Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Her er et lille overblik over, hvordan tingenes tilstand har været i Ådalen i dagene op til kampen mod AaB.

    http://obstruktion.dk/ob-goer-sig-klar-til-aab/

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Her er et lille overblik over, hvordan tingenes tilstand har været i Ådalen i dagene op til kampen mod AaB.

    http://obstruktion.dk/ob-goer-sig-klar-til-aab/

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Kampen i Aalborg er den første af 4 utrolig vigtige kampe som vel kan afgøre hvad vi skal stile efter i denne sæson .
    Kan vi starte med point mod AaB vil det skærpe optimismen .

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Det bliver en sindssygt svær udekamp imod et AaB-hold, der hele tiden har været bedre kørende end os - og nu har de så vundet 5-0 de seneste to kampe og har dermed fået hul på mål-bylden, som har været deres største problem. 1 point vil være klart godkendt. Man kan drømme om sejr, men realistisk set skal vi være glade, hvis vi får 1 point.

    Får vi 1 point har vi præcist 9 points for de seneste 6 kampe - 1,5 i snit - og det er klart godkendt. Dermed vil der være reel basis og ikke bare håb bagved tanken om at flytte sig langsomt op i tabellen og måske ende et godt sted. Men det er stadig en fjern, lyserød drøm pt, som de næste svære kampe kan knuse.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har det desværre lidt på samme måde? 2 sejre i træk? Arghhh vel.
    Skal vi ikke huske at selvom vi vandt 4-0 spillede vi elendigt i 3/4 af kampen.

    Jeg sælger den glædeligt for 1p
    Ja 1 point må være okay på en svær udebane.
    Jeg tror så til gengæld vi nærmer os muligheden, for at opnå 2 sejre i træk, på et tidspunkt. Der er lys for enden af tunellen. Det dufter af og til af et koncept og vilje til at ofre sig. De store udsving skal så "bare" minimeres.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Føler mig rimelig overbevist om at vi ikke vinder, jeg mener.. hvorfor skulle vi? Fordi vi slog horsens 4-0 senest? Tror vi skal passe på der ikke går GF i den. Det er alligevel noget tid siden vi har vundet 2 ligakampe i træk.
    Jeg frygter en langsom, tung og uinspireret indsats og et 2-0 nederlag. Ligesom vi plejer efter en sejr.

    JJT eller greve for kløve.
    Helenius (håber på mj) på toppen, ved siden af bashkim.
    Jeg har det desværre lidt på samme måde? 2 sejre i træk? Arghhh vel.
    Skal vi ikke huske at selvom vi vandt 4-0 spillede vi elendigt i 3/4 af kampen.

    Jeg sælger den glædeligt for 1p

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Føler mig rimelig overbevist om at vi ikke vinder, jeg mener.. hvorfor skulle vi? Fordi vi slog horsens 4-0 senest? Tror vi skal passe på der ikke går GF i den. Det er alligevel noget tid siden vi har vundet 2 ligakampe i træk.
    Jeg frygter en langsom, tung og uinspireret indsats og et 2-0 nederlag. Ligesom vi plejer efter en sejr.

    JJT eller greve for kløve.
    Helenius (håber på mj) på toppen, ved siden af bashkim.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Der kommer i hvert fald ingen fans fra OB. Striwerne har aflyst deres tur grundet for få tilmeldte, og de uofficielle.. Ja, den historie kender vi godt.

    Så vi bliver vel 10-20 stykker, højt sat.
    Du kan vel bare tage udgangspunkt i dette minus stemningskernen https://www.youtube.com/watch?v=AINPAV45bF4

    Jeg har også en god mavefornemmelse omkring kampen. Det bliver en rigtig ufortjent sejr, takket være Bashkim.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Der kommer i hvert fald ingen fans fra OB. Striwerne har aflyst deres tur grundet for få tilmeldte, og de uofficielle.. Ja, den historie kender vi godt.

    Så vi bliver vel 10-20 stykker, højt sat.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Tror på sejr - vi kan forbedre os på flere punkter i forhold til Horsens kampen. Vi vandt alligevel komfortabelt på 4 kvalitets mål.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Vi vinder 2-1 med følgende opstilling:

    Gryte - JBL - Ludwig - Tverskov - Ramon - RJL - Jens Jakob - Drachmann - Eskesen - Helenius - Bashkim

    0 - 1: Bashkim Kadrii

    0 - 2: Jeppe Tverskov

    1 - 2: XX
    Købt.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Vi vinder 2-1 med følgende opstilling:

    Gryte - JBL - Ludwig - Tverskov - Ramon - RJL - Jens Jakob - Drachmann - Eskesen - Helenius - Bashkim

    0 - 1: Bashkim Kadrii

    0 - 2: Jeppe Tverskov

    1 - 2: XX

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi skal spille defensivt. De har hidtil haft svært ved at åbne hold op der står tilbage. Jeg tror helt klart der er gode muligheder for at nappe en sejr.
    100%. De offensivspillere de har skal på ingen måde have bagrum at løbe i. Så gerne en Ove P'sk tilgang.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Vi skal spille defensivt. De har hidtil haft svært ved at åbne hold op der står tilbage. Jeg tror helt klart der er gode muligheder for at nappe en sejr.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg tror egentlig jeg foretrækker Helenius, men det er nok mere fordi vi mod Horsens i store perioder ikke kunne fastholde bolden og der synes jeg bare han har vist indtil videre at være en god opspilsstation. Ser mere MJ som det våben der kan ændre tingene.
    Tror det er mere sandsynligt du får din vilje end jeg gør

    Leave a comment:

Working...
X