Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Matti1887
    replied
    OB ude efter Kasper Enghardt fra Randers.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-skifte-til-ob

    Har intet indtryk af manden, men hvis det helt oprigtigt er JM’s ønske, så stoler jeg på det.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    redigeret udgave:

    "Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."

    Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.

    Den er lige til copy-paste, der må være en sammenhæng mellem JHs ansættelse og nedskæringen i kommunikationsafdelingen, der er simpelthen mindre arbejde.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    redigeret udgave:

    "Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."

    Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.

    Slet ikke urealistisk. ��

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    redigeret udgave:

    "Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."

    Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.

    Mit bud er at det bliver meget tæt på den egentlige ordlyd, hvis de da ikke læser med og laver gas med det.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Det er en af klassikerne. Hvordan kunne jeg glemme den.
    redigeret udgave:

    "Der er ingen tvivl om, at vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue. Jeg må sige, at det er tegn på kontinuitet, at vi har formået at holde sammen på truppen og tilføre yderligere kvalitet. OB er en attraktiv klub, så der er ingen tvivl om, at vi har haft mulighed for at få interessante spillere tilknyttet, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB."

    Så kører den til presseafd. De kan stille et par kasser sponsorbajere på stadion.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    "der er ingen tvivl om", den har du glemt!
    Det er en af klassikerne. Hvordan kunne jeg glemme den.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Den 31 bliver vi præsenteret for en udtalelse fra Jesper Hansen, der kan lyde som denne. Vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue det må jeg sige, idet vi har formået at holde sammen på truppen, og tilføre yderligere kvalitet. Det siger sig selv at der har været spillere på blokken, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB.
    "der er ingen tvivl om", den har du glemt!

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Den 31 bliver vi præsenteret for en udtalelse fra Jesper Hansen, der kan lyde som denne. Vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue det må jeg sige, idet vi har formået at holde sammen på truppen, og tilføre yderligere kvalitet. Det siger sig selv at der har været spillere på blokken, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB.
    Hej Sinus. Jeg er godt nok overrasket, at det er dig, som skriver JH`s udtalelser. Ses på stadion.
    mvh PNL

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjældent har en transfertråd kørt mere af sporet end i år. Bliver sjovt når bomben falder den 31 :)
    Den 31 bliver vi præsenteret for en udtalelse fra Jesper Hansen, der kan lyde som denne. Vi har haft et ekstremt vellykket transfervindue det må jeg sige, idet vi har formået at holde sammen på truppen, og tilføre yderligere kvalitet. Det siger sig selv at der har været spillere på blokken, men vi har vurderet at de ikke ville kunne forstærke OB.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Øøøøøøøøøv..... hvorfor ikke?.......

    Jeg synes lige jeg mangler 3 siders debat der forklarer mig hvorfor.
    Undskyld :D, har fulgt debatten men ikke haft et tastatur ved hånden i nogle dage.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi køber Messi?
    Nej ... Firmino

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjældent har en transfertråd kørt mere af sporet end i år. Bliver sjovt når bomben falder den 31 :)
    Vi køber Messi?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Sjældent har en transfertråd kørt mere af sporet end i år. Bliver sjovt når bomben falder den 31 :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Jh som sædvanlig for sent ud. Den her var til at spotte længe.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...alvaro-morata/


    Nogen af jer vil måske grine af mig men Det handler om, at skrue en pakke sammen som er interessant nok men kontakten skulle have været taget før Atl Madrid kom på banen. De 3 store betaler mere for samme spillere, men nej det jan god være det ikke kunne gå op. Min pointe er mere at JH sidder på hænderne mens der er muligheder hvis man er fremme i skoene. Feks er Bo Henriksen langt bedre inde i markede, selvom han også skal varetage træningen.

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Jh som sædvanlig for sent ud. Den her var til at spotte længe.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...alvaro-morata/


    Nogen af jer vil måske grine af mig men Det handler om, at skrue en pakke sammen som er interessant nok men kontakten skulle have været taget før Atl Madrid kom på banen. De 3 store betaler mere for samme spillere, men nej det jan god være det ikke kunne gå op. Min pointe er mere at JH sidder på hænderne mens der er muligheder hvis man er fremme i skoene. Feks er Bo Henriksen langt bedre inde i markede, selvom han også skal varetage træningen.

    Leave a comment:

Working...
X