Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Selvom jeg direkte skrev ordet "belønne" mener jeg ikke belønne som "tak for flot spil i søndags, nu får du lige en gratis kamp på fredag" Mener at de begge præsterede på samme niveau som Ari og Spelmann gennemsnitlig har gjort, dog med den forskel at hvad Spelmann og Ari har i ekstra aggressivitet havde Azer og Schoop ekstra i pasningsspillet.
    For vi kan vel være enige om at FCK-kampen, EfB-kampen og VFF-kampen (formoder også Vff kampen, men havde desværre ikke mulighed for at se den) ikke var gode nok. Hvert fald ikke resultatmæssigt og mener at vi mangler noget mere pasningsstærkt på midten, hvor jeg mener at Ari og Spelmann mangler en del.
    godt så :)
    nej spelmann og ari har ikke ligefrem været sprudlende i de foregående kampe...men det har resten af holdet jo sådan set heller ikke. Umiddelbart vil jeg tro der er mere brug for spelmann og ari mod sdjr da jeg vil forvente mere fight på midtbanen, og der skal vores "krigere" da være med. Men ja azer og schoop gjorde det godt i går og troels står bestemt tilbage med et luksusproblem.

    din anden kommentar ang mos og at han skulle straffes for ikke at score.....enig i han skylder et par kasser efter i går, men det gør falk altså også. Og hvem vil du sætte ind i stedet? Kadrii - det åbentlyse valg er næppe klar til en startplads endnu. Bodul eller Jeppe - no way. Og falk - han er altså bare ikke angriber.

    pt er vores bedste angreb skoubo og mos - og så forventer jeg da at se kadrii på banen den sidste halve time eller deromkring

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg sætter mig da gerne på bænken under kamp, hvis det kun handler om at samle fyld til bænken ;-)
    det var bestemt ikke det jeg mente eller sagde... Jeg har været DD foretaler længe. Og har håbet at han kom igang. Og han er bestemt ikke fyld.
    Men han er åbentbart ikke meget bedre end de andre.. (Og nu kommer det) men nogen skal jo sidde på bænken når der er 18 i en trup ca og kun 11 kan være på banen.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Nu scorede Mos jo også mod VFF, godt nok "bare" ved at stå på det rigtige sted. Men det skal en angriber jo også. Jeg kunne godt fristes af denne opstilling.
    Toppel
    Ruud Høegh Kasper JBL
    Falk Ari Azer/schoop Emil
    Mos skoubo

    Tror som en anden skrev at det kan være sundt nok at smide enten Ari eller Spelmann på bænken. Ingen skal vide sig sikker på en plads og må vise til kamp at de skal spille!

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
    Se, der er jeg helt uenig. Vi har ikke andre angribere der kommer frem til så mange gode afslutningsmuligheder, i hvert fald ikke før Kadrii er tilbage fuldt ud, og derfor skal Mos naturligvis spilles. Havde han dovnet den hele kampen, og blot set på, ville det være noget andet. Men han prøvede at score en masse mål, og manglede blot den skarphed der kommer af at spille fast... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Men helt enig i forhold til Diarra. Han er efter min mening nr. 3 i køen til venstre Back og nummer 2 til højre back.
    Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
    Sådan set enig i han "skylder" et par kasser..eller 3!! Har måske bare svært ved at se hvem der skal erstatte ham på toppen?...er mere til at give ham tilliden og opmuntre ham til at blive ved, og så håbe på der går hul på bylden

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Men helt enig i forhold til Diarra. Han er efter min mening nr. 3 i køen til venstre Back og nummer 2 til højre back.
    Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    syntes på ingen måde vi er i en situation hvor vi kan belønne dem med en startplads. Er vurderingen så derimod at de er de bedste er det jo en anden sag.
    Men Troels har bestemt fået et positivt problem. Diarra mener jeg dog bestemt bør udskiftes - nu vi har både jbl og ari til rådighed
    Selvom jeg direkte skrev ordet "belønne" mener jeg ikke belønne som "tak for flot spil i søndags, nu får du lige en gratis kamp på fredag" Mener at de begge præsterede på samme niveau som Ari og Spelmann gennemsnitlig har gjort, dog med den forskel at hvad Spelmann og Ari har i ekstra aggressivitet havde Azer og Schoop ekstra i pasningsspillet.
    For vi kan vel være enige om at FCK-kampen, EfB-kampen og VFF-kampen (formoder også Vff kampen, men havde desværre ikke mulighed for at se den) ikke var gode nok. Hvert fald ikke resultatmæssigt og mener at vi mangler noget mere pasningsstærkt på midten, hvor jeg mener at Ari og Spelmann mangler en del.

    Leave a comment:


  • Familien L
    replied

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen skal jo sidde på bænken
    Jeg sætter mig da gerne på bænken under kamp, hvis det kun handler om at samle fyld til bænken ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Hmmm men så sidder han jo nærmest bare på bænken til pynt??!!.......giver altså ikke helt mening for mig, hvis det altså forholder sig sådan...
    Nogen skal jo sidde på bænken

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
    Toppel
    Ruud Høegh K.Larsen Ari

    Spelmann Azer Schoop Emil

    Falk Skoubo

    Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
    syntes på ingen måde vi er i en situation hvor vi kan belønne dem med en startplads. Er vurderingen så derimod at de er de bedste er det jo en anden sag.
    Men Troels har bestemt fået et positivt problem. Diarra mener jeg dog bestemt bør udskiftes - nu vi har både jbl og ari til rådighed

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han skulle være klar jo.. Men kontrakten er måske bygget op sådan at man giver et lille grundbeløb til hans franske klub plus X antal kroner pr spillet 1. Holds kamp..
    man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
    Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutter
    Hmmm men så sidder han jo nærmest bare på bænken til pynt??!!.......giver altså ikke helt mening for mig, hvis det altså forholder sig sådan...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
    Toppel
    Ruud Høegh K.Larsen Ari

    Spelmann Azer Schoop Emil

    Falk Skoubo

    Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
    JC beholdt heller ikke pladsen da han fik et par kampe. Fodbold er sjældent fair..
    men hvis man sætter Spelmann på bænken en enkelt gang ville det ikke genere mig. Han har ikke været flyvende i foråret og han skal vide at hans plads ikke er sikker..

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
    Toppel
    Ruud Høegh K.Larsen Ari

    Spelmann Azer Schoop Emil

    Falk Skoubo

    Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.

    Leave a comment:


  • Floridon
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Han er trods alt nem at erstatte, med en bedre fodboldspiller (men ikke nødvendigvis bedre forsvarsspiller) til pladsen siddende på bænken...

    Mvh

    MaxHH
    enig

    Leave a comment:

Working...
X