Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fortsæt boykot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ej, altså.

    Bare fordi han har oprettet så mange brugere, at det ikke kan tælles på to hænder, og efterfølgende brugt de brugere til at snakke indbyrdes(altså med sig selv) samt brugt dem til at forsøge at stille hovedbrugeren i et bedre lys, og opdigtet et hav af rygter hvor ikke ét eneste nogensinde er blevet til noget. Og lyve massivt om alt hvad han har foretaget sig herinde. Og så igennem et helt årti...!!! Så er man altså ikke troll....

    ...så er man en sølle stakkel, som egentlig burde få noget hjælp.
    Ikke nødvendigvis; grunden til at denne særskilte troll fortsætter er f.eks at en tråd, der burde være blevet ignoreret nu er oppe på 3 sider med indlæg; grunden til at trollen kan fortsætte og har fortsat igennem så lang tid er fordi: 1) Folk kan ikke lade være med at skrive til ham. 2) Folk lappede de falske rygter i sig og valgte i flere tilfælde ikke at stille spørgsmålstegn ved dem; og tilmed forsvare vedkommendes ret til at komme med rygter. 3) Al opmærksomhed fodrer en troll; inklusiv mit eget indlæg.

    Det kan meget vel være vedkommende er en sølle stakkel; men jeg har personlig erfaring med trolls, der igennem en pæn årrække gjorde det udelukkende, fordi det var sjovt; og jeg ved at disse folk er ganske afbalancerede mennesker. De er ikke stakler; just douchebags.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Ikke nødvendigvis; grunden til at denne særskilte troll fortsætter er f.eks at en tråd, der burde være blevet ignoreret nu er oppe på 3 sider med indlæg; grunden til at trollen kan fortsætte og har fortsat igennem så lang tid er fordi: 1) Folk kan ikke lade være med at skrive til ham. 2) Folk lappede de falske rygter i sig og valgte i flere tilfælde ikke at stille spørgsmålstegn ved dem; og tilmed forsvare vedkommendes ret til at komme med rygter. 3) Al opmærksomhed fodrer en troll; inklusiv mit eget indlæg.

      Det kan meget vel være vedkommende er en sølle stakkel; men jeg har personlig erfaring med trolls, der igennem en pæn årrække gjorde det udelukkende, fordi det var sjovt; og jeg ved at disse folk er ganske afbalancerede mennesker. De er ikke stakler; just douchebags.

      MvH ChrisOB
      Det er en regulær svinestreg gang på gang at tilskrive min tilstedeværelse på forum med at jeg ønsker at genere nogen. Det har aldrig været tilfældet, og modsat mange andre brugere, bruger jeg ikke latrinær retorik og kalder folk for troll, svin etc. Det er under mit niveau. Bevares, jeg har da anfægtet en debattørs formulerings- og staveevner, men det skyldtes at jeg ikke forstod helheden. Ganske simpelt. Modsat dig Chris, der taler med to tunger, siger jeg min mening. Om det handler om taber-kultur, hooligans eller dårlig kvalitet i debatten, som alle er ømtålelige emner, så skriver jeg fra hjertet om det, der går mig på. Noget du aldrig ville turde. Jeg kan godt gå ned på et træls niveau og sige, at jeg med stor sandsynlighed har set flere OB-hjemme kampe end den gængse fynbo, selvom jeg i 10 år ikke har boet på øen. Jeg har nok også overværet flere træninger. Jeg har et kæmpe netværk i og omkring OB, men efter udrensningen af LO, Viggo og Brink, har min info fra VIP været sparsom. Det indrømmer jeg. Især Brink og hans følge kunne man få en masse sjov ud af efter noget vin. For at runde af, så er hele ideen om falske rygter nok noget der har bund i at nogle spillerhandler ikke kunne gennemføres, og så må ham der lækkede navnet stå for skud. Den tager jeg gerne. Det er der trods alt mere mand i end at stå og være pigefornærmet bagefter, og kalde en bidrager for løgner.
      Last edited by RMN; 26-09-2018, 23:26.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Det er en regulær svinestreg gang på gang at tilskrive min tilstedeværelse på forum med at jeg ønsker at genere nogen. Det har aldrig været tilfældet, og modsat mange andre brugere, bruger jeg ikke latrinær retorik og kalder folk for troll, svin etc. Det er under mit niveau. Bevares, jeg har da anfægtet en debattørs formulerings- og staveevner, men det skyldtes at jeg ikke forstod helheden. Ganske simpelt. Modsat dig Chris, der taler med to tunger, siger jeg min mening. Om det handler om taber-kultur, hooligans eller dårlig kvalitet i debatten, som alle er ømtålelige emner, så skriver jeg fra hjertet om det, der går mig på. Noget du aldrig ville turde. Jeg kan godt gå ned på et træls niveau og sige, at jeg med stor sandsynlighed har set flere OB-hjemme kampe end den gængse fynbo, selvom jeg i 10 år ikke har boet på øen. Jeg har nok også overværet flere træninger. Jeg har et kæmpe netværk i og omkring OB, men efter udrensningen af LO, Viggo og Brink, har min info fra VIP været sparsom. Det indrømmer jeg. Især Brink og hans følge kunne man få en masse sjov ud af efter noget vin. For at runde af, så er hele ideen om falske rygter nok noget der har bund i at nogle spillerhandler ikke kunne gennemføres, og så må ham der lækkede navnet stå for skud. Den tager jeg gerne. Det er der trods alt mere mand i end at stå og være pigefornærmet bagefter, og kalde en bidrager for løgner.
        https://www.youtube.com/watch?v=0tdsL4kvp_I



        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            #35
            Så er vi i top 4 drenge!! Jeg sagde det jo. Kæmpe tak til boykottåberne - fortsæt endelig! I gør klubben og drengene en stor tjeneste. Send en pm med mobilepay nr, så smider jeg en hund til lidt narko.
            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Så er vi i top 4 drenge!! Jeg sagde det jo. Kæmpe tak til boykottåberne - fortsæt endelig! I gør klubben og drengene en stor tjeneste. Send en pm med mobilepay nr, så smider jeg en hund til lidt narko.
              Du ER en hund....

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Du ER en hund....
                Don't feed the dog, uuups, troll.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Don't feed the dog, uuups, troll.
                  Du har ret, sorry

                  Comment


                    #39
                    Lad os glemme fornærmelserne og glædes over to ting: 1, jeg havde ret - drengene spiller bedst uden pres fra påvirkede unge mænd. 2, vi er nu i top4 - på vej mod metal og hæder. Super dag!
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                      Jeg ved godt RMN sætter det lidt på spidsen

                      Men hvis man ser på det. har vores resultater vist været bedre når der ikke har været så meget stemning.
                      Det kan så være pga presset. eller det kan være fordi der har været mere stemning til de store kampe. det kan være svært at sige

                      Der ud over så er dem der har fået karantæne lov brydere hvis de har haft maskering på sig og hvis de ikke er gået når politiet har bedt dem om det. Det ændre ens syn på loven ikke på
                      Jeg har respekt for folk hvis de går op mod en lov de ikke bryder sig om men kun hvis de så også tager den straf det måtte følge med

                      Og hvis en af de personer der har udtalt sig på de karantæne ramtes vegne. mener det han skrev. er voldsmand i hvert fald ikke for groft at sige
                      Hold nu op. Selvfølgelig giver dårligere stemning ikke bedre resultater.

                      Mon ikke den største grund er at vores træner har haft mere tid med holdet.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Don't feed the dog, uuups, troll.
                        Hellere blive kaldt "troll", "svin" og nu hund end at være født i et land med den mest perverse og sadistiske historie i nyere tid.
                        Og nej, vi ser ikke anderledes på jer, selvom i lader Merkel voldtage jeres frauleins med hendes import af islam.
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Hellere blive kaldt "troll", "svin" og nu hund end at være født i et land med den mest perverse og sadistiske historie i nyere tid.
                          Og nej, vi ser ikke anderledes på jer, selvom i lader Merkel voldtage jeres frauleins med hendes import af islam.
                          Reported.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Reported.
                            Har jeg skrevet noget usand? nej.
                            Har jeg kaldt debattøren ukvemsord, såsom "svin" eller "hund". nej.

                            Men good luck, du er nu reported for at reporte mig!
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Hellere blive kaldt "troll", "svin" og nu hund end at være født i et land med den mest perverse og sadistiske historie i nyere tid.
                              Og nej, vi ser ikke anderledes på jer, selvom i lader Merkel voldtage jeres frauleins med hendes import af islam.
                              Du er sgu et sørgeligt menneske.

                              Comment


                                #45
                                Nu må nogen skride ind...

                                Comment

                                Working...
                                X