Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men han havde flere rigtig gode redninger. Målmsnden er ikke problemet i Hertha, problemet ligger ved de ti foran ham.
    Det er et problem når han lader de 3 mål gå ind og så bliver målmanden jo en del af problemet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

    Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
    Nej det må man sig. Især det sidste mål er skidt. Men op på hesten igen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

    Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
    Men han havde flere rigtig gode redninger. Målmsnden er ikke problemet i Hertha, problemet ligger ved de ti foran ham.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Har læst mig til, at han udover målene skulle have spillet en god kamp. Men nej, isoleret set ser han ikke rigtigt god på nogen af dem.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ahr.. på de to første er han ikke hurtig nok men den sidste ser skidt ud .. hvad siger pressen dernede?
    Kicker kommenterer ikke noget på de to første mål. Men er enig med dig om mål 3: "Christensen sah beim dritten Treffer, der nach Videobeweis doch gegeben wurde, zudem nicht gut aus."

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

    Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube
    Ahr.. på de to første er han ikke hurtig nok men den sidste ser skidt ud .. hvad siger pressen dernede?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Så episk blev det så heller ikke - han ser nu ikke meget skarpere ud end HC på de tre mål, der går ind....

    Union Remains King of the Capital | Union Berlin - Hertha Berlin 3-1 | All Goals | MD 1 – BuLi 22/23 - YouTube

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Ved godt det er lidt OT, men Gribben fra Kerteminde mod Rønnow i et Berlinbrag om et øjeblik... det er da episk

    Men selvfølgelig ikke på dansk TV, da de foretrækker eksempelvis Newcastle mod Nottingham F. / Wolfsburg mod Werder Bremen i stedet for (nok FCK-effekten, Wind mod Stage)
    Last edited by Online; 06-08-2022, 14:28.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Glædeligt at se OC på kassen i dag, og han har fået 1 tallet hvilket må indikere at der satses på ham.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Herligt interview. Og toppoint for ærlighed. Som i fremhæver, vil man hellere hører det, end en der kysser logoet efter 2 kampe. Eneste lille bommert, var den lange pause da spørgsmålet var rød/hvid eller Blå/hvid. Ved ikke om han tænkte på DK, men Både OB og Hertha er blå hvide, og de røde/hvide er vi ikke vilde med i Berlin:-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

    Jamen du har ret! :) mente mere at det alligevel blev taget godt imod
    Helt sikkert. Han slap godt fra det og valgte også dem “til” et par gange

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja jeg hørte det hele.

    OB over Herta
    Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

    Så jeg holder fast i min påstand
    Jeg tror det var kommentarene på youtube-videoen, han spurgte til. Der er der nemlig mange der er glade for hans ærlighed, kalder ham sympatisk, og i det hele taget virker meget hooked på ham. F. eks den her kommentar, der har fået 224 likes: "Endlich mal einer ehrlich mit Odense und nicht auf Krampf Hertha sagen, macht ihn sympatischer" eller den her med 202 likes: "Gut so,nicht geantwortet was Wir hören wollen,sondern was er denkt,gefällt mir!" Og så er der en masse, der håber, han er deres nye nummer1, nogle der kommenterer på, at på trods af, man ikke har set ham spille så meget, har man mærket ham i klubben på grund af hans glæde over sejre mm., flere der kommenterer på hans gode tysk efter et år, og et par stykker der kalder ham truppens nuværende lyspunkt.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja jeg hørte det hele.

    OB over Herta
    Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

    Så jeg holder fast i min påstand
    Jamen du har ret! :) mente mere at det alligevel blev taget godt imod

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja jeg hørte det hele.

    OB over Herta
    Vinde VM med DK over mesterskabet med Herta

    Så jeg holder fast i min påstand
    Ligesom os efterspørger de autencitet i en fodboldverden fyldt med mundlort
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han pleaser dem sgu ikke dernede med det de helst vil høre
    Han gør der på sådan en sympatisk og ærlig måde at de vel kun kan værdsætte det. :-)

    Leave a comment:

Working...
X