Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det lyder helt vildt dyrt. Hvis salgene svigter nu når Hjulmand skrider, så kan de hurtigt komme i problemer.
    Man håber jo lidt inderst inde hvis man måtte være lidt skadesfro på OBs vegne. Men det er det tal de selv har meldt ud.
    Tror vel vi bruger 1/10 af det beløb om året på vores og har solgt for næsten 20 mill i akademiet det sidste år hvis handlen går igennem.

    Det er vel også okay

    Comment


      Vi skulle stadig være interesseret

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...t-paa-hammarby

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Lige det sidste du nævner har jeg tidligere påpeget herinde. Og fået hug for :)
        Samme her ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi skulle stadig være interesseret

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...t-paa-hammarby
          Nu skal man jo tage rygter i fodbold, med et gran salt. Men Jesper Hansen fortalte på mødet i lørdags, at lige netop denne historie intet har på sig. Den er kommet ud af det blå, og er skabt af medierne.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            15 mio er sgu et flot salg må man sige. Priserne stikker selvfølgelig og derfor blegner det selvfølgelig lidt når fcn lige endnu engang sætter over 20 mio ind på kontoen for en af deres talenter.
            Isoleret set i OB må man dog klappe sig lidt på skuldrene. Nu har vi set, hvordan vi gradvist udvider på talentfronten, og nu er det lykkedes dels at scoute, men også lokke en talentfuld spiller til, som ender i et tocifret millionsalg. Selvom vi stadig hænger efter flere hold, så er det et klart pejlemærke om vi er på vej i den rigtige retning på ungdomsfronten.
            Jeg har dog også haft det sådan at der kunne være så mange krummer i den her fyr, at han ville kunne glide ind og blive en værdifuld spiller i suppe truppen næste sæson, og indbringe endnu flere penge. Risikoen for det fejler er der bare altid, og jeg forstår godt, hvis et par herre har stået og peget på billeder af Gryte og Falk, og sagt den her bare skal lukkes. Det er mange penge og seneste transfervindue viste, at kassen nok ville have godt af de her millioner.

            Comment


              Nu vil det snart være fint at få afklaring på MJ.. Stay or go.. Jeg kan leve med begge scenarier. Bare træls at dette skal fylde når vinduet for os normalvis er lukket og vi kan koncentere os 100% om starten på SL

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                15 mio er sgu et flot salg må man sige. Priserne stikker selvfølgelig og derfor blegner det selvfølgelig lidt når fcn lige endnu engang sætter over 20 mio ind på kontoen for en af deres talenter.
                Isoleret set i OB må man dog klappe sig lidt på skuldrene. Nu har vi set, hvordan vi gradvist udvider på talentfronten, og nu er det lykkedes dels at scoute, men også lokke en talentfuld spiller til, som ender i et tocifret millionsalg. Selvom vi stadig hænger efter flere hold, så er det et klart pejlemærke om vi er på vej i den rigtige retning på ungdomsfronten.
                Jeg har dog også haft det sådan at der kunne være så mange krummer i den her fyr, at han ville kunne glide ind og blive en værdifuld spiller i suppe truppen næste sæson, og indbringe endnu flere penge. Risikoen for det fejler er der bare altid, og jeg forstår godt, hvis et par herre har stået og peget på billeder af Gryte og Falk, og sagt den her bare skal lukkes. Det er mange penge og seneste transfervindue viste, at kassen nok ville have godt af de her millioner.
                Kunne sagtens være et år hvor vi solgte for 25-30 mill hvis vi når i Top 6 og ellers spiller godt og scorer mange mål.
                Mon ikke Julius,Casper,Tverskov,Barret og Ryan kunne indbringe lidt til sommer hvis de 4 sidste nu ikke vil forlænge deres kontrakt. Så er man jo nød til at overveje at sælge nogle af dem hvis der kommer bud.

                Så må vi bare håbe der bliver geninvesteret kraftigt da næste sæson bliver drabelig og man har IKKE lyst til at rode i bunden når 3 hold rykker direkte ned

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne sagtens være et år hvor vi solgte for 25-30 mill hvis vi når i Top 6 og ellers spiller godt og scorer mange mål.
                  Mon ikke Julius,Casper,Tverskov,Barret og Ryan kunne indbringe lidt til sommer hvis de 4 sidste nu ikke vil forlænge deres kontrakt. Så er man jo nød til at overveje at sælge nogle af dem hvis der kommer bud.

                  Så må vi bare håbe der bliver geninvesteret kraftigt da næste sæson bliver drabelig og man har IKKE lyst til at rode i bunden når 3 hold rykker direkte ned
                  Det bliver ret spændende at se. Jeg synes bestemt at vi har nogle attraktive spillere i en god alder, som vi burde kunne tjene på, men det er jo klart at det er en anden hylde vi skal se på spillere efter end den Oliver Lund sidder på. Men jeg tænker da også at, hvis vi sælger nogle af de her spillere, så vil Thorborg også få øjnene op for at der kan være noget god forretning ved at hente spillere i den kaliber. Det er i hvert fald mit håb.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det bliver ret spændende at se. Jeg synes bestemt at vi har nogle attraktive spillere i en god alder, som vi burde kunne tjene på, men det er jo klart at det er en anden hylde vi skal se på spillere efter end den Oliver Lund sidder på. Men jeg tænker da også at, hvis vi sælger nogle af de her spillere, så vil Thorborg også få øjnene op for at der kan være noget god forretning ved at hente spillere i den kaliber. Det er i hvert fald mit håb.
                    Meget enig. Forbentlig vil Enrico også skubbe på og kanalisere penge imod OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Meget enig. Forbentlig vil Enrico også skubbe på og kanalisere penge imod OB
                      Det har han jo i hvert fald offentligt meldt ud, at han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nu vil det snart være fint at få afklaring på MJ.. Stay or go.. Jeg kan leve med begge scenarier. Bare træls at dette skal fylde når vinduet for os normalvis er lukket og vi kan koncentere os 100% om starten på SL
                        Han er næppe i spil til en starter (overhovedet at komme ind) anyways, så tvivler på, at det 'fylder' specielt meget ift forberedelserne.

                        Comment


                          Er det en uges prøvetræning den unge mand er til? Jeg synes efterhånden hele forløbet ser underligt ud. Måske er han skadet eller kan ikke klare lægechecket.
                          Det virker mildest talt underligt det trækker sådan ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Er det en uges prøvetræning den unge mand er til? Jeg synes efterhånden hele forløbet ser underligt ud. Måske er han skadet eller kan ikke klare lægechecket.
                            Det virker mildest talt underligt det trækker sådan ud.
                            Nok mere bare fordi det blev afsløret tidligt i processen. Så føler vi fans det tager 100 år. Tror det er meget alm når man ikke har noget tidspres fra et vindue der er på vej til at lukke i. Der ovre åbner det jo først i næste uge.
                            Håber stadig for alle parter at den går igennem

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Han er næppe i spil til en starter (overhovedet at komme ind) anyways, så tvivler på, at det 'fylder' specielt meget ift forberedelserne.
                              Lidt vil det altid fylde. Specielt i medierne. Men ja. Får nok ikke den store samlede betydning

                              Comment


                                Lyder snart mere som prøvetræning ala Gladbach end et lægecheck/salg

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fastlagt-endnu

                                Han står nok tilbage i ådalen i næste uge igen

                                Comment

                                Working...
                                X