Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okay, den tanke havde jeg ikke tænkt........

    https://www.fyens.dk/fodbold/Oliver-...rtikel/3318016

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Okay, den tanke havde jeg ikke tænkt........

      https://www.fyens.dk/fodbold/Oliver-...rtikel/3318016
      Det kan jeg godt forstå, at du ikke har tænkt. Det er jo også en frygtelig idé.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan jeg godt forstå, at du ikke har tænkt. Det er jo også en frygtelig idé.
        Kan skide godt lide Olivers indstilling og fight, men ja, spøjst. Ved ikke om det decideret er frygteligt, men ja, ikke lige det man håbede på og drømte om.........

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Okay, den tanke havde jeg ikke tænkt........

          https://www.fyens.dk/fodbold/Oliver-...rtikel/3318016
          Rigtig fornuftig løsning, Oliver har altid været meget professionel, og kan dække flere pladser i forsvaret. Der er jo helt tydeligt ikke penge til ret meget, ellers var vi nok gået mere efter Tingager.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Okay, den tanke havde jeg ikke tænkt........

            https://www.fyens.dk/fodbold/Oliver-...rtikel/3318016
            Nu hvor vi nok taler om et "vikariat" syntes jeg at det er en god ide, han kender klubben og noget af holdet, han tilføjer noget alder til truppen, nu hvor vi har mistet Kenneth Emil, Thomas Mikkelsen og nok også Kamil Vacek

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kan skide godt lide Olivers indstilling og fight, men ja, spøjst. Ved ikke om det decideret er frygteligt, men ja, ikke lige det man håbede på og drømte om.........
              Åltså vi skal bruge en spiller der kan være en kapabel midterforsvarer i Superligaen. Det er Lund ikke, derfor kan det ikke være andet end en frygtelig idé. I sidste sæson blev han prøvet af som midterforsvarer hos Lyngby, der bl.a. førte til at de var den klart ringeste defensiv i ligaen og lukkede mere end 2 mål ind i snit per kamp.

              I den her sæson fattede man så, at det nok ikke var smart med Lund i midterforsvaret, så han har primært spillet venstre back, når han altså ikke har siddet på bænken eller været ude med en skade, som han oftest har gjort i efteråret.

              Det kan ikke være rigtigt, at løsningen i midterforsvaret skal være en mand der dårligt nok kan komme på holdet i en 1. divisionsklub, som endda lukker næstflest mål ind, og som dækker midtforsvaret klart ringest af forsvarspositionerne. Bare fordi at Lund gjorde det ok som højre back for nogle år siden i Kent Nielsens system, gør det ham ikke til en brugbar midterforsvarer nu og her, det er et bizart rationale.

              Enten må man kunne finde noget bedre, det kunne f.eks. være en spiller der rent faktisk er midterforsvarer og har prøvet det med succes, eller så må de talenter der nu er få chancen, hvis uheldet er ude. Lund er simpelthen en alt for tvivlsom spiller til, at det overhovedet giver mening at bruge penge på ham som backup i det midterforsvar. Det ville give langt mere mening at gå ud og lave en aftale med f.eks. Pereira, der jo rent faktisk har spillet under Michelsen, hvor det i OBs øjne i hvert fald gik fremragende, og samtidig kunne han være den backup på venstre back, som vi stadigvæk ikke har.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Åltså vi skal bruge en spiller der kan være en kapabel midterforsvarer i Superligaen. Det er Lund ikke, derfor kan det ikke være andet end en frygtelig idé. I sidste sæson blev han prøvet af som midterforsvarer hos Lyngby, der bl.a. førte til at de var den klart ringeste defensiv i ligaen og lukkede mere end 2 mål ind i snit per kamp.

                I den her sæson fattede man så, at det nok ikke var smart med Lund i midterforsvaret, så han har primært spillet venstre back, når han altså ikke har siddet på bænken eller været ude med en skade, som han oftest har gjort i efteråret.

                Det kan ikke være rigtigt, at løsningen i midterforsvaret skal være en mand der dårligt nok kan komme på holdet i en 1. divisionsklub, som endda lukker næstflest mål ind, og som dækker midtforsvaret klart ringest af forsvarspositionerne. Bare fordi at Lund gjorde det ok som højre back for nogle år siden i Kent Nielsens system, gør det ham ikke til en brugbar midterforsvarer nu og her, det er et bizart rationale.

                Enten må man kunne finde noget bedre, det kunne f.eks. være en spiller der rent faktisk er midterforsvarer og har prøvet det med succes, eller så må de talenter der nu er få chancen, hvis uheldet er ude. Lund er simpelthen en alt for tvivlsom spiller til, at det overhovedet giver mening at bruge penge på ham som backup i det midterforsvar. Det ville give langt mere mening at gå ud og lave en aftale med f.eks. Pereira, der jo rent faktisk har spillet under Michelsen, hvor det i OBs øjne i hvert fald gik fremragende, og samtidig kunne han være den backup på venstre back, som vi stadigvæk ikke har.
                Meget enig. Kunne rigtig godt lide Lund og den no nonsens type han var. Men at hente ham ind lyder som en håbløs ide og et kæmpe skridt tilbage ift de ambitioner OB har vist de sidste par vinduer..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Kan skide godt lide Olivers indstilling og fight, men ja, spøjst. Ved ikke om det decideret er frygteligt, men ja, ikke lige det man håbede på og drømte om.........
                  Helt enig. Oliver er en rigtig god fyr. Og når han rammer dagen kan han spille rigtig gode kampe. Men alt for ofte ramte han ikke og bundniveauet er alt for lavt. Kan forstå at det er en økonomisk interessant idé pga Olivers alsidighed. Men absolut skuffende i hensigt af top-6-ambitioner. Vi har chancen at vinde meget i denne sæson og kan ikke forstå at klubben åbenbart vil ikke investere i denne situation. Det er meget tæt i superligaen og en investition nu kan gøre en stor forskel og refinanciere sig hurtigt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kan skide godt lide Olivers indstilling og fight, men ja, spøjst. Ved ikke om det decideret er frygteligt, men ja, ikke lige det man håbede på og drømte om.........
                    !00% enig. Det er absolut ingen katastrofe, kan godt lide ham som type og hans ophold sidst var ok. Men: der er ikke meget perspektiv i det. Vi har jo haft ham inde og ved, hvad han kan. Og der blev valgt ikke at forlænge. Det lugter også for mig af, at der virkelig er 0 kroner at gøre med pt.

                    Comment


                      Idéen om Lund som midterforsvarer er frygtelig. Hvornår har han kontinuerligt vist, at han kan spille det på et fornuftigt niveau? Idéen om Lund som back er fin, det er bare slet ikke en backup til højre back som vi mangler lige nu. Det kan ikke passe, at der ikke findes andre muligheder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        !00% enig. Det er absolut ingen katastrofe, kan godt lide ham som type og hans ophold sidst var ok. Men: der er ikke meget perspektiv i det. Vi har jo haft ham inde og ved, hvad han kan. Og der blev valgt ikke at forlænge. Det lugter også for mig af, at der virkelig er 0 kroner at gøre med pt.
                        Hellere Obbekjær end Lund. Vil også sende et klart signal til akademiets unge mennesker

                        Comment


                          Læs nu forhelvede imellem linjerne folkens.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                            Læs nu forhelvede imellem linjerne folkens.
                            Jeg har lige læst mellem linjerne, at Oliver L skal tage over, når Ryan sælges til en US-klub.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              Jeg har lige læst mellem linjerne, at Oliver L skal tage over, når Ryan sælges til en US-klub.
                              Jeg håber du er ordblind så.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                                Læs nu forhelvede imellem linjerne folkens.
                                Hvad står der der ... som du ser det.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X