Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oliver Lund på månedens hold i tipsbladet. Han har virkelig gjort sig positivt bemærket ude i landet.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Den har vi også. :-)
    Og kan kun sige igen: er meget glad at vi (og ikke Esbjerg) har Oliver i truppen..
    Han præsterede rigtig godt på banen. Går altid forrest og med en mentalitet som helt sikker har også betydning i omklædningsrum.
    Og kan bruges på alle steder på banen fra forsvaret til angriber, (måske ikke som målmand, det skal vi nok prøve).
    Selvom vi beklagede en mangel af ambitioner hos OB med Oliver som eneste vintertransfer: det var en rigtig, rigtig god transfer.
    Fuldstændig enig. Elsker hans attitude med brystet fremme og arbejdsraseriet lysende ud af øjnene. OB dna en masse.
    Holdet er som forvandlet ift til tiden under Kent Nielsen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes virkelig at han spillede godt i de 2 sidste kampe han fik. Stort set ingen fejl, og scorer 2 mål. Belønningen er bænken mod Brøndby.

    Tverskov laver mindst lige så mange fejl og boldtab. Ikke dermed sagt at Tverskov er dårlig og skal af holdet. Men se på Oliver Lund ligesom på Tverskov.
    Der er jeg vildt uenig. OL har 5-6 hjerneblødninger i hver kamp. At han ser friskes ude sidst på sæsonen gør ham ikke til en spiller til start 11. Hvilket så får mig til at tænke på hvordan AK kan være slidt, kan kun være pga baby.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Kan da sagtens se ham på et Esbjerg hold. Der er sandt for dyden ikke meget kvalitet på deres hold.. Men de har en dygtig træner.
    Den har vi også. :-)
    Og kan kun sige igen: er meget glad at vi (og ikke Esbjerg) har Oliver i truppen..
    Han præsterede rigtig godt på banen. Går altid forrest og med en mentalitet som helt sikker har også betydning i omklædningsrum.
    Og kan bruges på alle steder på banen fra forsvaret til angriber, (måske ikke som målmand, det skal vi nok prøve).
    Selvom vi beklagede en mangel af ambitioner hos OB med Oliver som eneste vintertransfer: det var en rigtig, rigtig god transfer.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg synes virkelig at han spillede godt i de 2 sidste kampe han fik. Stort set ingen fejl, og scorer 2 mål. Belønningen er bænken mod Brøndby.

    Tverskov laver mindst lige så mange fejl og boldtab. Ikke dermed sagt at Tverskov er dårlig og skal af holdet. Men se på Oliver Lund ligesom på Tverskov.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jeg er ikke på en OL fatwa, for jeg kan rigtig godt lide ham, men ærligt - kunne i se ham på bare ét af de andre top 6 hold? For slet ikke at sige top 4, som må være målet? Jeg synes, vi sætter ambitionerne alt alt for lavt. Han er slet ikke dygtig nok på bolden eller i taktisk forståelse. Men enig. Forhåbentlig kan han udvikle sig og jeg har før taget fejl :-D
    Kan da sagtens se ham på et Esbjerg hold. Der er sandt for dyden ikke meget kvalitet på deres hold.. Men de har en dygtig træner.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Herlig fyr og type ja , men noget af en “ russisk roulette” spiller i forsvaret.
    Enig.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis han kan halvere sine fejl ville det være lige før han er fast starter hver gang. Men allerede nu er han en stærk trupspiller.
    Herlig fyr og type.
    Herlig fyr og type ja , men noget af en “ russisk roulette” spiller i forsvaret.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Jeg er ikke på en OL fatwa, for jeg kan rigtig godt lide ham, men ærligt - kunne i se ham på bare ét af de andre top 6 hold? For slet ikke at sige top 4, som må være målet? Jeg synes, vi sætter ambitionerne alt alt for lavt. Han er slet ikke dygtig nok på bolden eller i taktisk forståelse. Men enig. Forhåbentlig kan han udvikle sig og jeg har før taget fejl :-D

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fantastisk person. Håber han ligger lidt af de graverende fejl på hylden og får sig en fantastisk karriere i OB
    Hvis han kan halvere sine fejl ville det være lige før han er fast starter hver gang. Men allerede nu er han en stærk trupspiller.
    Herlig fyr og type.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fantastisk person. Håber han ligger lidt af de graverende fejl på hylden og får sig en fantastisk karriere i OB

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Jeg er vild med OL's attitude og kontante spillestil, men det MÅ ikke være tanken, at han skal være en bærende del af start 11'eren. Han er en fremragende trup-spiller og stensikkert også en fantastisk spiller at have i omklædningsrum og til træning, men han er alltså ikke en top 3, 6 eller 10 spiller på nogen pladser. Jeg forstår til dels hypen fordi han har haft nogle vilde aktioner og han er hvem han er, men det er også dét...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Han er sympatisk og en god fighter. Desværre med alt for mange fejl, så ser ham nødig i bagkæden. Han er vel nærmest vores næst farligste spiller pt, men det siger ko også en del om angriberne

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-storm/7646329

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    I det lys forstår jeg det bedre, men var det min klub ville jeg foretrække en spiller i udvikling, det er der mere perspektiv i og ja de er sværere at få.
    Men unge spillere skal spille for at udvikle sig. Og unge spillere dækker sjældent hele back kæden. Med Lund ved man hvad man får og han piver ikke over at sidde på bænken.
    Synes han er en fin gardering i en klub af OBs størrelse.

    Leave a comment:

Working...
X