Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
    amc har højst sandsynlig karantæne
    Han er trods alt nem at erstatte, med en bedre fodboldspiller (men ikke nødvendigvis bedre forsvarsspiller) til pladsen siddende på bænken...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Floridon
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

    Toppel
    Ruud AMC Larsen Barrett

    Falk Acer Spellmann Emil

    Mos Skoubo

    Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....

    Mvh

    MaxHH
    amc har højst sandsynlig karantæne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Er han dursan ikke kommet over sin skade, spiller han ikke hver uge på reserveholdet. ? utroligt han ikke får chancen så
    Han skulle være klar jo.. Men kontrakten er måske bygget op sådan at man giver et lille grundbeløb til hans franske klub plus X antal kroner pr spillet 1. Holds kamp..
    man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
    Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutter

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Sejren over Bundby var super. Spillerne kæmpede bravt i hele kampen og spillet var i lange perioder fint. Man kan som OB fan altid bruge en sejr over Bundby, men hvis det for alvor skal batte noget skal vi også slå SønderjyskE. Det kræver at vi ligger et højt pres i hele kampen, og kæmper lige så forbilledligt som igår. Der skal virkelig bruges energi og kræfter.

    Toppel
    ER. DH. KL. JB

    RF. JS. AS. EL

    MOS. MS

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Er han dursan ikke kommet over sin skade, spiller han ikke hver uge på reserveholdet. ? utroligt han ikke får chancen så

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Brøndby-kampen havde jeg på forhånd gerne solgt for 1 point. Jeg havde ingen forventninger overhovedet til at vi kunne vinde derovre - selv da vi sad med 20 min tilbage og en føring på 2-0 var jeg ikke sikker på, at den holdt hjem. Dejligt at blive positivt overrasket, når det omhandler OB.

    SønderjyskE hjemme - "ja, ja - dem nakker vi da nemt", kunne man være tilbøjelig til at tænke. SE er bare sådan et "mærkeligt" hold. Når de står med ryggen mod muren (hvilket de da i hvert fald virkelig gør lige nu), så er de nærmest bedst. Hvis der er noget de kan dernede, så er det at fighte røven ud af bukserne og mere til. På en god OB-dag og på papiret, så er det et hold vi ganske "nemt" burde vinde over. Men i den her sæson er der sgu ikke noget, der er til at regne med i superligaen. Jeg forudser en rigtig svær kamp på fredag, men med et positivt midtbaneproblem - gårsdagens midtbanekonstellation gjorde det virkelig godt, og langt, langt over min forventning.

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

    Toppel
    Ruud AMC Larsen Barrett

    Falk Acer Spellmann Emil

    Mos Skoubo

    Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....



    Mvh

    MaxHH
    Jeg har samme tanke, skal det være "never change a winning team" - der var jo i hvert fald ingen der spillede sig af :-) Du vælger så at tage Spellman tilbage men ikke Ari?? Hvad med Ari på backen - eller giver Barrett mere fart fremad - hvad med en CM Azer/Ari - kunne det være noget osv.....

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Og så skal vi snart til at se Dusan for alvor. Han må også få en god halv time.
    det kunne være lidt lækkert at få ham bragt i spil, men des mere tid der går jo mere tror jeg han er fortid til sommer

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    2 er helt klart en stime - når vi taler om OB.

    MvT
    Ja og så meget desto mere som det er FORÅRSSÆSONEN vi taler om. Allerede nu har vi jo flere sejre end i hele forårene 12 og 13...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Og så skal vi snart til at se Dusan for alvor. Han må også få en god halv time.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

    Toppel
    Ruud AMC Larsen Barrett

    Falk Acer Spellmann Emil

    Mos Skoubo

    Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....

    Mvh

    MaxHH
    ja det bliver spændende - især på midten hvor schoop og azer gjorde det overraskende flot....der bliver trængsel.
    Diarra gjorde det ikke dårligt - men venstre back det er han altså bare ikke....ind med jbl
    amc har karantæne så den giver næsten sig selv at han ikke er med
    og kadrii tror jeg ikke er klar til at starte endnu....men håber da han kommer ind og får en god halv times tid.
    og så skal vi have gang i de scoringer - med alle de chancer der blev produceret i dag er det et under vi score så lidt
    Toppel
    ruud høegh kl jbl
    falk spelmann ari/(azer) emil
    skoubo mos

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
    Sagde før foråret at mit krav til TB er, at han skal vise han kan vinde 3 i træk... Det her var 1 - nu SKAL vi få nummer 2 mod SE...
    Og nr. 3 ude mod Viborg

    Leave a comment:


  • Rene_Razz
    replied
    Sagde før foråret at mit krav til TB er, at han skal vise han kan vinde 3 i træk... Det her var 1 - nu SKAL vi få nummer 2 mod SE...

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

    Toppel
    Ruud AMC Larsen Barrett

    Falk Acer Spellmann Emil

    Mos Skoubo

    Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    2 er helt klart en stime - når vi taler om OB.

    MvT

    Leave a comment:

Working...
X