Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer AaB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.
    Jeg stammer ikke fra nogen bydel i Odense. Ligesom Kim Larsen har jeg bare en forkærlighed for byen/klubben. Der er sgu mere stil over at holde med OB selvom man ikke er fra Øen end at holde med Brøndby/FCK som etnisk fynbo. Og så var det bare venligt drilleri at påpege din perle-lingo, det må du kunne tage. Ellers så snup et danskkursus.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er som om du svarer på noget andet end jeg skriver ...

    Nej det gør de afgjort ikke da de ikke læser det, jeg påpeger bare xenofobien.

    Nej, det har jeg ikke ... har du overvejet at flytte til Bulgarien, altså nu vi er ude i de random statements.

    Nok om det :D.
    Svenskerne virker bare til at være så glade for alt med SJW-klang. Og hvis vi skal være korrekte, kan du ikke klassificere en antydning om, at folk i Vollsmose ikke er gode til grammatik, som "fremmedangst". Det er nonsens.

    Medmindre du da mener at det drejer sig om en sygelig angst for dårlig grammatik, når det forekommer bestemte steder i Danmark?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞
    Det er som om du svarer på noget andet end jeg skriver ...

    Nej det gør de afgjort ikke da de ikke læser det, jeg påpeger bare xenofobien.

    Nej, det har jeg ikke ... har du overvejet at flytte til Bulgarien, altså nu vi er ude i de random statements.

    Nok om det :D.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
    Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.
    Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?
    Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
    Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.
    Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.
    Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Jeg har set den to gange. God kamp! Hvad tripper du over?
    - Desuden hedder det "tage at se kampen". Det andet er Vollsmose-lingo.
    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Næste gang skulle du tage og se kampen !!!
    Jeg har set den to gange. God kamp! Hvad tripper du over?
    - Desuden hedder det "tage at se kampen". Det andet er Vollsmose-lingo.
    Last edited by RMN; 02-10-2018, 00:58.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Gryte 4
    Ramon 7
    Tverskov 7
    Ludwig 4
    Ryan 4
    Jbl 4
    Janus 10
    Eske 4
    Casper 7
    Bashkim 4
    AK 00
    Næste gang skulle du tage og se kampen !!!

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Gryte 4
    Ramon 7
    Tverskov 7
    Ludwig 4
    Ryan 4
    Jbl 4
    Janus 10
    Eske 4
    Casper 7
    Bashkim 4
    AK 00

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Gryte 7
    Ramon 10
    Tverskov 10
    Ludwig 10
    Ryan 7
    Jbl 7
    Janus 10
    Eske 7
    Casper 7
    Bashkim 4
    AK 4

    Generelt var det jo defensiven som udmærkede sig bedst, ved simpelthen at lukke totalt ned for Aab. De 3 bagved og drachmann på midten var fremragende.
    Offensivt må man bare sige at vi kommer til mange chancer, men brænder for meget. Derfor ingen højere karakterer for de offensive kræfter, men de arbejder godt og er med til at gøre det mere enkelt for forsvaret at gøre deres arbejde. Den kvalitet skal ikke undervurderes. Både Bashkim og AK gør et kæmpe stykke arbejde dybt i banen og det efterlader selvfølgelig færre kræfter til at lave kasser

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Ryan 10

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    enig i alt undtagen Ryan. Syntes han var til 10 hvis Ramon også er.. Tverskov var klart til 10
    Bortset fra at AK ikke viste at han skal starte i stedet for Helenius. Han gemmer sig for meget og da han endelig har placeret sig i en god position, så er han klart off side. Viljen overstråler evnerne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Gryte. 7. Sikre indgreb fraset et enkelt koncentrationsudfald.

    Ryan 7. Aggressiv i presset og kommer hurtigt med offensivt.
    Ramon 10. Placerer sig og clearer glimrende. Rutineret nok til at trække halvtynde frispark.
    Tverskov 10. Leder forsvaret og clearer alt. Usvigeligt sikker på bolden.
    Ludwig 7. Fin kamp, men falder ikke i øjnene som de 2 andre.
    Barrett 7. Ikke iøjnefaldende, men lukker godt ned for Kusk i meget af kampen.

    Casper 7. Løber, fighter, slår sig, smider nogle bolde væk, men scorer et lækkert mål.
    Janus 10. Styrer midtbanen med hård hånd, og har en fin pasningsfod og ro på bolden.
    Eske 7. Løber utroligt meget og i højt tempo. Skulle have scoret.

    AK 4. Godt genpres og lægger op til Eskes gode chance, men falder meget ud af kampen.
    Bashkim 7. Fighter også godt, og har 2 oplagte målchancer, hvoraf han driblede sig til den ene over 50 meter. Fedt med en der tør skyde, og generelt også kan ramme målet.

    Indskiftere: JJT: 4. Hæderligt indhop med godt løbearbejde.
    Mathias J: 4. Gør mange ting rigtigt, men skal score på en af de 3 oplagte chancer han får.
    Desler: UB

    Det var generelt en solid kamp fra alle. Alle kæmpede og knoklede for det, selv AK. Vores omstillingsspil i specielt 2. halvleg var ultra præcist og gav os 5-6 store chancer
    enig i alt undtagen Ryan. Syntes han var til 10 hvis Ramon også er.. Tverskov var klart til 10

    Leave a comment:

Working...
X