Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mckellberg
    replied
    Tror sgu også vi napper 1 point i en semi-kedelig 1-1'er.

    Hvorfor har der ikke været optakt fra SFÅ endnu?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
    Lyder som et sikkert bet:-) Køber gerne 38% boldbesiddelse, 3 chancer og 1 point. Har en eller anden mærkelig fornemmelse af, at AK pludselig overrasker alle (inkl. sig selv) og garner, men desværre er mine fornemmelser ofte forkerte:-)

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
    Afhængigt af Røcker og MJ i opstillingen vil jeg gerne smide penge på rødt kort..

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Bashkim før kampen:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-ska...odt-defensivt/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...
    Der er massere at spille for. Millioner og fat om klodserne på top 6. Derudover vil det bare bekræfte os i at vi er på vej imod bedre tider, hvis vi får banket et af de københavnerhold på udebane. Man har i lang tid bare følt at det var et sikkert nederlag og vi har trods enkelte udmærkede præstationer, ikke været rigtig tæt på 3 point. Nu har vi virket solide i en længere periode og skal møde et noget svingende bøf-hold. Så kunne det sgu være lækkert også at kunne byde dem flot op til dans. Jeg håber at vi tager mange ting med fra Aab-kampen, hvor vi erobrede en masse bolde og fik udfordret en høj bagsæde maksimalt. Denne gang skal vi bare være mere effektive. Jeg håber til gengæld ikke at vi som imod AGF vil blive overrumplet af at de de kommer stormende og lægger pres på vores bagsæde, for så er Brøndby stadion det værste sted at spille fodbold i Danmark. Den skal rammes i røven fra starten af både taktisk og indstillingsmæssigt, for jeg tror ikke at vi kommer tilbage fra 2-0 på Brøndby stadion. Til gengæld tror jeg at Brøndby stadion er et hårdt sted at være hjemmehold for tiden, hvis vi kan få en føring. De har det svært for tiden og det skal vi være friske på at udnytte.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ...  ganske få point fra en crowded top6 ...
    Miraklernes tid er ikke forbi ...
    Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ... 😳 ganske få point fra en crowded top6 ...
    Miraklernes tid er ikke forbi ...

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er altid ret stille i landskamppauserne ..
    Det tænkte jeg også på - men sidste landskamp var i tirsdags....Og i dag spiller Hobro og Esbjerg.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
    Der er altid ret stille i landskamppauserne ..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
    Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    FULDSTÆNDIGT ENIG! :-)
    Forventer altid sejren - at realiteten gøre ét point til noget jeg kan også forklare mig tilfreds med efter kampen er anden ting... ;-)
    Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.

    Leave a comment:

Working...
X