Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er over 5 mio om måneden - ifølge artiklen. Jeg fatter intet af, at OB overhovedet skulle komme på tale, også selv om det er en spiller, der har kontraktudløb. Der er hash ikke nok, det virker som en LSD-historie.
    Ja Netto. Som betyder 7 mill i udbetaling ca fra OB. Pr måned

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, det lyder som en gang fordrukkent sludder rent ud sagt. I hvilken verden er en PL-forsvarer, der tjener over 5 mio. årligt, og Oliver Lund, nogensinde på samme liste? Det er helt sort.
    Det er over 5 mio om måneden - ifølge artiklen. Jeg fatter intet af, at OB overhovedet skulle komme på tale, også selv om det er en spiller, der har kontraktudløb. Der er hash ikke nok, det virker som en LSD-historie.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Virkelighedens verden er jo at LBK sluttede foran OB, med LBK på 3. eller 4. pladsen og OB som deltager i nedrykningspulje .. så jo, det var et skridt op for Lund. Eftertiden har så vist at Lyngbys model på ingen måde var langtidsholdbar, men det er jo en helt anden historie.
    ... men skiftede han for at tage et skridt op?

    Ja, det er historien om at det var et skridt ned i karrieren. Virkelighedens verden er at Lyngby og Oliver endte i 1. Division. Det er så langt fra at være et skridt op som det overhovedet kan være. At Lyngby kortvarigt havnede over OB, for første gang i 20 år, synes jeg er voldsomt at du piller ud af sammenhængen, for så at stille det op som om Lyngby var et skridt op.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren
    Virkelighedens verden er jo at LBK sluttede foran OB, med LBK på 3. eller 4. pladsen og OB som deltager i nedrykningspulje .. så jo, det var et skridt op for Lund. Eftertiden har så vist at Lyngbys model på ingen måde var langtidsholdbar, men det er jo en helt anden historie.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren
    nej men de gør det for st få spilletid ..

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.
    Jeg så nogle kampe med Lyngby hvor jeg synes han gjorde det rigtigt hæderligt for sig selv som stopper, men hvor det var tydeligt at holdet ikke hang sammen, hvorfor de indkasserede en del mål. Som 4. valg dertil gør det mig ikke det store.

    Det er vel spørgsmålet hvem man kan finde af folk der vil være reserve i 5 måneder. Anders Egholm?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Helt enig. Forstår ikke helt hvad folket havde forventet. Han er jo aldrig blevet kasseret i OB.
    Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Kors i hytten hvor er det uambitiøst, men det siger en hel del om den sportslige ledelse i OB.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvem tror man der vil hoppe på den slags, lidt lige som sidst vi var ih så tæt på en PL spiller ( MC Geee eller hvadgan hedder) fad vide om de selv tror på historier af sen slags og om man bilder sig ind at fansene tror på det?
    Hmmm, hvis Jesper og Jack tror at vi tror på det så tror at de også tror at en trekant har fire sider...
    (Psssst: vi spørgte også om van Dijk som også ville gerne skrive en 5-måneds kontrakt med os men Klopp intervenerede og gav en veto, desværre.)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.
    Ja, det lyder som en gang fordrukkent sludder rent ud sagt. I hvilken verden er en PL-forsvarer, der tjener over 5 mio. årligt, og Oliver Lund, nogensinde på samme liste? Det er helt sort.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.
    Hvem tror man der vil hoppe på den slags, lidt lige som sidst vi var ih så tæt på en PL spiller ( MC Geee eller hvadgan hedder) fad vide om de selv tror på historier af sen slags og om man bilder sig ind at fansene tror på det?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Han er back-up. Det er perspektivløst - ja. Og det er bekymrende at der ikke er bedre muligheder, ja. Ikke nogen katastrofe i sig selv med Lund, men det er heller ikke vejen frem.

    En helt anden ting: Kan nogen forklare mig, hvordan følgende citat giver nogen form for mening? "Markedet er svært og OB har endda kigget på det engelske marked, erfarer Sport Fyn. Her kostede en Bournemouth- stopper i periferien af Premier League-klubbens trup 700.000 Euro i løn om året netto."
    Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Han er back-up. Det er perspektivløst - ja. Og det er bekymrende at der ikke er bedre muligheder, ja. Ikke nogen katastrofe i sig selv med Lund, men det er heller ikke vejen frem.

    En helt anden ting: Kan nogen forklare mig, hvordan følgende citat giver nogen form for mening? "Markedet er svært og OB har endda kigget på det engelske marked, erfarer Sport Fyn. Her kostede en Bournemouth- stopper i periferien af Premier League-klubbens trup 700.000 Euro i løn om året netto."

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Helt enig. Forstår ikke helt hvad folket havde forventet. Han er jo aldrig blevet kasseret i OB.
    Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.

    Leave a comment:

Working...
X