Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Thisted-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..
    Ja det er ærgerligt at man ikke kan få ham set an i dag, men jeg håber da der er minimum en forumbruger som er i Thisted i aften og kan berette lidt.
    Ellers lyder det godt nok ikke til vi møder et mandskab som tager pokalen særlig højtideligt, når de vælger at stille med 7-8 nye. Det bør vi klare rimelig komfortabelt

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Min point var at det kan vi jo ikke i aften mm man tager til Thisted
    jamen det er jo kun en smuttur på 140 km for mig ;-) ... det er jo ikke meget længere end jeg har til Odense

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    https://nordjyske.dk/nyheder/mange-a...9-cf0cabd5873f

    Thisted kommer med et halvt 2. hold. Burde være en overkommelig opgave.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg tror på ham . Bliver fedt at se ham an i et par kampe
    Min point var at det kan vi jo ikke i aften mm man tager til Thisted

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..
    Jeg tror på ham . Bliver fedt at se ham an i et par kampe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Oliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.

    http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/
    Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.

    http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...chance-mod-ob/

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvem er de bundløse? Hedder de ikke Vanløse?
    City, Chelsea og PSG især ... + en helvedes masse andre efterhånden, med ikke helt så mange penge.

    De her klubber hvor en milliardær køber skidtet og så bare hælder penge ud til højre og venstre og kører med vanvittige underskud, på mystisk vis uden at komme i konflikt med FFP (for det meste) ... eller med sanktioner så latterlige at de ikke opvejer fordelen ved at snyde.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Enig, til sidst spiller Barcelona, Real og et par af de bundløse mod hinanden i en uendelighed ... på det tidspunkt er suppen nok også nede på 6 hold :D.
    Hvem er de bundløse? Hedder de ikke Vanløse?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Skræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..
    Enig, til sidst spiller Barcelona, Real og et par af de bundløse mod hinanden i en uendelighed ... på det tidspunkt er suppen nok også nede på 6 hold :D.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.
    AK skulle også have lidt småproblemer så der er en chance for MJ. Men det lyder ikke som om at det er hans kamp når de står så lavt.
    Så tror det bliver Festersen og Helenius

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag
    Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
    Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius

    Leave a comment:

Working...
X