Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Tja. Jeg vil hellere have en spiller der kender klubben og kulturen, som kan glide ind fra dag 1 og som er motiveret til at præstere i et halvt år, end jeg vil have en udenlandsk lejespiller der ikke kender klubben eller dansk fodbold og som måske heller ikke er voldsomt motiveret.
    Er det ikke netop det folk gerne vil væk fra? Når du siger, at han kender klubben og kulturen, er det vel også en sandhed med modifikationer. Han kender klubben og kulturen fra da Kent Nielsen var træner og man spillede fodbold og kørte tingene på hans måde. Nu har man åbenlyst taget et valg om, at man skulle noget helt andet end det Kent ville, og taget et opgør med spillere som KEP, AK og Fester der repræsenterede den stil og den tid i OB, og så vælger man at gå tilbage til den tid og hente en spiller der var en del af den kultur, og som ikke engang var nogen succes. Det virker grundlæggende mærkeligt.

Det kan godt være, at Lund ved hvordan det er at spille i en OB-trøje, men han ved ikke hvordan det er at spille og træne under Michelsen, spille i et 3-mandsforsvar, og at spille sammen med Leeuwin, Marco, Drachmann etc. Meget er sket imens han har været væk.

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    87 "nej". Vi er klubben fra 1887, så du skylder vel 1800. Så kom i gang...😜
    Tæller du efter for jeg gør ikke 🤣

Leave a comment:

• driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Jeg er ikke imponeret, men det er jo kun en nødløsning. I denne situation ville jeg dog klart foretrække at have lejet en spiller, der ikke fået spilletid i en større (udenlandsk) klub end vores. Det ville også se bedre ud end at hente en 1. divisionsspiller, som vi har betalt transfer for, og med 90% sikkerhed er væk igen til sommer.
    Tja. Jeg vil hellere have en spiller der kender klubben og kulturen, som kan glide ind fra dag 1 og som er motiveret til at præstere i et halvt år, end jeg vil have en udenlandsk lejespiller der ikke kender klubben eller dansk fodbold og som måske heller ikke er voldsomt motiveret.

Ikke dermed sagt at jeg er voldsomt vild med den her signing, men det er jo så næppe heller fordi han er tiltænkt den helt store rolle. Derudover var han bestemt ikke fantastisk sidst han var her, men jeg husker ham nu heller ikke som værende den katastrofe som andre åbenbart gør. Husker nogle ganske gode præstationer, blandt andet mod FCK.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    En spiller man valgte at skille sig af med for et par år siden ? Henter man nu tilbage. Jow jow

Leave a comment:

• Ertuğrul
    replied
    Jeg er ikke imponeret, men det er jo kun en nødløsning. I denne situation ville jeg dog klart foretrække at have lejet en spiller, der ikke fået spilletid i en større (udenlandsk) klub end vores. Det ville også se bedre ud end at hente en 1. divisionsspiller, som vi har betalt transfer for, og med 90% sikkerhed er væk igen til sommer.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Velkommen tilbage. God indstilling - knap så gode evner.

Hverken på back eller i centerforsvaret lugter det af god back-up. Prove us wrong.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    For helvede da også! Han var ringe sidst, og er det med al sandsynlighed stadigvæk.

Det ENESTE jeg kan glæde mig over, er at der er tale om 6 måneders kontrakt, og så har vi FORHÅBENTLIG en ny forsvarsspiller på sigtekornet fra sommeren af, hvor vi med stor sandsynlighed står over for en udskiftning i det bagerste geled.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Nå, men så prøver vi igen den gode gamle med at hente en spiller til en rolle, som han aldrig har haft succes med at spille. Det kan da i det mindste ikke gå dårligere end det gjorde med Jönsson, Kryger og Rømer.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Åh gud åh gud åh gud

Leave a comment:

• StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er vel meget fornuftigt i den nuværende situation. I hvert fald så fremt man ikke sælger Jeppe Tverskov til sommer - for i så fald burde man have hentet en spiller med mere fremtid ind allerede nu.
    Fornuftigt og fornuftigt.... At hente en spiller der har kæmpet med skader og bænken i den nederste del af 1. div.

Jeg så hellere man viste tiltro til egne talenter, hvis det er det Oliver-niveau vi har råd til!

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    tjaah man bliver knapt nok overrasket længere...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, det er bare ikke godt nok så hellere give de unge chancen
    87 "nej". Vi er klubben fra 1887, så du skylder vel 1800. Så kom i gang...😜

Leave a comment:

• capone
    replied
    Så ved vi da at der går nogle år endnu, inden vi for alvor skal regne med at være et hold der satser på top6. Gid de dog ville være mere ærlige i udmeldingerne.
    Påstand: Vi hører ikke fra "Direktøren for det hele" de næste 4-6 år.

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, det er bare ikke godt nok så hellere give de unge chancen

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oliver er en rigtig god fyr med den rigtige indstilling. Derfor selvfølgelig en hjertelig "velkommen til".
    Men den kun halvårlige kontrakt viser vel helt tydeligt at ham ses kun som nødløsning og der er ikke stor tiltro i ham fra ledelsen.

Leave a comment:

Working...
X