fornuftigt.... At hente en spiller der har kæmpet med skader og bænken i den nederste del af 1. div.

    Jeg så hellere man viste tiltro til egne talenter, hvis det er det Oliver-niveau vi har råd til!

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    tjaah man bliver knapt nok overrasket længere...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, det er bare ikke godt nok så hellere give de unge chancen
    87 "nej". Vi er klubben fra 1887, så du skylder vel 1800. Så kom i gang...😜

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Så ved vi da at der går nogle år endnu, inden vi for alvor skal regne med at være et hold der satser på top6. Gid de dog ville være mere ærlige i udmeldingerne.
    Påstand: Vi hører ikke fra "Direktøren for det hele" de næste 4-6 år.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, det er bare ikke godt nok så hellere give de unge chancen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oliver er en rigtig god fyr med den rigtige indstilling. Derfor selvfølgelig en hjertelig "velkommen til".
    Men den kun halvårlige kontrakt viser vel helt tydeligt at ham ses kun som nødløsning og der er ikke stor tiltro i ham fra ledelsen.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Jeg er godt nok overordentlig skeptisk. Sidst han var her, da var han klart blandt truppens allerringeste spillere. Jeg har stadig mareridt om nogle af de hjerneblødninger han præsterede på grønsværen.

    Men alt andet lige, så må Michelsens system og stil umiddelbart passe ham noget bedre,

    Leave a comment:


  • hmmm
    replied
    Jamen Herre Jemini - hvor lavt har de efterhånden lagt barren i den her krejler-klub. Vor Herre til hest - hvor er man træt af den Gøg-og-Gokke ledelse...😡😡

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Vi får en spiller der var ekstremt svingende i sine præstationer. Bedst på backen, uden på nogen måde at være prangende. Det her er ikke en stigning for en klub, der har ambitioner om top 6. Vi må jo ikke sige målsætning i OB.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Den havde jeg ikke lige set komme, men velkommen tilbage.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    Velkommen til Oliver. Speciel signing for en klub med top6 ambitioner... Men kassen er nok bare Tom..
    Det er vel meget fornuftigt i den nuværende situation. I hvert fald så fremt man ikke sælger Jeppe Tverskov til sommer - for i så fald burde man have hentet en spiller med mere fremtid ind allerede nu.

    Leave a comment:

Working...
X