Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Altså der var da momenter idag hvor stemningen var okay. Men efter vi kom bagud 0-2 så ja dødede det fuldstændig ud. Og i anden halvleg var det også meget svingende. Og man kan lide dem eller ej. De uofficielle mangler til at skabe stemning det hører man så tydeligt nu. Mange ikke stemningsskabere placere sig desværre i stemningsområdet og mange af de andre kan åbenbart kun synge med på "kom alle mand"

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.
    Fuldstændigt enig.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!
    Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!
    Så dårlig er det nu ikke. Lige som holdet: startede lidt gennemsnitlig, gik i kælderen med Agfs scoring og kæmpede sig igen i kampen uden år være prangende.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!

    Jaa jeg tror det er blevet noteret at du ikke kan lide " kom alle mand " ;-)

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De startede okay , men døde hurtigere end spillet på banen
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Hvilken????
    De startede okay , men døde hurtigere end spillet på banen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Hvilken????
    De havde 10-15 minutter i sig, som forventet.

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Stemning startet okay
    Hvilken????

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Stemning startet okay

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

    Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.
    tænk sig engang ikke engang der kan de melde troværdigt ud

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

    Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.
    De meste der har vel købt tre eller fire billetter for at væksle pladsen under kampen den en eller anden gang...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

    Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Grytebust spiller!
    Gryte
    Leeuwin Tverskov Ludwig
    Ryan CN JD Eske Barrett
    AK Bashkim

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det vil være tåbeligt at stille med en målmand som ikke er 100% klar .
    Giv da vores unge mand chancen , det vil booste ham helt vildt at træde ind på godt fyldt stadion .
    Jeg så Grytebust igår til træning og han kunne både redde og bevæge sig, problemet lå i udsparkene, hvor det var tydeligt han var hæmmet. Mod slutningen af træningen stod Gryte sammen med JM, målmandstræneren og den fysiske træner og snakkede alvorligt om noget, og jeg mener grangiveligt, jeg hørte ordet "scanning" og noget om at "tage chancen"? For mig lignede det at de diskuterede om de skulle tage chancen med at lade ham spille.

    Jeg tror Gryte selv vil spille, men mit bud er at de ikke tager chancen. JM lignede én der var skeptisk.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X