Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Floridon
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...soenderjyske-2
    vi vinder ifølge tipsbladet

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Husk på at BIF var lige så hårdt ramt af skader/karantæner som vi var.
    øøh ja....hvad mener du

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det bliver garanteret også en supersvær kamp, modsat sidste kamp mod BIF hvor vi nærmest kun kunne overraske positivt er denne kamp diamentralt modsat, og her kan vi nærmest kun overraske negativt med kampen fra i søndags i frisk erindring. Lad os håbe at formelen bliver knækket på en underholdende måde og med masser af benhårdt arbejde over hele linien
    Husk på at BIF var lige så hårdt ramt af skader/karantæner som vi var.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    det bliver garanteret også en supersvær kamp, modsat sidste kamp mod BIF hvor vi nærmest kun kunne overraske positivt er denne kamp diamentralt modsat, og her kan vi nærmest kun overraske negativt med kampen fra i søndags i frisk erindring. Lad os håbe at formelen bliver knækket på en underholdende måde og med masser af benhårdt arbejde over hele linien

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    De tror på det

    http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-...er-sejr-mod-OB

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Håber på:

    ............Toppel

    Ruud....DH....KL....Ari

    .........Azer
    Falk......Spelmann..EL

    ..........Escubu
    .................Mos

    Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
    Ingen tvivl om at både Azer og Schoop spillede en glimrende kamp i Brøndby, men jeg er helt overbevist om at Ari og Spelmann havde gjort det lige så godt central, hvis de ikke havde haft karantæne i netop den kamp. Jeg mener helt klart vi skal have både Spelmann og Ari tilbage i maskinrummet nu hvor de begge er klar igen. JBL skal spille venstre back, da han og Ruud får vigtige roller i forhold til at komme bagom SjE og få smidt nogle giftige indlæg. Skoubo og Mos er jeg helt med på men vil ikke slagte Bech på forhånd, hvis han starter med en en tremandsmidtbane (Ari, Schoop, Spelmann) på bekostning af en af angriberne. Men umiddelbart vil jeg foretrække denne:
    Toppel
    Ruud, KL, Høegh, JBL
    Falk, Spelmann, Ari, Emil
    Skoubo
    Mos

    Leave a comment:


  • jOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Håber på:

    ............Toppel

    Ruud....DH....KL....Ari

    .........Azer
    Falk......Spelmann..EL

    ..........Escubu
    .................Mos

    Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
    kan godt følge dig, men ari har ikke overbevist på backen. Syntes der klart forskel på antallet chancer med/uden schoop, for mig at se er chancen for vi netter flere end vi lukker ind størst med ham.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Håber på:

    ............Toppel

    Ruud....DH....KL....Ari

    .........Azer
    Falk......Spelmann..EL

    ..........Escubu
    .................Mos

    Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
    Last edited by Kaspernon; 26-03-2014, 18:27.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Av av av for Ari hvis det er.. Ikke engang på backen...
    det ligner heldigvis at vi satser på JBL

    Leave a comment:


  • Emilseir
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Så det kunne godt ligne en bænk til enten Ari eller Spelmann?

    Mvh

    MaxHH
    Leif Rasmussen skriver følgende på twitter

    @offenbax: "Det ligner grangiveligt Spelmann og Schoop i OB-maskinrummet fredag. #sportfyn"

    Ved ikke, hvor meget vi kan bruge det til, men det lyder da spændende. Dog ærgerligt, at Azer ikke bliver belønnet efter sit hårde arbejde mod Brøndby

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Kampen mod Sønderjyske er yderst vigtig , og der skal følges op på det gode resultat i Brøndby , det bliver en anden kamp hvor der kan komme flere slåskampe og noget knap så kønt spil.

    Det er vel også på tide vi på lægterne yder en top-præstation , så lad os møde kampklare op give den fuld gas . Skub lidt til sidemanden hvis han hænger , men gør det med et smil og ikke med en atitude ala : kom igang eller skrid ... Hiv en ven med , lok med et par pils inden kampen ..
    til at give den max gas i 2 x 45 minutter fra tribunen.

    Jeg bed mærke i, at Rasmus Falk efter Brøndby-kampen udtalte, at han havde nået at tænke, det kunne gå galt til sidst. Den usikkerhed kan mange fagkloge sikkert banke ud af spillerne. Men vi fans kan på fredag i hvert fald gøre vores til, at et forhåbentlig godt fightende OB-hold ikke så meget som et splitsekund overvejer, at det kan gå galt.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Det skal jeg lade være usagt, men ud fra dagens træning, så synes jeg, at det var det faktisk Azer og Ari, der gjorde det bedst på midtbanen. Men jeg er ret overbevist om, at det var meningen, at Spelmann og Schoop skulle agere "1.-midtbane" til dagens træning.

    Leave a comment:


  • spfisk
    replied
    Yes, efter Brøndbys pigekor i søndags, venter nu en rigtig herrekamp.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Så det kunne godt ligne en bænk til enten Ari eller Spelmann?

    Mvh

    MaxHH
    vil da være rart om det er den slags luksus problemer vi begynder at få

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Ud fra dagens træning hedder forsvaret på fredag:

    Ruud - Høegh - K. Larsen - Barrett

    Angrebet hedder:

    Skoubo - Mos

    Midtbanen var straks mere vanskelig at spå om udover, at Falk og E. Larsen skal spille på kanterne.

    I kamp på to mål, der hed konstellationerne: Azer - Ari og Schoop - Spelmann.

    Ud fra dagens træning blev jeg meget positivt overrasket over Azer. Han er virkelig god i genpresset og så skiller han sig godt af med bolden. Høegh spillede også ret godt i spillet på to mål, hvor han lavede nogle vigtige indgreb.
    Så det kunne godt ligne en bænk til enten Ari eller Spelmann?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:

Working...
X