Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Havde hellere set ham i en Brøndby trøje samtidig med 10 mill i OB , fremfor i en FCK trøje og 0 kr til OB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Selvom det vil gøre ondt at se ham i en FCK trøje. Så hellere det end i en Brøndby trøje
    Havde hellere set ham i en Brøndby trøje samtidig med 10 mill i OB , fremfor i en FCK trøje og 0 kr til OB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
    FCK har tilbudt Gryte kontrakt ifølge BT journalister.
    Ja det ender det nok med. Håber stadig han ryger til udlandet dog selvom han ikke virker særlig hot uden for landets grænser

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Fornuftigt af dem. En spiller de har kendskab til og ydermere en spiller der leveret på højt niveau over flere sæsoner.
    Jeg kan desværre godt forstå Gryte. Men jeg håber i givet fald han kommer til FCK, At man i OBs ledelse spørger sig selv hvorfor han skifter til en anden dansk klub. Og ikke blot resignerer og stikker pladen om, at vi er glade for at have haft en spiller med et niveau, der gør ham attraktiv for en større klub.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Selvom det vil gøre ondt at se ham i en FCK trøje. Så hellere det end i en Brøndby trøje

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
    FCK har tilbudt Gryte kontrakt ifølge BT journalister.
    Fornuftigt af dem. En spiller de har kendskab til og ydermere en spiller der leveret på højt niveau over flere sæsoner.

    Leave a comment:


  • Nicolajkh
    replied
    FCK har tilbudt Gryte kontrakt ifølge BT journalister.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Nicolaj Madsen træner stadig med i OB, men han slår fast, at det ikke er meningen, han skal på kontrakt i klubben.

    http://obstruktion.dk/nicolaj-madsen...g-en-mulighed/
    Mon ikke han finder en klub i 1. Eller 2. Div inden længe..

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Nicolaj Madsen træner stadig med i OB, men han slår fast, at det ikke er meningen, han skal på kontrakt i klubben.

    http://obstruktion.dk/nicolaj-madsen...g-en-mulighed/

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Sidste træningsdag denne uge er ovre, mon der sker noget med Nicolaj Madsen?
    Ja helt sikkert, han får lige en uge til.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Sidste træningsdag denne uge er ovre, mon der sker noget med Nicolaj Madsen?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det mest sandsynlige er at det er en vennetjeneste i og med at det er det OB skriver, at det er. Det kan så være at denne vennetjeneste SAMTIDIG er med til at please et agentfirma, der generelt har mange spillere i stalden i Danmark.
    "Nicolaj Madsen træner med som en ven af huset. Så ser vi ham selvfølgelig an, når han er her, det er klart. Både Henrik og jeg kender Nicolaj fra tidligere, og han har boet i byen, så det er en oplagt mulighed for at se hinanden an.".

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    MJ var ikke kommet til Gladbach

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...uld-mathias-j/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Nu kan jeg ikke se det nogen steder, men der var jo en del i deres tid i sønderjyske, som boede i Odense. Det kan jo være så logisk at han simpelthen bare bor her i byen, og det derfor er det nemmeste sted lige at holde sig i form. Jeg kan ikke tro at OB hverken har interesse eller lader madsen leve i troen på at vi har interesse.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg havde ikke set opslaget og jeg gentager lige at jeg netop IKKE tror at OB forsøger at snyde Madsen og at det er mere sandsynligt at de er interesserede i ham, end i at pleje interesser med et firma der ikke har relevante varer på hylden :).
    Måske er det bare en vennetjeneste, som jeg har svært ved at se logikken i, hvem ved.
    Det mest sandsynlige er at det er en vennetjeneste i og med at det er det OB skriver, at det er. Det kan så være at denne vennetjeneste SAMTIDIG er med til at please et agentfirma, der generelt har mange spillere i stalden i Danmark.

    Leave a comment:

Working...
X