Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Chuck
    replied
    Hmmm, sjovt som tingene kan ændre sig

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Han kæmper altid 100% og er ikke bange for at bruge sin fysik. Jeg har ikke nogen statistik eller lignende, men jeg synes han virker bedre - og synes faktisk tit han bliver lidt overset, når han står fri i modsatte side og venter på en dyb bold ved linien, som han kan løbe på.
    Om han er blevet bedre til at slå indlæg eller rent defensivt, ved jeg heller ikke, men jeg er faktisk ikke længere direkte bange, når han skal lave noget defensivt, eller står og tænker “Nej nej nej”, når han skal til at slå et indlæg - så noget må han da have forbedret

    Uanset hvad, så tager jeg altså bare hatten af, for en spiller som vi sendte væk, men hentede tilbage, som så har smøget ærmerne op og tænkt “Fandme nej, NU skal de se!” Og så bare knokler på. OL sætter sig ikke bare i et hjørne og tuder over manglende spilletid etc.!
    Enig.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    2 spillere stikker ud i går. Opondo og Lund. Resten mangler at give 5-10 procent mere.

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er Oliver Lund blev så meget bedre end sidst han var her eller er holdet faldet i niveau?

    Er det pladsen, systemet, træneren eller?

    Jeg var meget kritisk da han blev hentet tilbage og ser ham hellere som angriber end centerforsvarsspiller for er ikke tryg ved ham foran mål men han giver sig 100% hver gang og det vil jeg gerne give kredit for ...
    Jeg tænker det er en kombination. Lund er i mine øjne den perfekte spiller til den position lige pt. Han er god på låget i begge ender, han har god fart og overraskende godt øje for sine spillere i de tætte kombinationer. Derudover takler han igennem på en måde, som man så i England i 90´erne. Han giver altid 110%. Jeg er STOR fan.

    JBL har i mine øjne været "lidt" hypet/overvurderet, grundet nogle vilde scoringer sidste sæson. Jeg har aldrig været helt oppe at ringe over ham. Han har virkelig skuffet i starten af denne sæson hvertfald. Han må virkelig stå i et dilemma lige nu. Hvis han ikke forlænger med OB, kan han godt vinke farvel til sin drøm om at komme til udlandet, for så tror jeg bare at man ser bort fra ham, og spiller med Lund.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Lund vokser på mig. Jeg har kritiseret ham hårdt og vil ikke se ham i det centrale forsvar eller i en midtbanerolle. Han slår elendige indlæg og mister til tider bolden fordi han er halvklodset når han opererer i lav fart i små rum. Men resten er svært ikke at elske efterhånden!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er Oliver Lund blev så meget bedre end sidst han var her eller er holdet faldet i niveau?

    Er det pladsen, systemet, træneren eller?

    Jeg var meget kritisk da han blev hentet tilbage og ser ham hellere som angriber end centerforsvarsspiller for er ikke tryg ved ham foran mål men han giver sig 100% hver gang og det vil jeg gerne give kredit for ...
    Helt klart systemet. Var virkelig god på backen igår og mest farlige i offensiven. Ser også ud til at Barret er slået af og nok ikke får den tilbage når han allerede har meldt sig selv væk

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er Oliver Lund blev så meget bedre end sidst han var her eller er holdet faldet i niveau?

    Er det pladsen, systemet, træneren eller?

    Jeg var meget kritisk da han blev hentet tilbage og ser ham hellere som angriber end centerforsvarsspiller for er ikke tryg ved ham foran mål men han giver sig 100% hver gang og det vil jeg gerne give kredit for ...
    Han kæmper altid 100% og er ikke bange for at bruge sin fysik. Jeg har ikke nogen statistik eller lignende, men jeg synes han virker bedre - og synes faktisk tit han bliver lidt overset, når han står fri i modsatte side og venter på en dyb bold ved linien, som han kan løbe på.
    Om han er blevet bedre til at slå indlæg eller rent defensivt, ved jeg heller ikke, men jeg er faktisk ikke længere direkte bange, når han skal lave noget defensivt, eller står og tænker “Nej nej nej”, når han skal til at slå et indlæg - så noget må han da have forbedret

    Uanset hvad, så tager jeg altså bare hatten af, for en spiller som vi sendte væk, men hentede tilbage, som så har smøget ærmerne op og tænkt “Fandme nej, NU skal de se!” Og så bare knokler på. OL sætter sig ikke bare i et hjørne og tuder over manglende spilletid etc.!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Er Oliver Lund blev så meget bedre end sidst han var her eller er holdet faldet i niveau?

    Er det pladsen, systemet, træneren eller?

    Jeg var meget kritisk da han blev hentet tilbage og ser ham hellere som angriber end centerforsvarsspiller for er ikke tryg ved ham foran mål men han giver sig 100% hver gang og det vil jeg gerne give kredit for ...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    For fa’en Brian, din toss’

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    For fa’en Brian, din toss’

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Regnskabets Time

    http://obstruktion.dk/regnskabets-ti...-brian-larsen/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Hvilket måske også var en forklaring på, at han blev skiftet ud efter 63 minutter? Og efterfølgende startede ude? Oliver Lund har overrasket særdeles positivt; men det er vel også ud fra en betragtning at forventningerne var meget lave, qua hans første tid i klubben, og det faktum at han endte sin Lyngby-tid som 3-4. valg?

    Jeg synes forlængelsen var fortjent; for han har været markant bedre i denne omgang, end han var i den første; men ja, lad os være ærlige - det ER altså russisk roulette med Oliver Lund. Man får masser af attitude og gå-på-mod, der i enkelte kampe kan være guld værd; men i de samme kampe, der balancerer han hele tiden på en knivsæg; hvor der pludselig opstår situationer, hvor han er på nippet til begge slags kort - og fejl a la dén som han forærede til Kauko ved stillingen 3-1 imod Esbjerg. Vi skal også være fair at nævne at Oliver Lund var langt fra den eneste, der faldt sammen i Farum. Janus Drachmann f.eks smed lige så mange bolde væk, Casper Nielsen lignede den Casper Nielsen, der for 1 år siden fik mig til at mene, at Thrane præsterede bedre; og i starten af 2. halvleg stod alle stort set og gloede fodbold.

    Jeg er helt med på at belønne attitude; og guderne skal vide, at nogle af mine alltime yndlings OB'ere er mere de robuste typer, end de elegante; men over en hel sæson vil jeg personligt stadig ikke være tryg ved at lade Oli få for meget spilletid. Han kan blive en særdeles vigtig trupspiller; der fra tid til anden kan bruges på forskellige pladser til forskellige udvalgte kampe og som back-up.

    Alene dét er da en kæmpe sejr i forhold til den Oliver Lund, der forlod os, vil jeg mene.

    Så for at slå fast: Jeg kan godt lide Oliver Lund; jeg synes det var helt fint, at der blev forlænget; det var fortjent. Men han ER altså en større risiko end andre i vores trup.

    MvH ChrisOB
    Det er meget præcist. Hvis vi skal satse, så er han et fint indslag, men hvis OL skal spille i bagkæden, så skal det være mod hold som har spillere med samme træfsikkerhed som Helenius og AK. Altså er konklusionen, at han kun kan spille mod os, eller sættes ind når vi jagter et resultat.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Uenig. Hans manglende ro på bolden og blik for spillet var en stor del af årsagen til den mistede kontrol i Farum.
    Hvilket måske også var en forklaring på, at han blev skiftet ud efter 63 minutter? Og efterfølgende startede ude? Oliver Lund har overrasket særdeles positivt; men det er vel også ud fra en betragtning at forventningerne var meget lave, qua hans første tid i klubben, og det faktum at han endte sin Lyngby-tid som 3-4. valg?

    Jeg synes forlængelsen var fortjent; for han har været markant bedre i denne omgang, end han var i den første; men ja, lad os være ærlige - det ER altså russisk roulette med Oliver Lund. Man får masser af attitude og gå-på-mod, der i enkelte kampe kan være guld værd; men i de samme kampe, der balancerer han hele tiden på en knivsæg; hvor der pludselig opstår situationer, hvor han er på nippet til begge slags kort - og fejl a la dén som han forærede til Kauko ved stillingen 3-1 imod Esbjerg. Vi skal også være fair at nævne at Oliver Lund var langt fra den eneste, der faldt sammen i Farum. Janus Drachmann f.eks smed lige så mange bolde væk, Casper Nielsen lignede den Casper Nielsen, der for 1 år siden fik mig til at mene, at Thrane præsterede bedre; og i starten af 2. halvleg stod alle stort set og gloede fodbold.

    Jeg er helt med på at belønne attitude; og guderne skal vide, at nogle af mine alltime yndlings OB'ere er mere de robuste typer, end de elegante; men over en hel sæson vil jeg personligt stadig ikke være tryg ved at lade Oli få for meget spilletid. Han kan blive en særdeles vigtig trupspiller; der fra tid til anden kan bruges på forskellige pladser til forskellige udvalgte kampe og som back-up.

    Alene dét er da en kæmpe sejr i forhold til den Oliver Lund, der forlod os, vil jeg mene.

    Så for at slå fast: Jeg kan godt lide Oliver Lund; jeg synes det var helt fint, at der blev forlænget; det var fortjent. Men han ER altså en større risiko end andre i vores trup.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Uenig. Hans manglende ro på bolden og blik for spillet var en stor del af årsagen til den mistede kontrol i Farum.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Der er jeg vildt uenig. OL har 5-6 hjerneblødninger i hver kamp. At han ser friskes ude sidst på sæsonen gør ham ikke til en spiller til start 11. Hvilket så får mig til at tænke på hvordan AK kan være slidt, kan kun være pga baby.
    Ikke i de 2 sidste kampe han spillede. Den ene på Barrets plads, og den anden som Target-angriber. 2 mål, ingen store fejl.

    Det er i hvert fald ikke hans skyld at holdet sejler mod Farum, og forsvaret står sløjt.

    Kampen på Ventre wing-back var outstanding, og gav et nyt perspektiv i forhold til at bruge Barret dér.

    Leave a comment:

Working...
X