Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg er meget enig. Manden skal have udviklet sig, hvis han bare skal nærme sig en middelmådig angriber som Helenius. Det tyder hans scoringssnit ikke på, så tænker slet ikke han har været inde i billedet. Det virker også sindssygt at han med det samme går ud og snakker om udlandsambitioner igen. Tror han skal være glad, hvis han tilkæmper sig en plads i startopstillingen i Horsens.
    Smid lige det link.
    Det er vildt, han har været elendig alle steder, minus Holland hvor han kun var ringe :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det tyder ikke på, at Brandon Onkony er aktuel.

      http://obstruktion.dk/ob-har-set-nok-til-onkony/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Det tyder ikke på, at Brandon Onkony er aktuel.

        http://obstruktion.dk/ob-har-set-nok-til-onkony/
        Den agent der, jeg tror han rangerer under bilsælgere og en del politikere, når det kommer til troværdighed :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Den agent der, jeg tror han rangerer under bilsælgere og en del politikere, når det kommer til troværdighed :D.

          Umiddelbart er det den samme Thomas Jørgensen der repræsenterer Emmanuel Sabbi i Hobro som kunne være meget interessant i Ådalen hvis/når/evt rykker ned

          Comment


            BT rygter FCK interesseret i Gryte:
            https://www.bt.dk/superligaen/transf...med-ob-stjerne

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Umiddelbart er det den samme Thomas Jørgensen der repræsenterer Emmanuel Sabbi i Hobro som kunne være meget interessant i Ådalen hvis/når/evt rykker ned
              Sabbi vil nok være relevant for større klubber med flere penge, end OB.
              Jeg vil personligt blive meget overrasket hvis han ender i OB.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Smid lige det link.
                Det er vildt, han har været elendig alle steder, minus Holland hvor han kun var ringe :D.
                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...udlandet-igen/

                Ja jeg må også sige at han har høje tanker om sig selv. Nu skal han bare som det mest naturlige 7 verden blive god i Horsens, og så er han afsted igen. Det tror jeg simpelthen ikke på med mindre han er tiltrukket af islandsk superliga eller skandinavisk 1. Division

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...udlandet-igen/

                  Ja jeg må også sige at han har høje tanker om sig selv. Nu skal han bare som det mest naturlige 7 verden blive god i Horsens, og så er han afsted igen. Det tror jeg simpelthen ikke på med mindre han er tiltrukket af islandsk superliga eller skandinavisk 1. Division
                  Det virker ikke realistisk, han får svært ved at gøre sig gældende i superligaen, som han også havde det i Polen og Skotland.

                  Hvis han da netop ikke bare er glad for at rejse og tilfreds med en klub langt fra toppen.
                  Last edited by Entusiastens; 21-01-2019, 17:46.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...udlandet-igen/

                    Ja jeg må også sige at han har høje tanker om sig selv. Nu skal han bare som det mest naturlige 7 verden blive god i Horsens, og så er han afsted igen. Det tror jeg simpelthen ikke på med mindre han er tiltrukket af islandsk superliga eller skandinavisk 1. Division
                    Well, han så jo ikke mega interessant ud da han skiftede fra Randers dengang, så hvis Bo kan løfte hans niveau bare lidt, som han jo gør med de fleste, så er det vel ikke usandsynligt, at han laver et lignende skifte igen, ala da han blev skudt af til Birmingham. Det er jo ikke meget mere end et halvt år siden, at Horsens sendte en angriber afsted, der heller ikke har noget særligt højt niveau, ned til Ungarns største klub. Generelt så viser Horsens jo bare i de her år, at de kan udvikle spillere fra et lavt niveau og sende dem videre til udlandet eller helt til toppen af Superligaen. Hvis man har en ambition om at skulle ud igen, og ikke bare hjem og leve det gode Superligaspillerliv, så virker Horsens som det fornuftige valg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Well, han så jo ikke mega interessant ud da han skiftede fra Randers dengang, så hvis Bo kan løfte hans niveau bare lidt, som han jo gør med de fleste, så er det vel ikke usandsynligt, at han laver et lignende skifte igen, ala da han blev skudt af til Birmingham. Det er jo ikke meget mere end et halvt år siden, at Horsens sendte en angriber afsted, der heller ikke har noget særligt højt niveau, ned til Ungarns største klub. Generelt så viser Horsens jo bare i de her år, at de kan udvikle spillere fra et lavt niveau og sende dem videre til udlandet eller helt til toppen af Superligaen. Hvis man har en ambition om at skulle ud igen, og ikke bare hjem og leve det gode Superligaspillerliv, så virker Horsens som det fornuftige valg.
                      Enig Horsens virker som det fornuftige valg hvis man har den fysiske statur, har viljen til at klø på og samtidig er villig til at gå på kompromis med tanken om flot fodbold

                      Comment


                        Come on, JH! Det er trættende at vi må diskutere her om en middelmådig angriber som skriver med en anden klub. Giv os noget nu, tak!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Come on, JH! Det er trættende at vi må diskutere her om en middelmådig angriber som skriver med en anden klub. Giv os noget nu, tak!
                          Rolig nu. JH er i gang. Han har personlig talt med de 2 agenter som han kender.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Rolig nu. JH er i gang. Han har personlig talt med de 2 agenter som han kender.
                            Lider den pågældende agent af personlighedsspaltning siden du får det antal til 2?

                            Comment


                              Nu er det ikke strengt nødvendigt med forstærkninger her i januar. Vi kan snildt klare os med nuværende trup. Der er trods alt en del spillere der ikke fik spilletid i efteråret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Nu er det ikke strengt nødvendigt med forstærkninger her i januar. Vi kan snildt klare os med nuværende trup. Der er trods alt en del spillere der ikke fik spilletid i efteråret.
                                Vi mangler vel en stopper.

                                Comment

                                Working...
                                X