Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Manden er da hamrende utroværdig.

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/

    "Sten har vi jo haft en masse dialog med omkring hans situation, og i forhold til det er der meget interesse omkring ham, uden jeg kan sige mere om det."

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

    "Det er jo sådan, at der har været mange spekulationer omkring Sten Grytebust, om vi skulle sælge ham nu her, men der har været meget stille omkring ham."

    At han er "arbejdsom" er jo ikke noget argument. Det er en selvfølgelighed, når man har sådan en højt betalt lederjob. Men bare fordi, at man opfylder det åbenlyse kriterie, er det jo ikke ensbetydende med, at man er dygtig nok til de opgaver man skal løse.
    synes det er nogle lidt ligegyldige citater du vælger ud. Hvad skal JH ellers gøre, sige at der INGEN interesse er?

    Comment


      Nu hvor der er landsholdspause, vil jeg da gerne sige hvad jeg ønsker mig :-)

      Gryte er seneste væk til sommer, bliver han skal T Mikkelsen udlånes igen eller sælges. Vi har fine alternativer

      Til centerforsvaret synes jeg at vi har det vi skal have. Når KEP er væk, vil jeg gerne have en ung midterforsvar ind.
      Bliver der solgt en, skal denne erstattes.

      Vi mangler et alternativ på venstre back, så vi er dækket ind på begge sider. Mener godt at vi kunne være en central midtbanemand mindre, og så få en wingback ind. Sælges der, skal der erstattes.
      Dessler håber jeg ryger for hans egen skyld. Hvis han gør, så skal der en erstatning ind.

      På den centrale midt synes jeg at Eske og Drachman er selvskrevne. CN er sin egen typer som er god at have. Kløve og Greve har skuffet mig i denne sæson , men JJT aldrig er kommet rigtigt igang. Og Vacek er heller ikke kommet igang, selvom jeg synes han så vildt spændende ud mod AB (især han første touch og vendinger). Derudover har vi to unge.
      Kløve, Greve og Vacek ser jeg stortset som de samme typer. Der er en for mange, og tænker at en må væk og lave plads til en back.
      JJT i form kan i min verden sagtens fungerer på midtbanen sammen med Eske og Drachman. Synes egentlig vi er ok besat på midten, hvor især niveauet på 4-6 manden er højnet versus sidste år.
      Derudover kan Tverskov spille midtbane.

      Angribermæssigt har vi fine spillere, som burde kunne score mål. Kunne dog godt tænke mig en som var stærkere på hovedet. Fester er væk til sommer og AK og Helenius skal igang, hvis en af dem skal spille sammen med Baskim.
      MJ skal bruges når det giver taktisk mening, synes han ser spændende ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        synes det er nogle lidt ligegyldige citater du vælger ud. Hvad skal JH ellers gøre, sige at der INGEN interesse er?
        Ja.... Hvis der ingen interesse er, hvorfor så sige, at der er interesse? Ellers så er der jo den meget lette mulighed, at sige "ingen kommentarer", hvis alternativet er at fyre en løgnhistorie af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Nu ved du vel godt selv at jo mere interesse, jo højere kan prisen presses op, så hvis han siger at der ingen interesse er når de prøver at sælge ham så indbyder de jo selv til at prisen skal presses i bund. At han spinner på det for at prøve at få en højere pris er da en del af hans job.
          Men du er heller ikke så blåøjet, at du ikke ved, at de købende klubber selvfølgelig ikke orienterer sig om interessen for en given spiller hos et lille fanmedie? Eller tror du, at den besked er rettet mod klubber rundt omkring i Europa, der lige snubler over en dansksproget artikel fra OBstruktion. Det forekommer mig en kende søgt.

          Det kan sagtens være spin, men så er det nok mere sandsynligt, at det er spin overfor os fans, og igen, jeg fatter ikke, hvad han ærinde er her, og det hjælper i hvert fald ikke på troværdigheden. Og jeg er stadig i tvivl om, hvad virkeligheden er. Vi har en fortælling om, at der er masser af interesse for Gryte, deriblandt navngivne klubber, og så har vi en fortælling om, at der ingen interesse var. Kan du gennemskue hvad sandheden er, for jeg kan ikke?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Men du er heller ikke så blåøjet, at du ikke ved, at de købende klubber selvfølgelig ikke orienterer sig om interessen for en given spiller hos et lille fanmedie? Eller tror du, at den besked er rettet mod klubber rundt omkring i Europa, der lige snubler over en dansksproget artikel fra OBstruktion. Det forekommer mig en kende søgt.

            Det kan sagtens være spin, men så er det nok mere sandsynligt, at det er spin overfor os fans, og igen, jeg fatter ikke, hvad han ærinde er her, og det hjælper i hvert fald ikke på troværdigheden. Og jeg er stadig i tvivl om, hvad virkeligheden er. Vi har en fortælling om, at der er masser af interesse for Gryte, deriblandt navngivne klubber, og så har vi en fortælling om, at der ingen interesse var. Kan du gennemskue hvad sandheden er, for jeg kan ikke?
            Nu synes jeg flere gange at både OBstruktion og stemmer fra ådalen har været nævnt i tipsbladet og andre medier, senest med CN historien om for mange på midten. Og med de artikler som folk herinde på forum får snust frem fra diverse udenlandske klubber så ville det da ikke undre hvis en artikel i tipsbladet skulle havne hos en klub som havde Gryte i søgelyset. Så kan det godt være jeg er blåøjet, men tror virkelig der bliver lagt meget arbejde i det her, om ikke andet så fra agenterne som nok gerne vil have deres klienter videre.

            Hvilke navngivne klubber? Brøndby kom med et bud allersidst i vinduet, og JH sagde derudover i stemmer fra ådalen at der havde været nogle henvendelser, men at de ikke var gode nok de tilbud.

            For øvrigt bliver der også sagt i den første artikel du likede til at:

            "Selvom vi allerede nu har sikret os Sayouba, der meget vel kan være erstatningen for Sten Grytebust, så er der ikke noget konkret om, at nordmanden er på vej væk nu.

            – Her og nu er der ikke noget nyt i den sag, så det er der ikke nogen, der ved. Vi er rigtig glade for at have Sten her, og det er jo det, jeg kan sige om det."

            Det jeg personligt tror er at der selvfølgelig har været interesse for den bedste målmand i superligaen, men jeg tror ikke der har været de vilde konkrete tilbud. Det er for mig ikke nødvendigvis modsætninger. Jeg tror også der er stor interesse for Bartolec og Mini i FCN, men åbenbart heller ikke tilbud der var gode nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ja.... Hvis der ingen interesse er, hvorfor så sige, at der er interesse? Ellers så er der jo den meget lette mulighed, at sige "ingen kommentarer", hvis alternativet er at fyre en løgnhistorie af.
              Hvis JH siger ingen kommentar, kan han lige så godt sige ingen interesse ø, og de som så er interesseret, men ikke har meldt sig vil betale mindre. Hvis en løgn i transfervinduet kan give en højere pris, så skal der da bare lyves.
              Når vinduet så er forbi og spilleren er tæt på fortid, så synes jeg det er okay at melde at interessen måske ikke var så stor som tidligere omtalt. Alt andet vil være at skude sig selv i foden.

              Nu laver han så “næsten” ingen kommentarer i forbindelse med Ådalen, fordi det kan skade projektet. Synes JH er troværdig, men synes stadig ikke at han er en supergod sportsdirektør.

              Comment


                Glemte nogle navne:
                VB - Gustav Dahl fra SIF eller en ikke endnu opdaget Dal Hende :-) FCM har en Mads D. Thychosen, som ikke spiller pt. Han var vist wing back og har tidligere gjort det godt.
                Kunne godt tænke mig en midtbane type som K. Risgård eller S Christensen (gammel FCN). Navne mæssigt har jeg Mathias Hebo fra Lyngby, måske en M. Matson fra SIF. Synes de var god sidste år, og har noget af den dynamik, jeg mener vi mangler. Ved godt det er 1. div spillere, men mener stadig de er gode nok.
                En anden type angriber kunne være en Patrick Mortensen, som kan lidt med bolden og noget i luften.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                  Glemte nogle navne:
                  VB - Gustav Dahl fra SIF eller en ikke endnu opdaget Dal Hende :-) FCM har en Mads D. Thychosen, som ikke spiller pt. Han var vist wing back og har tidligere gjort det godt.
                  Kunne godt tænke mig en midtbane type som K. Risgård eller S Christensen (gammel FCN). Navne mæssigt har jeg Mathias Hebo fra Lyngby, måske en M. Matson fra SIF. Synes de var god sidste år, og har noget af den dynamik, jeg mener vi mangler. Ved godt det er 1. div spillere, men mener stadig de er gode nok.
                  En anden type angriber kunne være en Patrick Mortensen, som kan lidt med bolden og noget i luften.
                  Matsson ser spændende nok ud, men resten er helst en hylde eller to under, hvad vi kigger efter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Matsson ser spændende nok ud, men resten er helst en hylde eller to under, hvad vi kigger efter.
                    Så vil jeg gerne høre nogle navne, eller et sammenligneligt navn for niveauet :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                      Så vil jeg gerne høre nogle navne, eller et sammenligneligt navn for niveauet :-)
                      Synes f.eks. at både Bashkim og Ramon Leeuwin er en hylde over dem, du nævner, som udgangspunkt. Drachmann ligeså.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Synes f.eks. at både Bashkim og Ramon Leeuwin er en hylde over dem, du nævner, som udgangspunkt. Drachmann ligeså.
                        Så du vil bruge Baskim på VB, mens Ramon og Drachmann skal bringe dynamik på midtbanen :-)
                        Jeg mente nogle navne på lignende typer af spillere. Tænker ikke det giver mening af skrive Falk i stedet for Matson. Eller Dal Hende i stedet for Gustav Dahl (er mere mente som back up for Barrett.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          Så du vil bruge Baskim på VB, mens Ramon og Drachmann skal bringe dynamik på midtbanen :-)
                          Jeg mente nogle navne på lignende typer af spillere. Tænker ikke det giver mening af skrive Falk i stedet for Matson. Eller Dal Hende i stedet for Gustav Dahl (er mere mente som back up for Barrett.
                          Er det en joke?

                          Jeg giver udtryk for en hylde, jeg synes vi bør hente fra. Men hvis du partout VIL sammenligne, gav det måske mening at sammenligne Bashkim (der jo er angriber) med Patrick Mortensen, og Drachmann med en af de tre midtbanespillere, du nævner. Hvis du vil have et bud på en VB, synes jeg Jonas Knudsen (der har udløb til sommer) er spændende - men måske uden for vores rækkevidde, afhængig af, hvor han er i sit liv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Er det en joke?

                            Jeg giver udtryk for en hylde, jeg synes vi bør hente fra. Men hvis du partout VIL sammenligne, gav det måske mening at sammenligne Bashkim (der jo er angriber) med Patrick Mortensen, og Drachmann med en af de tre midtbanespillere, du nævner. Hvis du vil have et bud på en VB, synes jeg Jonas Knudsen (der har udløb til sommer) er spændende - men måske uden for vores rækkevidde, afhængig af, hvor han er i sit liv.
                            Jonas Knudsen ville være klasse og han forlader nok Ipswich som måske rykker ned. Men tvivler også stærkt på at OB står på hans favorit liste.
                            Hvis vi kigger samlet på holdet, så er backs ikke vores største problem. Fester og AK har og får ikke niveau, så her skal hentes. JM kæmper for at Helenius bliver spillet i form, jeg er ikke overbevist om at det lykkedes. Derfor er udskiftning i angrebet vigtigst, og så skal KEP erstattes af en god CF, som også kan bruges som våben på dødbolde, hvor vi er ret svage i dag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Jonas Knudsen ville være klasse og han forlader nok Ipswich som måske rykker ned. Men tvivler også stærkt på at OB står på hans favorit liste.
                              Hvis vi kigger samlet på holdet, så er backs ikke vores største problem. Fester og AK har og får ikke niveau, så her skal hentes. JM kæmper for at Helenius bliver spillet i form, jeg er ikke overbevist om at det lykkedes. Derfor er udskiftning i angrebet vigtigst, og så skal KEP erstattes af en god CF, som også kan bruges som våben på dødbolde, hvor vi er ret svage i dag.
                              Nu har vores 3 centrale jo faktisk scoret, kan ikke lige komme på Tverskovs, men Leuwins og Lund har da været på hjørnespark. Og selvfølgelig kunne vi blive bedre, men der er vel langt imellem Luijckx og Gravgaard typerne. Tror også det har handlet om levering og aftaler på hjørne hvor at HH måske har rykket lidt. Ville være mere nervøs for at Tverskov ryger og vi skal bruge en der kan få ro på og spille den op igennem kæderne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Nu har vores 3 centrale jo faktisk scoret, kan ikke lige komme på Tverskovs, men Leuwins og Lund har da været på hjørnespark. Og selvfølgelig kunne vi blive bedre, men der er vel langt imellem Luijckx og Gravgaard typerne. Tror også det har handlet om levering og aftaler på hjørne hvor at HH måske har rykket lidt. Ville være mere nervøs for at Tverskov ryger og vi skal bruge en der kan få ro på og spille den op igennem kæderne.
                                JB, var da ellers Danmarks bedste på dødbolde - når man spurgte ham :) :)

                                Comment

                                Working...
                                X