Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haderslev-OB 26.10.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det oplyses nu i rulleteksterne på 3Max at OB er ubesejret i de sidste 4 superligakampe, som har givet 2 sejre og 3 uafgjorte ...

    Comment


      JM siger at Ryan skulle skiftes ud med skade hvis det var muligt.

      Vi skal huske vi havde den korteste pause man kan have - spillede mandag og nu igen fredag.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        JM siger at Ryan skulle skiftes ud med skade hvis det var muligt.

        Vi skal huske vi havde den korteste pause man kan have - spillede mandag og nu igen fredag.
        ingen undskylning at vi spiller man+fredag
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          JBL kalder selv udskiftning, RJL kalder udskiftning. Der skal repareres ben i den kommende uge!😳

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ham med trommen på tribunen
            Ja, vores udebanefans var godt at høre. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              JM glemmer, at sige i studiet at der gik 2 mål ind i snit da KEP spillede og nu 0,6 imod. KEP fik alt for lang snor.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Pjækkede fra mit arbejde for at se flg. kamp:

                0.-20.min. OB: "vi spiller lige bolden rundt". Sønderjyske: "Uha, de spiller bolden rundt!".
                20.-45. min. Sønderjyske: "Vent lidt, spiller I den bare rundt? Så kan vi jo lægge lidt pres på og se, om vi kan leve på jeres fejl og nogle dødbolde." OB: "Uha, de lægger pres på og satser på dødbolde!"
                45.-55. minut Sønderjyske: "Nu giver vi den fuld gas - så fejler de nok". OB: "Uha, nu giver de den gas!"
                55.-70.minut OB: "Vent lidt, er det virkelig alt I har?? Så kan vi jo lige så godt tage bolden og se om vi kan skabe noget." Sønderjyske: "Uha, de tager bolden og ser om de kan skabe noget!".
                70.-slut (rod og intermezzo med indianerbold) Begge hold: "Vi laver lige lidt rod og indianerbold!"

                Vi er det bedste fodboldhold på banen, men vi formår ikke at få det frem i lange perioder. Sønderjyske er virkeligt ikke særligt gode, men vi er bare heller ikke gode nok til at straffe det.
                🤣
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Tror AK stillede sig der hvor Kadrii stod indtil han blev skiftet ud
                  Der må være et dybt hul på banen...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    JM siger at Ryan skulle skiftes ud med skade hvis det var muligt.

                    Vi skal huske vi havde den korteste pause man kan have - spillede mandag og nu igen fredag.
                    Vi må bare erkende at Ryan minimum skal have 7 dage imellem hver kamp. Helst 10.
                    Frygter der venter en lille pause igen

                    Comment


                      RJL spillede VEL 20-25 kampe i træk og har kun misset én i denne sæson. Ro på :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        RJL spillede VEL 20-25 kampe i træk og har kun misset én i denne sæson. Ro på :)
                        Jeg er helt rolig. Men det ændrer ikke facts at han er skrøbelig hvis kampene er tæt på hinanden

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er helt rolig. Men det ændrer ikke facts at han er skrøbelig hvis kampene er tæt på hinanden
                          Fair. Jeg mener bare ikke historikken siden den operation eller indgreb han fik lavet giver dig helt ret. Er han ude i næste kamp kan det være, jeg må gentænke dén holdning, men det seneste år er der mange, der har haft flere skader.

                          Nuvel. Bare én af de to er klar, kan Desler sagtens glide ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg er helt rolig. Men det ændrer ikke facts at han er skrøbelig hvis kampene er tæt på hinanden
                            Han var heller ikke så skarp idag. Måske ikke helt klar fra start

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Fair. Jeg mener bare ikke historikken siden den operation eller indgreb han fik lavet giver dig helt ret. Er han ude i næste kamp kan det være, jeg må gentænke dén holdning, men det seneste år er der mange, der har haft flere skader.

                              Nuvel. Bare én af de to er klar, kan Desler sagtens glide ind.
                              Vi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen
                                med Eller uden Desler. Så er det en skandale hvisvi ikke kan åbne Hobro

                                Comment

                                Working...
                                X