Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Var nogen i Ådalen og ved om Grytebust bliver klar til kampen?

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Det meldes at AGF kommer med 700-1000fans. Så der skal godt nok kæmpes fra alle på tribunen hvis ikke vi skal trykkes helt ned

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg gætter Kim Larsen.

    MvH ChrisOB
    Gættede jeg også selv på, men synes ikke jeg kunne se noget nævnt nogle steder.

    Men i så fald en god gestus👍👍

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Der er stadig lidt tvivl om nogle spillere til kampen mod AGF, men Jakob Michelsen vil ikke bruge det som undskyldning.

    http://obstruktion.dk/michelsen-kunn...de-marienlyst/

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Kan være det er mig der har misset noget, men hvem er "den største der aldrig har spillet i striber" ?
    Jeg gætter Kim Larsen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Har ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?

    Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁
    Kan være det er mig der har misset noget, men hvem er "den største der aldrig har spillet i striber" ?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Ah, okay- tak for forsøget.

    Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?
    Det er farligt at love, men jeg har bestemt tænkt mig at gøre forsøget.

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    En flyer jeg fandt på skolen. Kunne ikke lægge billede op.
    Ah, okay- tak for forsøget.

    Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Huh?

    Har du et link til det?
    En flyer jeg fandt på skolen. Kunne ikke lægge billede op.

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    For alle på uni og lignende:

    Gratis adgang fra 14-15 ved fremvisning af studiekort.
    Huh?

    Har du et link til det?

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    3 sejrer i bagagen, hvilket helt sikkert må give en masse mentalt til spillerne. De hviie skal sendes hjem med et nederlag, og så ser tingende lovende ud!

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Har ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?

    Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    For alle på uni og lignende:

    Gratis adgang fra 14-15 ved fremvisning af studiekort.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Og nu har vi så den situation, at man har meldt ud, der vil bliver udsolgt og der er fodboldfeber, og så bliver der alligevel halvtomt.

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Du glemte fribilletterne til Tietgen Handelsgymnasium, hvilket i sig selv er 1500 billetter (så fremt tilbuddet bliver benyttet).
    Det lyder også som, at der er gratisbilletter at hente i Rosengårdcentret: "Vi håber, at vi kan kompensere for det i Rosengårdscentret, hvor du kan få billetter til #OBAGF til dig og dit hold" (fra deres Twitter-profil). Så der er blevet delt en rigtig stor mængde billetter ud.

    Leave a comment:

Working...
X