Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    12 point i de seneste 6. Det kan jo bare ikke være tilfældigt. Det var sgu ikke prangende i dag, men kæmpeskridt taget ifht. Kent-tiden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Nu har OB jo heller ikke spillet nogen skide god kamp, overordnet set ... efter de første 30 er det vel helt lige, mod det absolut ringest besatte hold i suppen.
      Du bliver ved med at overraske ..
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Nu har OB jo heller ikke spillet nogen skide god kamp, overordnet set ... efter de første 30 er det vel helt lige, mod det absolut ringest besatte hold i suppen.
        Øøøøhhhh nej? På mit TV lignede det klar OB dominans, omend forfærdelig uskarpt foran Hobros mål. Den burde være endt 3 eller 4-0.

        Comment


          Man kan vinde flot, og man kan vinde grimt. Vi er nok tæt på det sidste her..

          Men 3 point i skuffen, g det er J-dag i dag.

          Var det dig, Andlox, i optakten? Hvis det var, så hyggeligt at sætte ansigt på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Njar....ikke flot. Men sejr Ja og det er trods alt det vigtigste....men der skal altså sparkes nogle flere bolde i nettet
            Synes ikke man kan forvente meget mere. Det er flot at slå Hobro hjemme i en kamp, hvor de aldrig rigtigt bliver farlige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Man kan vinde flot, og man kan vinde grimt. Vi er nok tæt på det sidste her..

              Men 3 point i skuffen, g det er J-dag i dag.

              Var det dig, Andlox, i optakten? Hvis det var, så hyggeligt at sætte ansigt på.
              Det er måske ikke specielt kønt, men dog fuldt fortjent. De grimme sejre ser jeg mere som dem hvor man er voldsomt heldig.

              Comment


                Selvfølgelig ville det være godt at vinde sådan en kamp 3-0, og den burde (hvad jeg kan høre over radioen og på nettet) også have været lukket på et tidspunkt. Men, med den sæsonstart vi har haft, og med den manglende succes der har været i mange år, da er det der først og fremmest tæller sejre - jo flere, jo bedre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Helt lige? Nej, vel?
                  Det vil jeg mene, afslutninger og boldbesiddelse må være tæt på 50/50 ... bortset fra det så SKAL OB jo vinde den her kamp, damn Hobro ser ringe ud defensivt, ... ja vel nærmest på 7-8 positioner.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Dejligt med 3 point, men sikke en dårlig fodboldkamp

                    De første 20-30 minutter var OB klart bedst og man kom fortjent foran, synd at Helenius fik underkendt sit mål , det lignede en dommerfejl, kløve havde også en god afslutning i starten, der blev reddet flot af målmanden
                    - men så var det som om, at spillerne gik helt ned på modstanderens dårlige niveau, der manglede koncentration og fart, man lavede utallige fejl-afleveringer og havde nogle dårlige afslutninger, den sidste del af anden halveg trillede OB bold og var bange for at miste point, det havde været helt typisk hvis Hobro havde udlignet

                    Glæder mig over 3 point

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                      Man kan vinde flot, og man kan vinde grimt. Vi er nok tæt på det sidste her..

                      Men 3 point i skuffen, g det er J-dag i dag.

                      Var det dig, Andlox, i optakten? Hvis det var, så hyggeligt at sætte ansigt på.
                      Ja det var andlox

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                        Dejligt med 3 point, men sikke en dårlig fodboldkamp

                        De første 20-30 minutter var OB klart bedst og man kom fortjent foran, synd at Helenius fik underkendt sit mål , det lignede en dommerfejl, kløve havde også en god afslutning i starten, der blev reddet flot af målmanden
                        - men så var det som om, at spillerne gik helt ned på modstanderens dårlige niveau, der manglede koncentration og fart, man lavede utallige fejl-afleveringer og havde nogle dårlige afslutninger, den sidste del af anden halveg trillede OB bold og var bange for at miste point, det havde været helt typisk hvis Hobro havde udlignet

                        Glæder mig over 3 point
                        Enig ikke nogen prangende fodboldkamp men sejren var fuldt fortjent.

                        Vi kan blive meget bedre syntes der tegner sig nogle rigtigt gode muligheder.

                        Tror på at vore træner arbejde begynder at virke det er lang tid siden vi har tabt.

                        Comment


                          Må også sige at vi vinder fortjent. Vi spiller god fodbold frem til scoringen, derefter kører vi den hjem imod et historisk passivt hobro-hold.
                          Jeg synes vi går lidt for langt ned i tempo efter scoringen, hvor jeg er overbevist om at vi godt kunne have trykket mere på. Vi holdte os dog til det vi var trygge ved og det rakte til en fortjent sejr, hvor vi har de største chancer. Fornuftig kamp, hvor jeg tror man har sparet lidt ressourcer i det tætte program.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det vil jeg mene, afslutninger og boldbesiddelse må være tæt på 50/50 ... bortset fra det så SKAL OB jo vinde den her kamp, damn Hobro ser ringe ud defensivt, ... ja vel nærmest på 7-8 positioner.
                            Nu er det bare lige livescore, men der hedder den 7-1 indenfor rammen. 9-6 udenfor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Nu har OB jo heller ikke spillet nogen skide god kamp, overordnet set ... efter de første 30 er det vel helt lige, mod det absolut ringest besatte hold i suppen.
                              Du er vist en værre drillepind. Eller er du startet på J-dag? Du kan da ikke forvente at blive taget seriøst fremover når du laver opdateringer fra u - holdene.
                              OB var selvfølgelig klart bedst og burde have lukket kampen tidligt over et ufatteligt ringe Hobro hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Du er vist en værre drillepind. Eller er du startet på J-dag? Du kan da ikke forvente at blive taget seriøst fremover når du laver opdateringer fra u - holdene.
                                OB var selvfølgelig klart bedst og burde have lukket kampen tidligt over et ufatteligt ringe Hobro hold.
                                Jeg er ikke tilhænger af j-dag :).
                                De første 30 var OB bedst, uden tvivl ... men derefter var det en ringe kamp fra begge hold og den var vel noget der minder om helt lige fra 30-90, sådan ser jeg det.
                                Det er helt okay at være uenig.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X