Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Niels Thorborg Special

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jep, de samme kompetente folk der mente at TV-Poul var den helt rigtige løsning på samme post. Hold da fest en blåstempling!!!
    Og Gryte, Tver, Zohore... Der er gode og dårlige, men hele facilitetsdelen er for mig der hvor de forhåbentlig får bevist sig og rykket klubben.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er der så mere kompetente folk til at vurdere. Det er nok ikke på et fanforum de største kompetencer ligger.
    Jep, de samme kompetente folk der mente at TV-Poul var den helt rigtige løsning på samme post. Hold da fest en blåstempling!!!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis han var sit ansvar bevidst, var han selv gået for længst. Han har beviseligt slet ikke evnerne til at operere på det her niveau.
    Det er der så mere kompetente folk til at vurdere. Det er nok ikke på et fanforum de største kompetencer ligger.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis han var sit ansvar bevidst, var han selv gået for længst. Han har beviseligt slet ikke evnerne til at operere på det her niveau.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeps .. oh sportsdirektøren var sit ansvar bevidst, og skildte sig af med “fiasko”træneren
    Lige præcis. Og han var med til at effektuere fyringen. God beslutning i mine øjne.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Og det er sportsdirektørens ansvar at træneren præsterer.

    MvH ChrisOB
    jeps .. oh sportsdirektøren var sit ansvar bevidst, og skildte sig af med “fiasko”træneren

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er trænerens ansvar at få holdet til at fungere. Og desuden var han inde over samtlige indkøb. Fortjent konsekvens han blev fyret.
    Og det er sportsdirektørens ansvar at træneren præsterer.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men skuffelsen medførte ikke konsekvens af sportsdirektøren ..
    Det er trænerens ansvar at få holdet til at fungere. Og desuden var han inde over samtlige indkøb. Fortjent konsekvens han blev fyret.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men skuffelsen medførte ikke konsekvens af sportsdirektøren ..
    Nok fordi at alle beslutninger mht spillere er lige så meget hans egne som Jespers. Så er der scouten og træneren tilbage. Og en af dem blev fyret

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Et rigtig fint interview, hvor vi også kommer godt omkring hans forhold til OB og resten af OSE. Han forklare, hvorfor han ikke bare poster en røvfuld millioner i kassen til renovering af både træningsanlæg og stadion. Derudover gør han det klart at vi endnu engang i regnskabsåret 2018 kommer ud med et underskud. Han lægger i øvrigt ikke skjul på at sæsonen 17-18 var en kæmpe skuffelse for ham.
    Men skuffelsen medførte ikke konsekvens af sportsdirektøren ..

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der vil dele det på pm hvis man spørger pænt
    Jeg vil også gerne læse det

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der er et langt interview med ham i FS 1. januar
    Et rigtig fint interview, hvor vi også kommer godt omkring hans forhold til OB og resten af OSE. Han forklare, hvorfor han ikke bare poster en røvfuld millioner i kassen til renovering af både træningsanlæg og stadion. Derudover gør han det klart at vi endnu engang i regnskabsåret 2018 kommer ud med et underskud. Han lægger i øvrigt ikke skjul på at sæsonen 17-18 var en kæmpe skuffelse for ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogen der vil dele det på pm hvis man spørger pænt

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
    De ti ting var jo bare en ekstrating og ikke selve interviewet, som er pænt langt og det første kritiske, jeg har læst/hørt nogensinde med Thorborg.
    Aha..det er så gledet forbi mine øjne. Det må jeg have set på i løbet af dagen :-)

    Leave a comment:


  • Liam1
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvis du kalder det for et langt interview at der er en artikel med "10 ting du ikke vidste om Thorborg" for et interview, så ja det er der. Ellers mener jeg det slægter Se & Hør/Billed Bladet meget godt på her.

    • NT opfatter sig som en god kok/madlaver

    • Løber 3 gange om ugen og dyrker cirkeltræning med øvrige sponsorere 2 gange om ugen .. osv osv. ;-)
    De ti ting var jo bare en ekstrating og ikke selve interviewet, som er pænt langt og det første kritiske, jeg har læst/hørt nogensinde med Thorborg.

    Leave a comment:

Working...
X