Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Man skal bare være god til at klippe YouTube videoer så kan vi få over det dobbelte for dem hver😉
    True.. den vinkel havde jeg ikke tænkt😂

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Nu var det jo ikke mig der startede med at kalde en anden brugers indlæg for: "useriøst" og "fuldt på højde med nogle af forums mere kontroversielle brugeres input". At der så er nogle andre der føler sig ramte ved, at jeg replicerer det som tilsvarende nonsens, det har jeg svært ved at tage ansvar for. Jeg har skrevet, at hvis man bilder sig selv ind, at interne anliggender i OB aldrig siver ud, så er man naiv, og det må man kunne acceptere, hvis man tilsvarende er så skråsikker på, at det er løgn, og ikke er noget der skulle kunne lade sig gøre. Så kan man jo forsøge at forklare, hvorfor man er af den holdning, i stedet for bare at slå det hen som vrøvl. For mig lyder det af noget der sagtens kunne blive diskuteret på et sportslige udvalgsmøde, hvor der mig bekendt sidder en 7-8 mennesker. Det er godt nok ikke mange der skal referere lidt videre fra et sådant møde, før sådan noget kan forgrene sig ud, plus at der sidder nogle spillere og agenter der også kunne have en interesse i at få spredt sådan noget. Det er en offentlig hemmelighed, at AGFs forrige talentchef i høj grad var kilde til både Århus Stift og formiddagspressen, når det kom til interne anliggender i klubben, hvilket nok også er en af grundene til, at man fyrede en mand med 20 års anciennitet i klubben på gråt papir, så ja, ting der måske ikke altid er lige smarte sker omkring ledelsen i en fodboldklub, og sådanne ting lækkes forholdsvis ofte.

      Der laves hele tiden journalistik på klubbers transferplaner https://www.bt.dk/superligaen/broend...r-bliver-ofret, specielt fordi at de fleste agenter er notorisk plaprende, men klubber bruger da i høj grad også medierne til at plante historier. BT har sågar lavet en podcast nu, hvor deres journalister sidder og diskuterer de ting de hører. Hele sagaen om Tibbling og buddene fra først FCM og senere FCK, er et glimrende eksempel på, hvordan rivaliserende klubber og agenter brug medierne i et magtspil, og noget der ender med at blive en betændt sag.

      Og så er der vidst i øvrigt noget med glashus. Nu er det jo ikke længe siden, at du selv enterede en debat med at skrive "Hvor er der dog utrolig mange der ikkeved hvad de taler om ....", så den går da vidst begge veje.
      Touche :-D
      Vil dog påpege at det var noget fagligt .. 2 + 2 giver altså kun 4 uagtet hvor meget man vinkler det .. kan godt huske at jeg ahr skrevet det men ikke forbindelsen ... vist noget om organisationen eller økonomi...
      Last edited by Plum; 14-11-2018, 18:31.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det må du gerne tro. Men hvis man "ikke kan forestille sig" at sådanne diskusioner slipper ud fra fodboldklubber, så er man utroligt naiv. Det sker hele tiden, i klubber på alle niveauer.

        At antyde at det bare skulle være noget, som pågældende meget troværdige journalist finder på ud af det blå, er nok snarere et eksempel på, hvor lidt indsigt og fatteevne man selv har. Alternativet til, at dette sgu være sandt må være, at der sidder nogle agenter for AK og/eller Helenius og forsøger at line et skifte op for dem, fordi at de selv vil væk. Det kan man også vælge at tro på, det sker helt sikkert også, at agenter og rådgivere lækker halve sandheder til pressen, men at det skulle være ren og skær fiktion, og at forholdet mellem AK og OB f.eks. er helt perfekt, og at begge parter har det fint med at have en 250k/måned spiller siddende på bænken og bidrage med meget lidt, det er godt nok naivt at tro på.
        Man kan vel også vende det rundt at sige, at selvom det måske er realistisk, at der slipper ting ud, så er det nok dumt på et tidspunkt hvor der er så meget brug for at banke selvtillid ind i vores målløse angribere, at give tre af dem et dunk oven i hovedet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Tænker du vi kan sælge AK og Helenius for 3-4 millioner hver? Det lyder i min hverden urealistisk.
          Hvis vi kan slippe for at betale deres løn så er jeg villig til at lade dem gå gratis.

          Jeg var rigtig glad da det lykkedes at hente AK hjem. Han gjorde det bestemt også godt da falk stadig var i klubben. AK er desværre faldet helt gevaldigt i niveau, jeg håber han kan komme oven på igen. Det ser dog desværre ikke sådan ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hvis man tror, at interne diskussioner i fodboldklubber omkring trænerskifter, spillerkøb og salg mv. ikke slipper ud via diverse kanaler, så har man azurblå øjne.

            Jeg deler lige lidt fake news rygter fra samme journalist fra de seneste måneder:

            https://ekstrabladet.dk/sport/mestre...thorup/7346353
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7344466
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-hjem/7287462
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lioner/7287307
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsinde/7286908
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enhavn/7286907
            Det er jo alle artikler fra det var offentlig Kendt. Her snakker vi 2 måneder før vinduet åbner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Plapre op? Er det at gå til agenten/spilleren, at plapre op? Hvad skulle han ellers?
              Hvem? JH eller Michaelsen? Journalisten? Ikke engang Festersen der er længst fra holdet har hørt noget. Men det har EB Journalisten? Naaaaaa vel!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Hvis vi kan slippe for at betale deres løn så er jeg villig til at lade dem gå gratis.

                Jeg var rigtig glad da det lykkedes at hente AK hjem. Han gjorde det bestemt også godt da falk stadig var i klubben. AK er desværre faldet helt gevaldigt i niveau, jeg håber han kan komme oven på igen. Det ser dog desværre ikke sådan ud
                Spørgsmålet er vel så om hvad der er nemmest .. at finde en angriber med mål i støvlerne eller en spiller der kan sætte angriberne op ..

                Jeg er klar over at vi ikke kan finde/få/betale for en ny Falk men mindre kan vel også gøre det og vel alt andet mere realistisk end at finde en ny 15+ Mål angriber.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det er jo alle artikler fra det var offentlig Kendt. Her snakker vi 2 måneder før vinduet åbner.
                  Vrølv. Tjek du bare datoerne efter. Det er allesammen rygter der er skrevet, før tingene blev offentlige.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Spørgsmålet er vel så om hvad der er nemmest .. at finde en angriber med mål i støvlerne eller en spiller der kan sætte angriberne op ..

                    Jeg er klar over at vi ikke kan finde/få/betale for en ny Falk men mindre kan vel også gøre det og vel alt andet mere realistisk end at finde en ny 15+ Mål angriber.
                    Vi har faktisk en ung spiller i truppen der er eminent til at sætte angriberne op. Håber han snart kommer på holdet og tager chancen. Problemet er Michaelsen hellere vil have typer som Kløve og Greve der løber 13km på en kamp.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vi har faktisk en ung spiller i truppen der er eminent til at sætte angriberne op. Håber han snart kommer på holdet og tager chancen. Problemet er Michaelsen hellere vil have typer som Kløve og Greve der løber 13km på en kamp.
                      Løber Eske ikke generelt mere end de 2?. Det er min fornemmelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Håber på en forlængelse med Gryte men er den der ikke inden vinduet syntes jeg han skal skippes af med mindre vi ligger til at komme i top6 hvilket jeg ikke forventer.
                        Kan ikke se hvorfor nogen skulle være interesseret kant ophæve med KEP. OB kommer ikke udenom hans løn og han er en ok sub at have hvis der skulle komme skader. Det eneste jeg kunne forestille mig hvis en klub med røven i vandskorpen har brug for noget rutine for at redde sig i sæsonen og vil betale noget af hans løn og han kan se sig selv i klubben for at give en hånd med og ikke “gå ud” uden spilletid til det sidste.

                        Her syntes jeg godt at vi kan tale om kontinuitet og holde fast i det hold vi har .. det er vel kun på de forreste pladser at vi har lidt i overskud og kunne bruge noget bedre men vekslede da gerne Festersen og enten AK eller Helenius til en markant bedre makker til Kadrii men det virker svært ...

                        Måske en kreativ spiller mere centralt ved siden F Drachmann som Eskesen men JJT er vil tiltænkt den rolle ..

                        Hvad er der af udløb til sommer ... kunne man være på forkant og få evt. erstatninger ind allerede til vinter? Ligger vi ikke til top et eller andet eller i pokalen så skal vi vel til at sælge nogen af dem der kun har et år tilbage til sommer ...
                        Gryte er kæmpe overvurderet og sidste vindue var der ingen interesse for ham. Man forspildte chancen da Brøndby var efter ham. Han får heller ikke en bedre kontrakt andre steder og der sander Gryte selv snart. Dog så jeg gerne at man ikke forlængede og satsede på OC og Bernat ... begge har større potentiale end gryte

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvem? JH eller Michaelsen? Journalisten? Ikke engang Festersen der er længst fra holdet har hørt noget. Men det har EB Journalisten? Naaaaaa vel!
                          Dem du skrev. Michaelsen/OB.
                          Forstår ikke helt hvor "plapre løs" kommer ind i billedet?
                          Festersen kunne selvfølgelig godt stille sig op og sige ja, han vil af med mig/os... men han er heldigvis for klog til at smide mere benzin på dét bål.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Vi har faktisk en ung spiller i truppen der er eminent til at sætte angriberne op. Håber han snart kommer på holdet og tager chancen. Problemet er Michaelsen hellere vil have typer som Kløve og Greve der løber 13km på en kamp.
                            Eskesen er blandt dem der løber længst i bib-tests, det vil undre mig meget hvis ikke han er blandt dem der løber længst i kampene. Jeg har ikke ulejliget mig med at lede efter statistikker, men jeg tror det holder.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Eskesen er blandt dem der løber længst i bib-tests, det vil undre mig meget hvis ikke han er blandt dem der løber længst i kampene. Jeg har ikke ulejliget mig med at lede efter statistikker, men jeg tror det holder.
                              Jeg går ikke ud fra at der menes Eske, men derimod Jens Jakob. Eskesen har jo netop været fast mand, når han har været klar, så giver ikke mening at sige at Michelsen bedre kan lide Greve og Kløve.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Jeg går ikke ud fra at der menes Eske, men derimod Jens Jakob. Eskesen har jo netop været fast mand, når han har været klar, så giver ikke mening at sige at Michelsen bedre kan lide Greve og Kløve.
                                Lige præcis. Ser ikke Eskesen som oplægger på samme måde som JJT. Desuden er JJT en skudtrussel fra distancen. Men han passer åbenbart ikke ind i systemet.

                                Comment

                                Working...
                                X