Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Det er korrekt at Marko har fået pladsen fra AL. Men AL har slet ikke niveau til start 11. Jeg håbede vi var ved at opbygge et bedre hold, og der er OL et skridt ned i kloakken.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Faktum er at lønbudgettet kun giver meget lidt råderum. Ud fra dette er det en udmærket ide at hente Oliver på en kort kontrakt som næppe vælter læsset.
    Han dækker flere pladser bagude, som er endnu et plus, jeg tror desuden at han vil gøre det godt i en 3 mands bagkæde. Han er jo også kun substitut hvis Marko Lund, Tverskov eller Ramon ikke spiller. Jeg synes desuden at Jakob har fået Marko til at steppe meget op i niveau efter at han er tiltrådt.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    sakset fra Fyens

    Forsvarer Oliver Lund får ikke forlænget sin kontrakt med OB.Fodbold: Forsvarsspilleren Oliver Lund stopper i OB, når hans kontrakt udløber til sommer. Den 26-årige forsvarsspiller, der kom til OB fra FC Vestsjælland i 2015, har på det seneste haft svært ved at spille sig til en stamplads i forsvaret. Efter samtaler med sportsdirektør Jesper Hansen og cheftræner Kent Nielsen har Oliver Lund erkendt, at han ikke har den store fremtid i OB.
    - Jesper, Kent og jeg har haft nogle konstruktive snakke, hvor vi er blevet enige om, at fra sommer skal jeg finde et nyt sted at være, siger Oliver Lund til tipsbladet.dk.


    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du vrøvler som sædvanlig videre. Du læser jo ikke artiklen ordentligt. Men så kan jeg hjælpe dig lidt på vej.
    Læs og forstå. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...ilbage-til-ob/
    At Jesper Hansen siger enormt pæne ting om nye signings er vist ikke et nyt fænomen, det er blevet afdækket rigeligt herinde. Uanset hvad der siges, er og bliver faktum, hvis du ellers har læst op på historikken, at Lund stod overfor en udsigt til meget lidt spilletid, det var den klare melding. Om JH så alligevel stod med en billig kontrakt for at have en breddespiller ændrer ikke på, at Lund ikke var tiltænkt en plads på holdet, og Lund derfor blev presset ud for at få mere spilletid. Det var således ikke Lunds fravalg af OB, men derimod OBs degradering af ham, der fik Lund til at vælge en lavere hylde i Lyngby, desuden med meget ringe succes, så det er ikke en bedre Lund der kommer, men en ringere Lund. Hold dig nu til fakta.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det kan du opfatte som du har lyst til, der er ikke noget der mig mere ligegyldigt. Faktuelt var det skridt op i sæsonen 16. Jeg er helt på omgangshøjde med forhistorien i klubberne, men det er jo ingen given garanti for at "hakkeordnen" er ubrydelig. Jeg beklager selvf. at jeg ved en fejl svarede på et af dine ligegyldige indlæg, jeg havde ganske enkelt ikke set det var din profil. Det havde jeg lovet mig selv at det ikke ville ske mere .. din selvfede arrogance er nærmest legendarisk her på forum.
    nå ja, man kan da altid gå efter en lille sviner, når man ikke har andet at komme med. Dit argument stinker stadig, men det kan du vel ikke erkende.
    Hav en dejlig aften

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hold nu op med dit vrøvl, din historieforfalskning kan pilles ned ved en simpel googlesøgning: https://www.fyens.dk/ob/Oliver-Lund-...rtikel/3138448

    Til Manner: din virkelighed er jo absurd, har ikke andet end et skuldertræk til overs for din udlægning af, hvad der er et skridt op eller ned, det er jo bare manglende basal indsigt i dansk fodbolds rangorden.
    Det kan du opfatte som du har lyst til, der er ikke noget der mig mere ligegyldigt. Faktuelt var det skridt op i sæsonen 16. Jeg er helt på omgangshøjde med forhistorien i klubberne, men det er jo ingen given garanti for at "hakkeordnen" er ubrydelig. Jeg beklager selvf. at jeg ved en fejl svarede på et af dine ligegyldige indlæg, jeg havde ganske enkelt ikke set det var din profil. Det havde jeg lovet mig selv at det ikke ville ske mere .. din selvfede arrogance er nærmest legendarisk her på forum.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Du vrøvler som sædvanlig videre. Du læser jo ikke artiklen ordentligt. Men så kan jeg hjælpe dig lidt på vej.
    Læs og forstå. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...ilbage-til-ob/

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    OK, jeg læste forkert - det var om året, my bad. Det andet var også tosset, men det er lønningerne i PL jo.

    Så er det trods alt mindre vanvittigt, end jeg lige troede. En PL-reserve uden udsigt til at få forlænget skulle nok alligevel gå ned i løn. Der er nok bare mange andre andre steder - både i England og i Europa - hvor en spiller med PL på CV'et kunne få en bedre kontrakt end i OB, men det er måske ikke så totalt ude i hampen. Det bliver bare et af de der rygter, som man har hørt et par stykker af efterhånden - "vi var liige ved at lande en spændende spiller, men....".
    Ja det er jo lidt som at kigge på en strandvejsvilla for at ende med at leje et håndværkertilbud af et dødsbo i Ydre Nederby af Låsby Svendsen.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sikke noget vrøvl. Han blev jo ikke fravalgt i OB, han ville selv væk for at få mere spilletid. OB stod klar med en ny kontrakt men han valgte at gå et skridt ned for at få mere spilletid.
    Synes faktisk det er ok med en fornuftig gardering på 6 måneder. Markedet er alt andet nemmere til sommer.
    Hold nu op med dit vrøvl, din historieforfalskning kan pilles ned ved en simpel googlesøgning: https://www.fyens.dk/ob/Oliver-Lund-...rtikel/3138448

    Til Manner: din virkelighed er jo absurd, har ikke andet end et skuldertræk til overs for din udlægning af, hvad der er et skridt op eller ned, det er jo bare manglende basal indsigt i dansk fodbolds rangorden.
    Last edited by SU1978; 26-01-2019, 15:05.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu skrev Fyens om 700000 Euro løn om året. Men sammenligning med Lund-handlen bliver alligevel idiotisk.
    OK, jeg læste forkert - det var om året, my bad. Det andet var også tosset, men det er lønningerne i PL jo.

    Så er det trods alt mindre vanvittigt, end jeg lige troede. En PL-reserve uden udsigt til at få forlænget skulle nok alligevel gå ned i løn. Der er nok bare mange andre andre steder - både i England og i Europa - hvor en spiller med PL på CV'et kunne få en bedre kontrakt end i OB, men det er måske ikke så totalt ude i hampen. Det bliver bare et af de der rygter, som man har hørt et par stykker af efterhånden - "vi var liige ved at lande en spændende spiller, men....".

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, det lyder som en gang fordrukkent sludder rent ud sagt. I hvilken verden er en PL-forsvarer, der tjener over 5 mio. årligt, og Oliver Lund, nogensinde på samme liste? Det er helt sort.
    For et par år siden jagtede JH Aiden Mcgeady og endte med Nana Welbeck :-)

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Mon ikke at han i hans optik tog et skridt til siden, men med kortere vej til spilletid. Fra en klub i afvikling til en i udvikling, fra en klub der fravalgte ham til en klub der tilvalgte ham?
    Sikke noget vrøvl. Han blev jo ikke fravalgt i OB, han ville selv væk for at få mere spilletid. OB stod klar med en ny kontrakt men han valgte at gå et skridt ned for at få mere spilletid.
    Synes faktisk det er ok med en fornuftig gardering på 6 måneder. Markedet er alt andet nemmere til sommer.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ... men skiftede han for at tage et skridt op?

    Ja, det er historien om at det var et skridt ned i karrieren. Virkelighedens verden er at Lyngby og Oliver endte i 1. Division. Det er så langt fra at være et skridt op som det overhovedet kan være. At Lyngby kortvarigt havnede over OB, for første gang i 20 år, synes jeg er voldsomt at du piller ud af sammenhængen, for så at stille det op som om Lyngby var et skridt op.
    Han skiftede utvivlsomt for spilletiden, det bør fleregøre for udvikle sig mest muligt. Så sportsligt op i første sæson, hvorefter "Hellerup Finans-gate" gjorde det umuligt at fortsætte med køre på samme niveau

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er over 5 mio om måneden - ifølge artiklen. Jeg fatter intet af, at OB overhovedet skulle komme på tale, også selv om det er en spiller, der har kontraktudløb. Der er hash ikke nok, det virker som en LSD-historie.
    Nu skrev Fyens om 700000 Euro løn om året. Men sammenligning med Lund-handlen bliver alligevel idiotisk.

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ... men skiftede han for at tage et skridt op?

    Ja, det er historien om at det var et skridt ned i karrieren. Virkelighedens verden er at Lyngby og Oliver endte i 1. Division. Det er så langt fra at være et skridt op som det overhovedet kan være. At Lyngby kortvarigt havnede over OB, for første gang i 20 år, synes jeg er voldsomt at du piller ud af sammenhængen, for så at stille det op som om Lyngby var et skridt op.
    Mon ikke at han i hans optik tog et skridt til siden, men med kortere vej til spilletid. Fra en klub i afvikling til en i udvikling, fra en klub der fravalgte ham til en klub der tilvalgte ham?

    Leave a comment:

Working...
X